Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2011, 15:24   #1261
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ha ja, daarom dat Mohammed er een twaalftal jonge deernen op nahield nadat hij die vakkundig tot weduwe had gedegradeerd door zèlf hun echtgenoten de keel over te snijden of te martelen tot de dood erop volgde?

Je legt het zo mooi uit, polygamie als een vorm van sociale zekerheid voor arme weduwen met kinnekes. Maar waarom moeten ze dan zonodig verplicht met die man copuleren? kan hij niet gewoon eten geven, geld geven, onderdak geven en kleding geven? Dat is toch de bedoeling? Waarom moet hij er dan persé sex voor terugkrijgen? Tenslotte had Mohammed ook 1(één) oude (slechts een paar jaar jonger dan hijzelf) vrouw die voor zijn kinderen zorgde (die zijn wel allemaal gestorven) en nadien ook voor de volgende vrouw van zes jaar zorgde. nadat Mohammed er nog een paar jonge "weduwen" bijnam wou hij van die oude trees scheiden! Maar zij was zo ootmoedig dat ze haar bed-plaats afstond als ze maar eten en onderdak en kleding bleef krijgen. Uit eerlijke schaamte heeft hij dat dan maar gedaan en mocht ze huishoudster zonder sex worden. Wat wil je als je nog een harem van 10 vrouwen hebt tussen 9 en 34?
U spreekt alsof u erbij was.
Zijn eerste vrouw was (als ik goed ben ingelicht, ik was er ook niet bij) een veertigjarige weduwe die hem ten huwelijk vroeg op zijn 25ste.

En binnen een polygaam huwelijk moet de behandeling voor alle vrouwen dezelfde zijn!
Maar zij mag haar beurt overslaan en dus voor een goed gesprek kiezen.
Toch mooi zo'n man met eerlijke schaamte, niet?
Hij was dan ook de enige die zoveel rechten had.
Sommigen andere mannen werden zelfs verplicht om hun overtollige vrouwen van de hand te doen aan minderbedeelden.
En Mekka is niet op een dag gebouwd.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 15:49   #1262
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
U spreekt alsof u erbij was.
Zijn eerste vrouw was (als ik goed ben ingelicht, ik was er ook niet bij) een veertigjarige weduwe die hem ten huwelijk vroeg op zijn 25ste.

En binnen een polygaam huwelijk moet de behandeling voor alle vrouwen dezelfde zijn!
Maar zij mag haar beurt overslaan en dus voor een goed gesprek kiezen.
Toch mooi zo'n man met eerlijke schaamte, niet?
Hij was dan ook de enige die zoveel rechten had.
Sommigen andere mannen werden zelfs verplicht om hun overtollige vrouwen van de hand te doen aan minderbedeelden.
En Mekka is niet op een dag gebouwd.
ik was er niet bij, maar heb het ooit allemaal opgezocht en er uitgebreid verslag over gedaan:

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?p=8513#p8513

--------------
het gaat over polygamie, dus heb ik de enige vrouw waar Mohammed een monogaam huwelijk mee had, niet vernoemd.

De eerste RIJKE vrouw die hij huwde op zijn 25 was inderdaad Kahidjah, die 15 jaar ouder was en zijn bazin (zij had een handelsfirma die karavanen organizeerde). Steeds wordt er goed de nadruk op gelegd dat ZIJ het was die hem ten huwelijk vroeg, want we willen niet denken dat hij haar voor het geld trouwde. In ieder geval is hij monogaam gebleven tot haar dood en heeft ze hem nog verschillende kinderen geschonken, die buiten Fatima, blijkbaar allemaal gestorven zijn.
Haar hele fortuin is eraan gegaan om zijn boodschap te kunnen verspreiden, maar ze bleef wel in hem geloven.

Mohammed was de enige die inderdaad (via de rechtstreekse satelietlijn naar allah) toestemming had om zoveel vrouwen te huwen als hij wou. Hij heeft er dan ook een paar weduwe gemaakt zodat het sneller ging, en om zijn eigen schoondochter (de vrouw van zijn aangenomen zoon) te kunnen huwen werd er weer een directe satellietlijn geopend zodat vanaf dan geen kinderen meer konden geadopteerd worden en ze dus geen schoondochter was).

Enfin, lees het draadje maar eens door, er staat nogal wat info (rechtstreeks van islamitische bronnen) in.

De leeftijd van de vrouwen van de Profeet:

Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet
1.Khadija/40/25
2.Sawda Bint Zam’a/40/50
3.Aisha/6 – 9 /53
4.Hafsa/18/56
5.Zainab Bint Khuzaima/30/56
6.Umm Salama/26/57
7.Zainab/35/58
8.Juwairiyya/20/58
9.Safiyya/17/60
10.Umm Habiba/35/60
11.Maria/-25/60
12.Maimuna/36/60
13.Rayhana/20/60

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 16:00   #1263
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Om het simpel te houden, "De Pedofeet" is geen forummer, maar een meer en meer gebruikte samentrekking van PEDofiel en PrOFEET.

De reden van die samentrekking is ook het uitgangspunt van dit hele topic.

En neen, hier heb ik geen bron voor.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is Artisjok, want met alleen enkellettergrepige woorden kan ik het niet uitleggen.
Ik weet wel dat het woord veelvuldig in die betekenis gebruikt wordt.
Maar hier toch niet :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind het ongehoord dat iemand dan toch nog onzin blijft verkopen!
Zo leg je discussies lam en volgens mij is dat ook gewoon de bedoeling?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
De vraag is , waarom "jullie" er steeds op blijven reageren.
Don't feed the pedofeet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 16:40   #1264
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dit is allemaal zoooo Berlusconi.

Ook een 'moslim' misschien?
Nee de nieuwe profeet.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 16:50   #1265
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet wel dat het woord veelvuldig in die betekenis gebruikt wordt.
Maar hier toch niet :
Alice geeft weer wat ik al enkele keren bedenkt hebt gevraagd.
Caligula's opmerking is een pak minder netjes, maar komt net op't zelfde neer.
(en is een variante op "don't feed the troll)

Doet U hier geen Filosoofje met uw steeds weerkerende vragen voor bronnen, posten van weinig ter zake doende opmerkingen en misrepresenteren van anderen hun postings?
Oud 5 januari 2011, 16:52   #1266
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik was er niet bij, maar heb het ooit allemaal opgezocht en er uitgebreid verslag over gedaan:

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?p=8513#p8513

--------------
het gaat over polygamie, dus heb ik de enige vrouw waar Mohammed een monogaam huwelijk mee had, niet vernoemd.

De eerste RIJKE vrouw die hij huwde op zijn 25 was inderdaad Kahidjah, die 15 jaar ouder was en zijn bazin (zij had een handelsfirma die karavanen organizeerde). Steeds wordt er goed de nadruk op gelegd dat ZIJ het was die hem ten huwelijk vroeg, want we willen niet denken dat hij haar voor het geld trouwde. In ieder geval is hij monogaam gebleven tot haar dood en heeft ze hem nog verschillende kinderen geschonken, die buiten Fatima, blijkbaar allemaal gestorven zijn.
Haar hele fortuin is eraan gegaan om zijn boodschap te kunnen verspreiden, maar ze bleef wel in hem geloven.

Mohammed was de enige die inderdaad (via de rechtstreekse satelietlijn naar allah) toestemming had om zoveel vrouwen te huwen als hij wou. Hij heeft er dan ook een paar weduwe gemaakt zodat het sneller ging, en om zijn eigen schoondochter (de vrouw van zijn aangenomen zoon) te kunnen huwen werd er weer een directe satellietlijn geopend zodat vanaf dan geen kinderen meer konden geadopteerd worden en ze dus geen schoondochter was).

Enfin, lees het draadje maar eens door, er staat nogal wat info (rechtstreeks van islamitische bronnen) in.

De leeftijd van de vrouwen van de Profeet:

Naam vrouw/Leeftijd vrouw/Leeftijd profeet
1.Khadija/40/25
2.Sawda Bint Zam’a/40/50
3.Aisha/6 – 9 /53
4.Hafsa/18/56
5.Zainab Bint Khuzaima/30/56
6.Umm Salama/26/57
7.Zainab/35/58
8.Juwairiyya/20/58
9.Safiyya/17/60
10.Umm Habiba/35/60
11.Maria/-25/60
12.Maimuna/36/60
13.Rayhana/20/60
U weet meer dan ik moet ik toegeven.
En u stoort zich aan het feit dat de weduwen jong waren.

Wel, ik denk dat de gemiddelde moslimman van nu zich zou storen aan een knappe weduwe van 17 om er mee in het huwelijk te treden.
Ze willen nu altijd iets onbevlekt. Tot in het waanzinnige toe.
Maar het wordt moeilijker en moeilijker daarom ook de retro-reflex van de orthodoxie, hoofddoeken, binnen blijven, eigen scholen enz.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 17:37   #1267
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Interessant dat jij als fundamentalist voorstander bent van een evolutie in de islam.
Dat heb ik nergens beweerd, lees opnieuw maar dit keer goed lezen. En voor de rest, ik zie dat je persoonlijk wordt. Ik heb in ieder geval niets uit mijn vrije wil gezegd omdat ik deze niet heb, er waren natuurlijke oorzaken die dat allemaal noodzakelijk hebben gereflecteerd.

