![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Parlementslid
|
![]() Het is gelukkig niet allemaal slecht als het over katten en Japanners gaat.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hashiwokakero : 29 december 2007 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik me wel afvraag is of katten nooit koud hebben in de winter. Onze kat is zes jaar oud en is nog nooit binnen geweest. Oké, die dieren hebben een dikke pels, maar als 't vriest... Wat wel zou kunnen is dat ze een beschuttingsplaats heeft ingericht in een leegstaande schuur hier vlakbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Dit vind ik een bizar filmpje, het heet dan wel: "honden vallen kat aan", maar ze lijken slechts te spelen, merkwaardigerwijs vecht de kat niet terug, hoewel ze het niet leuk vindt.
http://www.zita.be/fun/video/1152665...te-honden.html
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() - het dier is inmiddels overleden-
Een terechte vraag van u: ze liep heel de buurt af om er te schooien, dat wisten we van onze buren die we goed kennen, maar ze sliep als het geen koud weer was altijd in een zelfgemaakte schuilplaats aan ons tuinhuis, vandaar dat we zeiden "onze" kat. Maar u heeft wel een punt als u zegt dat het beest eigenlijk onze eigendom niet was.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 januari 2011 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sneeuw eten, verdorie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hond , HUISdieer Kat HUISdier ==> mijn katten mogen niet buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn poes heeft de katten van de buren uit mijn tuin verjaagd. Daarom komen de vogelkes nu allemaal bij mij eten, en mijn poes kijkt netjes toe vanachter het glas, want in de winter is ze salonkat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn kat verjaagt alle katten, niet alleen van de naaste buren maar ook van die verderop. Zoals Circe hier ook al aanhaalde: mijnen hof is een echt vogelparadijs. Ook is mijne kater op z'n minst een "speciaal geval". Kan zomaar deuren openen (springt op de klink), zelfs de sleutel van de achterdeur omdraaien is geen probleem. 's Nachts wordt de sleutel hier van de deur gehaald omdat het niet de eerste keer is dat 's morgens de deur wijdopen staat. Wat ook opvalt is hoe hij met kindjes omgaat. Z'n vaste slaapplaats is een "doos". ZIJN doos. Mag niemand aankomen of uw hand wordt opengekrabd, zonder pardon. Toen m'n kleinzoontje net kon stappen, zag ik hem met heel z'n armpje in die doos graaien. Te laat, ik kon niet meer ingrijpen. Wel, de kat liet hem gewoon doen. Alsof hij besefte van: och , 't is maar een kindje. Tot op vandaag is m'n kleinzoontje de enige die die doos mag aanraken als de kat erin ligt. Nooit heeft hij één krab of beet gekregen. Moet toch zijn dat zo'n dier enig besef heeft. Zo lief met kleintjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn kat verjaagt alle katten, niet alleen van de naaste buren maar ook van die verderop. Zoals Circe hier ook al aanhaalde: mijnen hof is een echt vogelparadijs. Ook is mijne kater op z'n minst een "speciaal geval". Kan zomaar deuren openen (springt op de klink), zelfs de sleutel van de achterdeur omdraaien is geen probleem. 's Nachts wordt de sleutel hier van de deur gehaald omdat het niet de eerste keer is dat 's morgens de deur wijdopen staat. Wat ook opvalt is hoe hij met kindjes omgaat. Z'n vaste slaapplaats is een "doos". ZIJN doos. Mag niemand aankomen of uw hand wordt opengekrabd, zonder pardon. Toen m'n kleinzoontje net kon stappen, zag ik hem met heel z'n armpje in die doos graaien. Te laat, ik kon niet meer ingrijpen. Wel, de kat liet hem gewoon doen. Alsof hij besefte van: och , 't is maar een kindje. Tot op vandaag is m'n kleinzoontje de enige die die doos mag aanraken als de kat erin ligt. Nooit heeft hij één krab of beet gekregen. Moet toch zijn dat zo'n dier enig besef heeft. Zo lief met kleintjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, heb per ongeluk dubbel gepost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |