![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Totaal gezwicht
door dit gedicht. Levensverhaal ondanks die paal. ![]() Soms vermeden door't verleden Ietwat apart maar een goed hart. Waarom geef je geen dichtbundel uit?? Titel: Eno 2 one. En waarom ook niet voor jongeren? Go for it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() zijn er dan gedichtenbundels KN en KNT?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Gemakkelijk hé Caligula: uw onzin hier spuien wanneer ge zeker weet dat Eno hier 's avonds niet kan posten. Lekker achter de rug... zielig. Echt laf wanneer desbetreffende zich ni kan verdedigen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ah bon? Uw adoratie voor de topicstarter gaat zo ver dat we zouden moeten wachten met reageren tot de bibliotheek opengaat of wat?
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je laat weliswaar alleen maar de achterkant van je adoratie zien. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval ben ik, tot nader bericht, véél beter dan jij met alletwee. Ik kan natuurlijk niet garanderen, dat je niet onder 150 kilo squatgewichten verpletterd raakt. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() er zijn hier eenvoudige geesten, die zo naïef zijn te denken, dat ze dan van mij af zijn, terwijl ik in dat geïsoleerd eiland over wifi zal beschikken en me dus een laptop ga aanschaffen.
Dan kan ik dag en nacht op Forum. Bon courage ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn eerst dichtbundel op Forum publiceren. In K&K natuurlijk. Daar mag alles, zelfs de mooiste gedichten. Je krijgt hier zo van die heerlijk spontane reacties. De klassieke manier van uitgeven levert niet van die du-tic-au-tac spontane reacties op. (trouwens, mijn uitgever is failliet gegaan - kreeg plots geen subsidies meer) ) Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Een boodschap aan de jeugd:
Ik heb nog geen zoontjes, die zou ik graag nog rap bijmaken, voor ik het hoekje omga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En wat kan jij, behalve pesten en uitlachen? Ik zal je 't zeggen: niks.
Ik merk nu trouwens, dat je jezelf terecht uitlacht in het bovenstaande citaat. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beperk ik me tot het verleiden van knappe wichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaat door toch een pc met internet hebben mag ik hopen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie ook posting 30 Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() En daarom: neuk eens met een opa.
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2011 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er rijden nochtans bussen hoor op de canarische eilanden maar een scooter is inderdaad veel comfortabeler. Welk van de eilanden heb je uitgekozen om te genieten van je welverdiend pensioen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar rijdt inderdaad een bus, twee keer per dag. Eén keer 's morgens, en één keer 's middags. Maar alleen in één richting. Hoe moet ik dan terugkeren? Met de fiets, dat gaat niet. Dat is echt een eiland voor geiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Post hier eens uw eerste dichtbundel. |
|
![]() |
![]() |