Laatst gewijzigd door porpo : 5 januari 2011 om 17:38.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 17:42   #1268
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Alice geeft weer wat ik al enkele keren bedenkt hebt gevraagd.
Caligula's opmerking is een pak minder netjes, maar komt net op't zelfde neer.
(en is een variante op "don't feed the troll)

Doet U hier geen Filosoofje met uw steeds weerkerende vragen voor bronnen, posten van weinig ter zake doende opmerkingen en misrepresenteren van anderen hun postings?
Ik wil enkel weten wie Caligula bedoelde.
Oud 5 januari 2011, 17:44   #1269
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil enkel weten wie Caligula bedoelde.
Hij doelde op Porpo.
Oud 5 januari 2011, 17:45   #1270
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, nee moslims moeten polygamie zien als een middel om groter onrecht te bestrijden zoals een vrouw die met kinderen alleen en zonder middelen van bestaan achterblijft na het overlijden van haar man.
Als alleenstaande vrouw loop je gevaar.
Dus kan een man met de nodige middelen en met de beste bedoelingen zich engageren om het leven van die vrouw en haar kinderen te verzachten door haar op te nemen in zijn gezin.
Hij moet haar dan behandelen zoals zijn eigen vrouw en ook van dezelfde bruidsschat voorzien.
Het is dus niet zo dat telkens wanneer zijn eerste vrouw ouder wordt ze kan kan vervangen worden door een jongere versie.
Dit gebeurt helaas te vaak in mannenhoofden.
Meer zelfs, als het maximale aantal van 4 bereikt is, dan zal er eentje plaats moeten maken om nieuw bloed toe te laten.
Dat kan door drie maal te verstoten.
Enz. enz. De bedoeling van God vs. de begeerten van de "zwakke" man.

Kijk wat de Koran zegt:

4/2 En geeft de wezen hun bezittingen en verruilt het slechte niet voor het goede en eet niet van hun eigendommen samen met jullie eigendommen.
Voorwaar dat is een grote zonde.
4/3 En indien jullie vrezen de vrouwelijke wezen niet rechtvaardig in hun rechten te zullen behandelen, trouwt dan met andere vrouwen die jullie aanstaan, twee drie of vier.
En als jullie vrezen hen niet rechtvaardig te kunnen verzorgen dan met één of wat jullie aan slavinnen bezitten.
Dat is de beste wijze om niet onrechtvaardig te zijn.
4/129 En jullie zullen nooit in staat zijn om rechtvaardig te zijn voor de vrouwen hoezeer jullie ook willen. Geeft niet toe aan jullie neiging tot één bepaalde vrouw en laat een andere niet in het onzekere verkeren, en als jullie je beteren en Allah vrezen: Voorwaar Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig.

Als de moslims nu eens konden lezen wat er staat en niet zouden lezen wat ze wensen dan is er hoop.
Polygamie kan dus in uitzonderlijke gevallen, mits de juiste intentie en de juiste wijze voor die mannen die er toe in staat denken te zijn hoewel ze zichzelf daarbij bedriegen maar Allah zal het pardonneren in al Zijn Goedheid als ze zichzelf beteren.

Nu nog proberen door de schedels van de mannen te geraken en zeggen dat er ook vrouwen staan te roepen om meer polygamie voor de man.
Zo iets van : hoe meer zielen hoe meer vreugde ! Inshallah.
dat lijkt me niet erg logisch, wanneer moslims onrecht tegenover weduwen of alleenstaande vrouwen willen bestrijden moet je investeren in scholing,vooral van meisjes, werkgelegenheid en sociale zekerheid!
Het is allerminst een reden om polygamie dus maar als oplossing te zien.

Dat lijkt me eerder te gaan over het paradijs voor mannen en aangezien Mohammed zelf een vrouwenliefhebber was en vooral " strategisch" trouwde om stammen aan zichzelf te verbinden zie ik niet in waarom dat pad niet verlaten kan worden en vervangen door meer hedendaagse inzichten die vrouwen niet reduceren tot bezit en broedmachines van mannen.
Geef vrouwen recht op onderwijs, recht op werk zonder toestemming van mannen en zorg voor sociale zekerheid die basisnoden voorziet, en dan is dat hele gedoe niet meer nodig!
Bezorgdheid om "welzijn" lijkt me vooral een goed excuus voor mannen!

