Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2011, 00:58   #1321
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan is de meerderheid van de moslims dus volgens u slecht, want polygamie komt wel degelijk voor in moslimlanden
Dus de meerderheid doet aan polygamie? Bron, aub?
Natuurlijk is dat wat je bedoeld moet hebben, anders is er geen link tussen [[meerderheid v/d moslims dus volgens u slecht]] en [[polygamie komt wel degelijk voor in moslimlanden]], en heeft geen zin.

Citaat:
En indien het geen recht was van mannen had de Marokkaanse familiewetgeving, gebaseerd op de sharia
Bron?

Citaat:
Ik ben benieuwd wat u bedoeld met vrouwen die erom vragen,
Snap jij het niet?
Ik heb dat zelf in reportages gezien!!
Ik ken een vrouw die hier was en nu is ze naar golfstaat geïmmigreerd om daar te trouwen met een man die reeds getrouwd is.
Als je naar een islamitische dating website surft, gebruik dan de zoekcriteria [[Marriage Type :sharing acceptable]].

Waarom zou het vrouwonvriendelijk moeten zijn? En waar is polygamie een probleem?

Laatst gewijzigd door porpo : 6 januari 2011 om 01:00.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 01:00   #1322
tomcruse
Burger

Standaard

@ porpo, beste

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Sorry, maar ik zie in deze reactie geen argument om te (mogen) beweren dat polygamie een probleem is. Stabiliteit is een wens, en vervulling van deze wens moet niet noodzakelijk door monogamie gebeuren; integendeel, polygamie moet voor stabiliteit zorgen, stabiliteit van het individu, gezin en maatschappij of anders mag het niet want in dat geval zou het schadelijk zijn en wat schade teweegbrengt, is haram.
Er is ook geen probleem met polyginie. Het is alleen verboden in de meeste Westerse landen: een keuze. En er zijn ook uitzonderingen.

Diegenen die dat recht uit het vers 3/4 distilleren gaan in de fout uit eigen begeerte.
Wat God niet verbiedt is toegelaten. = kan dus maar moet niet.
Meer dan vier mag niet (onder strikte voorwaarden) = verboden.
Dat is veel eerlijker en volgt niet de begeerte om van de wet af te wijken door er aan te prutsen.

Dat polygamie zou dienen om in de hogere behoeften van de man is larie en apekool. Een huwelijk is verplicht voor elke man om niet in andere zonden te verzeilen.
Binnen dat huwelijk moet hij tevreden zijn met wat God hem geeft anders geeft hij toe aan zijn begeerte. Hij moet ook zijn blik neerslaan en zijn kuisheid bewaren. Punt.

Waarom zouden we soepel zijn voor de mannen? Uit solidariteit?
Waarschijnlijk speelt dat een grote rol maar dat is niet de bedoeling van de islam.

Veel te veel wordt de schuld bij de vrouw gelegd die aanstoot geeft en tot ontucht uitnodigt. Dat is al altijd zo geweest.
Islam legt de verantwoordelijkheid bij beide seksen. Lees het Boek.
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 01:04   #1323
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus de meerderheid doet aan polygamie? Bron, aub?
Natuurlijk is dat wat je bedoeld moet hebben, anders is er geen link tussen [[meerderheid v/d moslims dus volgens u slecht]] en [[polygamie komt wel degelijk voor in moslimlanden]], en heeft geen zin.

Bron?

Snap jij het niet?
Ik heb dat zelf in reportages gezien!!
Ik ken een vrouw die hier was en nu is ze naar golfstaat geïmmigreerd om daar te trouwen met een man die reeds getrouwd is.
Als je naar een islamitische dating website surft, gebruik dan de zoekcriteria [[Marriage Type :sharing acceptable]].

Waarom zou het vrouwonvriendelijk moeten zijn? En waar is polygamie een probleem?
Leer eens begrijpend lezen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 01:06   #1324
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
@ porpo, beste

Er is ook geen probleem met polyginie. Het is alleen verboden in de meeste Westerse landen: een keuze. En er zijn ook uitzonderingen.

Diegenen die dat recht uit het vers 3/4 distilleren gaan in de fout uit eigen begeerte.
Wat God niet verbiedt is toegelaten. = kan dus maar moet niet.
Meer dan vier mag niet (onder strikte voorwaarden) = verboden.
Dat is veel eerlijker en volgt niet de begeerte om van de wet af te wijken door er aan te prutsen.

Dat polygamie zou dienen om in de hogere behoeften van de man is larie en apekool. Een huwelijk is verplicht voor elke man om niet in andere zonden te verzeilen.
Binnen dat huwelijk moet hij tevreden zijn met wat God hem geeft anders geeft hij toe aan zijn begeerte. Hij moet ook zijn blik neerslaan en zijn kuisheid bewaren. Punt.

Waarom zouden we soepel zijn voor de mannen? Uit solidariteit?
Waarschijnlijk speelt dat een grote rol maar dat is niet de bedoeling van de islam.

Veel te veel wordt de schuld bij de vrouw gelegd die aanstoot geeft en tot ontucht uitnodigt. Dat is al altijd zo geweest.
Islam legt de verantwoordelijkheid bij beide seksen. Lees het Boek.
Ik heb het boek gelezen maar gezien het hoge aantal vrouwen met hoofddoek is er met de interpretatie wereldwijd wat misgelopen!
Vrouwen worden wel degelijk verantwoordelijk gesteld voor het seksuele gedrag van mannen, zeg me nu niet dat u dat niet weet?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 01:08   #1325
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het boek gelezen maar gezien het hoge aantal vrouwen met hoofddoek is er met de interpretatie wereldwijd wat misgelopen!
Vrouwen worden wel degelijk verantwoordelijk gesteld voor het seksuele gedrag van mannen, zeg me nu niet dat u dat niet weet?
Dus als een vrouw met een korte rok buiten loopt en verkracht wordt dan is het de schuld van de vrouw?
Oud 6 januari 2011, 01:09   #1326
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Er is ook geen probleem met polyginie. Het is alleen verboden in de meeste Westerse landen.
Ja, met polygamie bedoel ik hier natuurlijk polygynie, niet polyandrie of polyginie. Het is verboden ja, maar het betekent niets meer of minder dan verboden.

Ik wil geen islamitische discussie over polygynie. Komt polygynie uit de islam, islamitische jurisprudentie of islamitische culturen? Dit is een andere discussie.

Wat ik hier beweer is simpel. Polygynie is geen probleem, wel vaak een oplossing. Het gebeurt, illegaal. Is legaliseren niet beter -indien het geen schade teweegbrengt- ?

En wat is jouw geloof/overtuiging als ik vragen mag? Ik word irriterend hé.

Laatst gewijzigd door porpo : 6 januari 2011 om 01:09.
Oud 6 januari 2011, 01:16   #1327
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin!! Een moslimvrouw die er kiest om zich te bedekken, doet ze dat om spirituele en religieuze redenen (WHY HIJAB), bewijs is natuurlijk heel veel vrouwen die op een latere leeftijd (+18) ervoor kiezen, en bekeerde vrouwen die alleenstaande zijn, en vrouwen die Irreligieuze ouders hebben en noem maar op.

Een vrouw moet zich bedekken, maar hoe? Een moslima moet kiezen en bepalen.
De man moet ook zijn ogen neerslaan, zich niet met vreemde vrouwen mengen, en sommigen zeggen ook: "geen hand geven".

Ik zal jou vertellen wie die vrouwen verantwoordelijke stellen voor verkrachting.
Aub, een cadeautje:
Most women blame victims for rape, says British surve

Read more: Most women blame victims for rape, says British survey - The Times of India http://timesofindia.indiatimes.com/w...#ixzz1AD41uc4T

Laatst gewijzigd door porpo : 6 januari 2011 om 01:17.
Oud 6 januari 2011, 01:30   #1328
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer eens begrijpend lezen!
Ik lees begrijpend, anders vertel jij mij maar wat ik onjuist heb gelezen.
Er staan daar twee beweringen die voor mij van belang zijn (er staan zoals gewoon meer natuurlijk) en ik vroeg twee keer om een bron. Alvast bedankt.

Mag ik nu een inhoudelijke reactie verwachten?

Laatst gewijzigd door porpo : 6 januari 2011 om 01:31.
Oud 6 januari 2011, 01:52   #1329
tomcruse
Burger

Standaard

@ Alice,
Citaat:
Dan is de meerderheid van de moslims dus volgens u slecht, want polygamie komt wel degelijk voor in moslimlanden en die vrouwen zijn alles behalve weesjes of weduwen. Wanneer u opkomt voor rechten van vrouwen zou u dat toch moeten weten.

Ik weet het dan ook (denk ik) , en zeg u eerlijk dat in bepaalde landen polygamie schering en inslag is en totaal voorbij gaat aan haar goede doel.
Omdat er constant kan gescheiden worden om het maximum aantal op vier te houden krijg je nog eens onrechtvaardigheid. Dat daarnaast ook de dag van vandaag er nog wat slavinnen op nagehouden worden waarbij liefst geen kinderen worden verwekt durf ik daar niet te gaan zeggen.

En indien het geen recht was van mannen had de Marokkaanse familiewetgeving, gebaseerd op de sharia niet enkele jaren geleden hervormd moeten worden om vrouwen tegen te overduidelijk misbruik te beschermen.
De vrouwenbeweging heeft veel verwezenlijkt, tot grote frustratie van de orthodoxen en de mannen in het algemeen. Het verlicht despotisme van M.VI is daar niet vreemd aan. Hij is ook de leider van de gelovigen en dus de absolute baas op alle vlakken. Het aantal huwelijken is nu beperkt tot twee en met consensus van de eerste vrouw maar met de bekende gevolgen. Er wordt nog aan gewerkt.
Mannen hadden de reflex, na het in voege treden van de nieuwe wet, om niet meer te huwen. Vroeger konden ze ongehinderd scheiden op drievoudige afroep en de vrouwen niet.
Nu hadden de vrouwen plots ook het recht om scheiding aan te vragen wegens onrechtvaardige behandeling of geweldpleging.

Ook nu zijn er Europese moslims, ook in Vlaanderen die in Marokko een tweede mevrouw hebben, het onderhoud is handig geregeld, eenmaal kinderen is er recht op kinderbijslag vanuit Belgie en dat bedrag is meer dan een half dorp bij mekaar verdient..
Ik durf betwijfelen dat kinderen die niet in België wonen recht zouden geven op kindergeld.
Een tweede mevrouw kan voor een Marokkaan niet in België wegens de Belgische wet maar niets houdt hem tegen om een tweede vrouw in Marokko te huwen. Dat huwelijk zal echter nooit erkend worden door de Belgische justitie op basis van het Internationaal Privaat Recht.
Hij kan het zelfs beter niet aanvragen want een weigering zou zijn huwelijk zelfs ginder ongeldig kunnen maken als zijn hoofdverblijfplaats in België is en dus de Belgische wetten gelden. (maar ik ben geen expert ter zake)

" We" staan dus helemaal niet zover dat het een 1 verhouding is, lees eens de strijdsers voor Allah over de hofstadtgroep, ook daar werk getrouwd in Nederland met meerdere vrouwen waar ook Suqar al op wees.
Oorlog en weeskinderen hebben dus bitter weinig met polygamie te maken.
Als je met mensen te maken hebt, zoals de Hofstadgroep of de neo-versie? : shariah4belgium die de Belgische en Nederlandse wetten niet erkennen en ze zelfs aanvechten en alleen de shariah willen dan kom je nergens.
Het is burgerlijke ongehoorzaamheid, onrechtvaardigheid en niet-islamitisch waarmee ik mijzelf nu in hun ogen tot ongelovige verklaar.
Geef ze de shariah maar dan integraal. Schaf de werkloosheidssteun, ziekteuitkering, kindergeld, pensioen en subsidies af want ze mogen van een niet-moslim, een ongelovige geen steun aanvaarden.

