![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ze het alle dagen halen natuurlijk, maar ze streven er alvast naar. De tijd dat de werkman netjes zijn uren opschreef en afgaf bij de rekening van de klant is al lang voorbij. Men vraagt prijs; men krijgt prijs.
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik belastingen moet betalen op de huur, mag ik ook de kosten aftrekken. Bovendien zal iedere euro meerkost doorgerekend worden in de huur. Dus eender hoe, de verhuurder zal daar geen cent aan toeschieten. Het enige verschil dat dat zal maken misschien, is dat de panden beter zullen onderhouden worden. Dat de aannemers minder zwart werk zullen kunnen presteren omdat de eigenaars facturen zullen vragen voor alles en nog wat. Facturen meestal aan 6 % BTW. Laat ze maar belasting vragen, dat wordt een goede zaak voor mij. Mijn vrouw is wel boekhouder en docent bedrijfsbeheer hé. Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2011 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn we er al uit wat het gaat worden: dalen of stijgen? Ik zou toch wel ooit eens een pand willen kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval moeten diegene die tien jaar geleden gekocht hebben er vandaag al vast geen spijt van hebben, maar zij, die tien jaar geleden niet gekocht hebben, omdat ze hun hoofd hebben laten zotpraten door al die voorspelden dat de prijzen gingen instorten, wel. Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2011 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn we mogelijk in een periode die momenteel niet zo fors stijgt in korte tijd , en dat is maar goed ook , dan gingen speculente marchange die wat oplapwerk deden met forse winst lopen en verkochten al na 6 maand . Ik denk eerder dat het nu wat rustiger is en dat mensen meer oog hebben voor kwaliteit . In ieder geval zoals je zegt als je het 10 jaar bijhoud is het een goede zaak . en zeker als je het in een vennootschap steekt , een patrimonium vennootschap zonder btw aangiftes is het best denk ik . alleen moet je dan oppassen met verkopen als je niet herinvesteerd omwille van de meerwaardebelasting |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie zou er achter de vennootschappen zitten die de overheidsgebouwen opgekocht hebben (om Vande Lanotte zijn begroting te doen kloppen ) en ze daarna aan de verkopende overheid te verhuren ? Ik heb gehoord dat de verkoopprijzen zo laag waren , en de huurprijzen zo hoog , dat de hele aankooprijs al na 42 maand terug zou verdiend zijn . Dat noem ik pas een schande , wand in weze bent U en ik , en iedere belg medeeigenaar van de overheidsgebouwen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen is zijn overtollige eigendommen aan het verkopen voor de hoge prijzen die ze er voor krijgen Iedereen neemt het zekere voor het onzekere. Wat de prijs van de leningen betreft : Zo laag als nu kan ik mij moeilijk herinneren.(trouwens de spreiding van afbetaling in tijd is ook vergroot) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() De beste barometer om de immobielenmarkt in te schatten is gewoon de goudprijs te volgen.
Niemand spreekt hierover, maar zolang ik weet, volgt het onroerend goed de ups en downs van het goud (met steeds +- 6 maanden vertraging) Misschien een boerenredenatie, maar toch een goede |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen die studeren tot hun 30ste zijn in grote mate verantwoordelijk voor de innovatie en economische groei in dit land. Eens bij stilgestaan ? Of denkt u dat u met boerenverstand een nieuw hoogtechnologisch product op de markt brengt ? Of voor zorgen dat u een operatie kunt krijgen als uw tikker het begeeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet je studeren , maar niet eindeloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 zeer hoge renovatie en onderhoudskost samen met strengere wetgeving . De hoge kosten halen je rendement om laag terwijl je zorgen stijgen. 2 Het minder aantrekkelijke om te verhuren gezien slinkende verantwoordelijkheids zin om het pand een beetje in ere te houden ( wij verhuren , en het is onbeschrijflijk wat mensen uithalen en verwaarlozen ) 3 wanbetaling 4 Het volk dat je er in krijgt ????? wanneer je aanvoelt dat je pand gelegen is in een locatie waar steeds meer allochtonen komen wonen gaat en huurwaarde en de waarde van het pand drastisch naar beneden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg dat tegen de heren en dames PhD's. Zeg dat tegen de mensen met twee diplomas en een master in management(dewelke bijna instant grootverdieners zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat verandert niets aan het fijt dat ge normaal op je 40 ste eigenlijk iets zou moeten kunnen kopen tegen quasi contante betaling zodat het geen probleem vormt om een lening te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben met Uw pretentie niet echt opgezet hoor . |
|
![]() |
![]() |