Lees eens" de vrouwen van de profeet" van Nahid Selim en uw ogen zullen ongetwijfeld opengaan!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 17:48   #1271
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus moslims moeten polygamie goedkeuren omdat het Islamitisch is maar ik de praktijk mag je dit afwijzen, behalve in een Islamitische maatschappij die nergens bestaat of kan bestaan?

Polygamie is het recht van de man, vrouwen hebben dat recht niet. Je kunt dan nog moeilijk beweren dat man en vrouw gelijkwaardig zijn,aangezien ze geen gelijke rechten hebben.

Wanneer alle vrouwen recht zouden krijgen tot scholing en economische onafhankelijkheid, dus geen toestemming van anderen om wel of niet te werken denk ik dat de meesten reageren zoals Suqar en polygamie zouden afwijzen, waarom zou islam dan niet kunnen evolueren en het afschaffen?
Kan islam tot het inzicht komen dat evolutie van regelgeving nodig en wenselijk is?
Ik hoop op reactie van onze huismoslims!
Oud 5 januari 2011, 17:51   #1272
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Dat heb ik nergens beweerd, lees opnieuw maar dit keer goed lezen. En voor de rest, ik zie dat je persoonlijk wordt. Ik heb in ieder geval niets uit mijn vrije wil gezegd omdat ik deze niet heb, er waren natuurlijke oorzaken die dat allemaal noodzakelijk hebben gereflecteerd.
Of jij moet een keer goed schrijven porpo. Dit schreef je:

Citaat:
en indien we een kijkje gaan nemen in de evolutie van de toepassing dan zullen we duidelijk inzien...
Jij beweerde dat er een evolutie is in de toepassing van de islam. Dat was nieuw voor mij. Omdat dit jouw argument is om te tonen hoe goed de islam zich kan schikken naar de wetten van een land waar moslims wonen, wek jij de indruk dat jij deze 'evolutie', deze toepassing van de islam, goedkeurt en propageert. Als je dit aanpassen van moslims aan de wetten van niet-moslimlanden afkeurt dan had je geen evolutie genoemd. Het gaat hier niet om een verschil in logica, het gaat om liegen.

Vertel eens hoe je een leugenaar kan ontmaskeren zonder persoonlijk te worden?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 17:55   #1273
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat lijkt me niet erg logisch, wanneer moslims onrecht tegenover weduwen of alleenstaande vrouwen willen bestrijden moet je investeren in scholing,vooral van meisjes, werkgelegenheid en sociale zekerheid!
Het is allerminst een reden om polygamie dus maar als oplossing te zien.

Dat lijkt me eerder te gaan over het paradijs voor mannen en aangezien Mohammed zelf een vrouwenliefhebber was en vooral " strategisch" trouwde om stammen aan zichzelf te verbinden zie ik niet in waarom dat pad niet verlaten kan worden en vervangen door meer hedendaagse inzichten die vrouwen niet reduceren tot bezit en broedmachines van mannen.
Geef vrouwen recht op onderwijs, recht op werk zonder toestemming van mannen en zorg voor sociale zekerheid die basisnoden voorziet, en dan is dat hele gedoe niet meer nodig!
Bezorgdheid om "welzijn" lijkt me vooral een goed excuus voor mannen!

Lees eens" de vrouwen van de profeet" van Nahid Selim en uw ogen zullen ongetwijfeld opengaan!
Alice, het is duidelijk dat er hulptroepen zijn uitgerukt om broeder porpo te assisteren. Een nieuwe agent-provocateur dus. Het lijkt mij inderdaad beter om de trollen niet meer te voederen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2011, 17:59   #1274
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice, het is duidelijk dat er hulptroepen zijn uitgerukt om broeder porpo te assisteren. Een nieuwe agent-provocateur dus. Het lijkt mij inderdaad beter om de trollen niet meer te voederen.
Dit is een discussieforum en dus is de discussie best boeiend!
U denkt dat hun mening niet evengoed leeft onder moslims? Helaas wel dus.
Ik vind dat je vooral daarmee de discussie moet aangaan ookal is het maar zodat anderen " iets wijzer " worden.
Oud 5 januari 2011, 18:12   #1275
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Hij doelde op Porpo.
Keer nog een post terug.
http://forum.politics.be/showthread....36#post5196036
Oud 5 januari 2011, 18:20   #1276
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus moslims moeten polygamie goedkeuren omdat het Islamitisch is maar ik de praktijk mag je dit afwijzen, behalve in een Islamitische maatschappij die nergens bestaat of kan bestaan?
Ze moeten het theologisch accepteren, praktisch niet altijd. Polygamie bestaat overal, maar niet altijd legaal, dat is een verschil. In een goede islamitische gemeenschap ga je het praktisch kunnen accepteren, maar er zijn voorwaarde en het algemene principe in de islam is HADITH 32. (zie Imam An- Nawawi's
40 HADITH)