Wanneer scholing bij meisjes als resultaat heeft dat zij niet gewild zijn als huwelijkspartner zegt dit iets over de leer en moslimmannen, ook voor hem zou scholing kunnen helpen om de rede een plaats te geven binnen hun leer.
het ongewild zijn bedoeld u hopelijk niet als argument, toch is scholing het middel om mensen macht te geven over hun eigen bestaan wat zeker voor vrouwen gezien hun "kwetsbare"positie tegenover hun broeders absoluut noodzakelijk is.
De meisjes willen zich beschermen door zo lang mogelijk te studeren om indien nodig onafhankelijk te kunnen zijn van een partner die hen slecht behandelt. Het verkleint hun kansen op een huwelijk maar dat risico nemen ze erbij. Ze vinden dan een goed baan en kunnen het ouderlijk huis verlaten en op eigen benen staan of zelfs een bedrijf starten. Het kan allemaal.
Sommige mannen komen van einde en verre om nog een maagd te zoeken die door haar vader verborgen is gehouden al mag het in principe niet wegens de schoolplicht.
Ik ben nog met de vrouw van de minister van onderwijs de bergen in getrokken en zij was zich bewust van het voortbestaan van ongelijke kansen van meisjes in het bijzonder maar van kinderen in het algemeen.

Wie kan lezen en schrijven kan zichzelf informeren en communiceren, zeker voor vrouwen wordt dit niet aangemoedigd, integendeel; als een bedreiging ervaren,door mannen die bovendien vinden dat een vrouw niets mag kunnen wat ze zelf niet voor mekaar krijgen.Voorbeelden genoeg gezien daarvan, waaronder een heel intelligente moslima die zichzelf Nederlands had geleerd via de TV wanneer meneer niet thuis was, in zijn gezelschap mocht ze de domme spelen om zijn " eer" niet te kwetsen.
Ik ken ze misschien ook. Manneneer, jaloezie, ego, hallo!

Want een groot gedeelte buiten Europa is analfabeet, man én vrouw!
Ik ben benieuwd wat u bedoeld met vrouwen die erom vragen, erg vrouwvriendelijk klinkt die opmerking alvast niet, kunt u even toelichten?
Er zijn binnen bepaalde stromingen van de Islam (o.a. salafisten) vrouwen die het hun taak vinden om God te gehoorzamen in alles en vinden dat als hun geleerden zeggen dat mannen 4 vrouwen mogen huwen zelfs zonder daar toelating voor te vragen zij daar geen bezwaar tegen mogen hebben. Ze willen God behagen en hun mannen verdragen omdat de beloning niet in dit leven ligt maar wel de basis vormt voor later.
Ze vormen een minderheid, wees er van overtuigd.
Het weerhoudt de mannen echter niet om stiekem te huwen met een tweede of derde met alle gevolgen van de islamitische huwelijken die nog sneller kunnen ontbonden worden dan ze gesloten worden.
Bedtijd.
Oud 6 januari 2011, 01:54   #1330
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dus als een vrouw met een korte rok buiten loopt en verkracht wordt dan is het de schuld van de vrouw?
Yep, althans ...volgens de mannelijke volgers van uw sprookjesboek
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 02:14   #1331
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Niemand leest het Boek nog. Niemand durft het nog.
De geleerden verklaren je onbevoegd om het Boek begrijpend te lezen.
Je begaat dan een zonde enz. Indoctrinatie ten voeten uit.

Het Boek is gemakkelijk gemaakt door Ons.
Waarom trekken jullie er dan geen lering uit.

