![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1421 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#1422 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zolang de man dan de tractor is van de vrouw die ze kan starten naar believen? Ach, eigenlijk moet ik hier van kosten. Rot toch op uit mijn stad met je achterlijk gedachtengoed. |
|
|
|
|
|
|
#1423 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Oh la la, maar dan wilt deze 'zuster' van hen ook wel mee hoor
|
|
|
|
|
#1424 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1425 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1426 | |
|
|
Over polygamie gesproken. Onlangs was er een reportage op telefacts te zien waarin een Joodse man zn verhaal deed, deze was getrouwd met 7 vrouwen. Zou die reportage nog te vinden zijn op het internet?
|
|
|
|
|
#1427 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1428 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dit is anders ook wel interessant http://joodsactueel.be/2011/01/05/ko...joods-actueel/ |
|
|
|
|
|
|
#1429 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1430 | |
|
Burger
|
Citaat:
Maar er zijn er ook die het tegendeel beweren. En de persoonlijke onderwerping aan God leidt naar innerlijke vrede. Ik weet het zeker. Ik ervaar het. Wie zich niet onderwerpt aan God en wat Hij voor jou voorzien is niet tevreden en gaat zelf orde op zaken stellen cfr. Sharia4belgium en Co. Kar achter de paarden? Dat is de normale gang van zaken. Ik schreef: De kar voor de paarden spannen. Een Vlaams spreekwoord, waarmee bedoeld wordt dat je als je verkeerd van start gaat, geen succes zal boeken. Shariah4belgium en Co zal geen succes boeken. Laatst gewijzigd door tomcruse : 6 januari 2011 om 22:21. |
|
|
|
|
|
|
#1431 | ||
|
|
Citaat:
http://vtm.be/telefacts/artikel/phil...zijn-7-vrouwen
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 januari 2011 om 22:24. |
||
|
|
|
|
|
#1432 | |
|
Burger
|
Citaat:
Wat maakt mijn mening uit? Wat kan ik veranderen? Ik zeg trouwens als de wet in Marokko 2 vrouwen toelaat, dan is dat zo. Als de wet in België slechts 1 vrouw toelaat dan is dat zo. Ik ben geen rechter. Voor mij doet ieder waar hij/zij zin in heeft. Ik heb één vrouw en ik ben er heel tevreden mee. Ik wil er geen twee, zelfs niet in mijn wildste dromen. Ik link circe helemaal niet aan Vlaams Belang. Ik vroeg het uit interesse en ze zegt dat ze daar niet toe behoort. Ik heb niets tegen Vlaams Belang of tegen Wilders. Ik vind dat ze vaak gelijk hebben. Er zijn een hoop moslims die op hen stemmen. Wie zegt dat ik niet op hen heb gestemd? Hoe kan ik dan een vooroordeel hebben? Je kan geen kritischer persoon tegenkomen dan ik, over de moslimgemeenschap en de rotzooi die ze soms achterlaat. |
|
|
|
|
|
|
#1433 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=MOrfDETbREg |
||
|
|
|
|
|
#1434 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1435 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1436 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij heeft nl gezegd dat de werkende zich integrerende allochtoon welkom is. Hij wil diegenen die zich misdragen en profiteren aanpakken. Dat is toch exact jouw standpunt ook? Laatst gewijzigd door Caligula : 6 januari 2011 om 22:47. |
|
|
|
|
|
|
#1437 | ||
|
|
Citaat:
Van die opinie ben ik ook hoor. Alle andere partijen ook trouwens. Maar dat wilt niet zeggen dat ik op een extreem-rechtse (lees racistische) partij moet beginnen stemmen als het Vlaamsblok. Die klootzak zeikt niet anders dan over Marokkanen en Moslims. En hoe verklaar jij zn anti-islam betogingen, zn beledigende, bekrompen vuile citaten als 'Leven als Mohammed in België', 'Islam is fascisme'. Die man is in 1 ding goed: hele gemeenschappen over eenzelfde kam scheren.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 januari 2011 om 22:52. |
||
|
|
|
|
|
#1438 | |
|
Burger
|
Citaat:
Ik weet dat er moslims zijn die het doen. Ze zijn de lastposten beu en het vandalisme, de drugs en de intimidatie. Ik heb er geen last van gehad tot dusver maar doodsbedreigingen zijn mij niet vreemd. Een gematigde moslim die kritiek heeft op zijn broeders en zusters is een kafir en een afvallige en moet naar het hiernamaals geholpen worden. Ook al ondervonden? Bij deze roep ik alle gematigden op om hun mond open te doen! Ik luister ....... ik hoor niks! Ze zijn er nochtans maar ze hebben angst. Ik heb geen angst, ze mogen mijn kop er af slaan. Ik blijf kritiek uiten op alle onrecht van waar het ook komt. De gunst van God omvat de onrechtplegers niet. Buiten VB en GW hoor je niemand. Wat naïeve geruststelling van een paar universiteitsprofessoren, dat wel. Het loopt allemaal zo'n vaart niet. Het is een minderheid. Zelfs: we moeten er leren mee leven. Het loopt nu plots wel zo'n vaart. Het zijn er velen. En nu wordt iedereen een beetje wakker. Maar het is te laat. De provocaties hebben hun werk gedaan. De reacties daarop zullen de polarisatie doen toenemen. Het vicieus cirkeltje is rond. Inshallah. |
|
|
|
|
|
|
#1439 | |
|
Burger
|
Citaat:
Wil je nu nog komen naar Tom, beste zus? |
|
|
|
|
|
|
#1440 | ||
|
|
Citaat:
Hoe kun je nu op de vijand stemmen? Dat gaat er bij mij niet in. Die 2 vallen de islam langs alle kanten aan en dan mijn stem geven aan zulke idioten? Neen, dat kan niet. Wilders heb ik altijd een vuile zionist gevonden. De Winter daarentegen volg ik wat bepaalde standpunten betreft. Hoe denk jij je te laten horen als gematigde moslim als ik vragen mag? Ik moet zeggen dat ik net als jou de idioten op hun plaats zet als ik ze tegenkom. Ooit zag ik een drol de politie uitmaken. Toen ik hem wees op zn fout, schold hij me uit. Met dat soort heb ik geen genade, oppakken die handel.
|
|
|