Citaat:
Polygamie is het recht van de man, vrouwen hebben dat recht niet. Je kunt dan nog moeilijk beweren dat man en vrouw gelijkwaardig zijn,aangezien ze geen gelijke rechten hebben.
Mooi, het is het recht van dé man, niet van een man. Man en vrouw zijn gelijkwaardig, maar ze zijn niet gelijk en nergens zijn ze gelijk. Vertel mij hier over loonverschillen, over aantal vrouwelijke slachtoffers van partnergeweld, aantal mannelijke slachtoffers van partnergeweld, aantal vrouwen die hun lichamen 'verkopen' en aantal mannen die hun lichamen 'verkopen' en zo mag ik straks met een lijst komen?

Citaat:
Wanneer alle vrouwen recht zouden krijgen tot scholing en economische onafhankelijkheid, dus geen toestemming van anderen om wel of niet te werken denk ik dat de meesten reageren zoals Suqar en polygamie zouden afwijzen, waarom zou islam dan niet kunnen evolueren en het afschaffen?
Kan islam tot het inzicht komen dat evolutie van regelgeving nodig en wenselijk is?
Bij het ontbreken van een voorwaarde geldt er een ander oordeel, dit is zo voor alles, ook voor het gebed.
Oud 5 januari 2011, 18:44   #1277
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had me dus duidelijk vergist.
Oud 5 januari 2011, 18:52   #1278
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet meer dan ik moet ik toegeven.
En u stoort zich aan het feit dat de weduwen jong waren.
Ik stoor me aan het feit dat de gemiddelde moslimmuts geleerd wordt dat Mohammed uit goedertierendheid oude arme weduwen huwde, terwijl hij twee weduwen gemaakt heeft, de ene door haar hele stam te vermoorden, inclusief haar vader, haar broers en haar echtgenoot en haar dan dezelfde avond in zijn tent zijn "mededogen en goedertierendheid" te geven, en de andere door eerst haar echtgenoot aan helse martelingen te onderwerpen tot de joodse man vertelde waar de goudschat van de stam zat verstopt. Daarop nam hij de hele stam gevangen en de weduwe heeft zichzelf opgeofferd in ruil voor de vrijlating van haar mensen. Dus cut the bullshit over Mohammed die zich over oude arme weduwen ontfermde!

Citaat:
Wel, ik denk dat de gemiddelde moslimman van nu zich zou storen aan een knappe weduwe van 17 om er mee in het huwelijk te treden.
Vergeet niet dat Mohammed toen al eind vijftig of begin zestig was en slechts één "maagd" huwde, vroeg genoeg om zeker te zijn, het kind was negen. Ik veronderstel ook wel dat de huidige moslimman er niet mee wegkomt als hij eerst een paar weduwen "maakt".

Citaat:
Ze willen nu altijd iets onbevlekt. Tot in het waanzinnige toe.
Maar het wordt moeilijker en moeilijker daarom ook de retro-reflex van de orthodoxie, hoofddoeken, binnen blijven, eigen scholen enz.
is dit ook een pleidooi voor het uithuwelijken van kinderen ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 5 januari 2011, 18:57   #1279
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een discussieforum en dus is de discussie best boeiend!
U denkt dat hun mening niet evengoed leeft onder moslims? Helaas wel dus.
Ik vind dat je vooral daarmee de discussie moet aangaan ookal is het maar zodat anderen " iets wijzer " worden.
²

Er zijn ook altijd mensen die meelezen en op deze manier kunnen geinformeerd worden. Als we onze informatie uit de reguliere kanalen moeten blijven halen dan was Mohammed het eigenste vredelievende sociale systeem van het hele middenoosten, terwijl het gewoon maffiozo waren.

Oud 5 januari 2011, 19:04   #1280
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
You are taking off your mask! Niemand hoeft mij hier te assisteren want ik zie hier nergens iemand die mij logisch onderbouwend kan tegenspreken over alles wat ik hier heb geuit.

Laatst gewijzigd door porpo : 5 januari 2011 om 19:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be