4X in 1 soera te vinden.
Dit is het duidelijke Boek. Staat bij het begin.
In welk woord naast het Woord geloven jullie dan.

Natuurlijk zijn vrouwen de ergste bedreiging voor het geloof. En paarden en huizen.
Omdat mannen zichzelf niet onder controle hebben of niet willen hebben.
Als je vrouwen zodanig verstopt dat je natuurlijke drift verdwijnt dan kan je bij het zien van een blote teen in extase raken of jongetjes gaan prefereren zoals in Afghanistan.
In Marokko met een mini paraderen moet kunnen maar liefst met velen dan want het risico valt niet te ontkennen. Geen man zal de andere kant opkijken en als hij toch wegkijkt zal de haat op zijn gezicht te lezen zijn. Terecht misschien? Er is ook nog zoiets als respect? Voor jezelf en voor de anderen?

Tot morgen. Inshallah.
Oud 6 januari 2011, 07:07   #1332
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Waarom nog anti-Islam zijn als je mensen zoals Porpo de uitleg zo duidelijk doen?
Oud 6 januari 2011, 08:31   #1333
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse
Ik durf betwijfelen dat kinderen die niet in België wonen recht zouden geven op kindergeld.
Een tweede mevrouw kan voor een Marokkaan niet in België wegens de Belgische wet maar niets houdt hem tegen om een tweede vrouw in Marokko te huwen. Dat huwelijk zal echter nooit erkend worden door de Belgische justitie op basis van het Internationaal Privaat Recht.
Hij kan het zelfs beter niet aanvragen want een weigering zou zijn huwelijk zelfs ginder ongeldig kunnen maken als zijn hoofdverblijfplaats in België is en dus de Belgische wetten gelden. (maar ik ben geen expert ter zake)
Kinderen in het buitenland geven zeker recht op kindergeld. ooit werd me verteld dat het beperkt was tot max. drie kinderen;

over polygamie in de thuislanden:

Voor zover ik me herinner mag een Belgische Marokkaan die in Belgie is gehuwd geen tweede vrouw huwen in Marokko, want dan overtreedt hij de Belgische wetten tegen polygamie.
Ali uit Mali die ginds al met vier vrouwen is gehuwd mag dat wel, en mag dan één vrouw mee naar Belgie brengen in het kader van gezinshereniging, als hij hier asiel heeft gekregen. Eenmaal Ali uit Mali "Belg" is geworden, zijn �*l zijn kinderen ook belgskes, ook degenen die nog nooit een voet in Belgique hebben gezet. (dit is een gevolg van de "verstrenging" van de snelbelgwet, waarbij "verstrenging" mee in het boekje van "onverwijld" terechtkomt). Als al die belgskes (6 per vrouw vb.) dan naar Belgique willen komen, staat niks hen in de weg. Als al die Belgskes dan hun eigenste mama willen laten overkomen als gezinshereniging, dan is dat OK. En zo komt dat de hele harem en de familie van Ali uit Mali nu in Retie woont sé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 januari 2011 om 08:33.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 09:50   #1334
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Kinderen in het buitenland geven zeker recht op kindergeld. ooit werd me verteld dat het beperkt was tot max. drie kinderen;
Voor de kinderbijslag heeft België eveneens een bilateraal akkoord gesloten met Algerije, Marokko, Tunesië, Turkije, Kroatië, Macedonië en andere staten van ex-Joegoslavië. De verleende bedragen zijn lager dan het Belgische barema en het aantal rechtgevende kinderen is beperkt tot 4.

http://www.kids.partena.be/Content/D...anguagecode=NL

Citaat:
over polygamie in de thuislanden:

Voor zover ik me herinner mag een Belgische Marokkaan die in Belgie is gehuwd geen tweede vrouw huwen in Marokko, want dan overtreedt hij de Belgische wetten tegen polygamie.
Ali uit Mali die ginds al met vier vrouwen is gehuwd mag dat wel, en mag dan één vrouw mee naar Belgie brengen in het kader van gezinshereniging, als hij hier asiel heeft gekregen. Eenmaal Ali uit Mali "Belg" is geworden, zijn �*l zijn kinderen ook belgskes, ook degenen die nog nooit een voet in Belgique hebben gezet. (dit is een gevolg van de "verstrenging" van de snelbelgwet, waarbij "verstrenging" mee in het boekje van "onverwijld" terechtkomt). Als al die belgskes (6 per vrouw vb.) dan naar Belgique willen komen, staat niks hen in de weg. Als al die Belgskes dan hun eigenste mama willen laten overkomen als gezinshereniging, dan is dat OK. En zo komt dat de hele harem en de familie van Ali uit Mali nu in Retie woont sé!
Oud 6 januari 2011, 09:55   #1335
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

@circe
Het klinkt wel erg eenvoudig. Ik weet niet of de paspoortentruck voor de kinderen in Marokko ook in Nederland op gaat. Lijkt mij onwaarschijnlijk.
Overigens zouden in alle lidstaten van de EU gelijke regelingen moeten gelden. Het gaat om vreemdelingen die de EU binnenkomen.
Piero is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 10:07   #1336
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
@circe
Het klinkt wel erg eenvoudig. Ik weet niet of de paspoortentruck voor de kinderen in Marokko ook in Nederland op gaat. Lijkt mij onwaarschijnlijk.
Overigens zouden in alle lidstaten van de EU gelijke regelingen moeten gelden. Het gaat om vreemdelingen die de EU binnenkomen.
Hier een simulatie : de voordelen van polygamie

en op dit document is er een vakje voorzien
Oud 6 januari 2011, 10:12   #1337
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Grappig, 67 paginas over iemand die een grap van Lamoot niet kan smaken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 10:13   #1338
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Woaar blijft grimbergen ???..de ene idioot na de andere komt zijn achterlijkheid hier tentoonstellen..
Grimme hebben de moderatoren een permanente ban gegeven. Zonder banpunten. Hij liet zich niet verleiden om persoonlijk te worden. Ze hebben hem verwijderd voor het verspreiden van haat en racisme. Ik ben bevriend met hem geworden via dit forum. België is niet mijn vaderland. Nederlands is niet mijn moedertaal. Ik ben niet blank. De moderatie heeft de onmacht van de moslims ter harte genomen. Laag bij de grond dat geen enkele vorm van kritiek op religies mag. Het is maar dat je weet. Wie er hier modereert.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2011, 10:15   #1339
Caligula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Grimme hebben de moderatoren een permanente ban gegeven. Zonder banpunten. Hij liet zich niet verleiden om persoonlijk te worden. Ze hebben hem verwijderd voor het verspreiden van haat en racisme. Ik ben bevriend met hem geworden via dit forum. België is niet mijn vaderland. Nederlands is niet mijn moedertaal. Ik ben niet blank. De moderatie heeft de onmacht van de moslims ter harte genomen. Laag bij de grond dat geen enkele vorm van kritiek op religies mag. Het is maar dat je weet. Wie er hier modereert.
toch wel hoor.
Onlangs nog eens duidelijk in de (rode) verf gezet door een moderator.
kritiek op religie mag, nee MOET in het geval van de Islam.
Oud 6 januari 2011, 10:16   #1340
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onzin!! Een moslimvrouw die er kiest om zich te bedekken, doet ze dat om spirituele en religieuze redenen
Heb zo wat discussies erover op islamitische sites gevonden, die religieuze keus zou komen door het feit dat men de man niet in bekoring mag leiden? Dus als men de strikte en overbodige toepassing op grote schaal ervan bekijkt kan men dan alleen maar afleiden dat de gemiddelde moslim zeer zwak in zijn geloof moet zijn. Eigenlijk geen wonder als je toch niet veroordeeld kan worden, enkel wat "gewezen op je fouten".
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be