![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar zuivere verkoopskantoren zekers wel, niets aan verloren. Maar vergeet niet dat veel bedrijven naar hier komen omwille van de Vlaamse hooggeschoolden met hun talenkennis, universele inzetbaarheid, flexibiliteit, diplomatieke gaven. Die zullen snel ergens in Halle/Vilvoorde zitten hoor. En dan hebben we het nog niet over het enorme waterhoofd van de administratie gehad, dat moet allemaal verhuizen. Met in hun zog de hele santenboetiek van bedrijfjes die leven van die administraties.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. En uw reactie. Damage controle. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VOKA is zeker ook betrokken bij het ACW-complot?
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...nem-814661.php
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 13 januari 2011 om 21:51. |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 januari 2011 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat mij ontgaat is wat "verdedigers van vlaamse werkers" te winnen hebben bij het gemeenschappelijk houden van de werklozensteun en bijdragen, waarbij dat toch, volgens mijn bescheiden mening, enkel maar nadelig is voor die vlaamse werkers ??
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zeggen enkel dat zo ver gaan niet nodig is. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ja, dat is nog beter, he. Federale AMBTENAREN mogen de papiermolen laten draaien, maar het beleid, de bevoegdheid waarover een akkoord moet zijn, moet gesplitst worden.
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten een nieuwe stad uitkiezen als hoofdstad van het nieuwe Vlaanderen. - Antwerpen valt af. Daar heb je veel te weinig open ruimtes op grote projecten te realiseren. - In Gent valt dat goed mee (Mariakerke!). Maar gent ligt al ver weg van Limburg en is minder goed bereikbaar. - Brugge, Oostende en Hasselt vallen voor die reden ook af Hetgeen over blijft is Mechelen. Mechelen ligt in het midden tussen Antwerpen en Brussel. Per spoor en per auto ben je in no-time in Mechelen. Vanaf je 5 minuten rijdt heb je grote open ruimtes waar overheidsgebouwen en instellingen kunnen gebouwd worden. (Richting Hombeek en richting Bonheiden). Mechelen ligt ook centraal in Vlaanderen, en is per spoor zeer goed bereikbaar. Laatst gewijzigd door bgf324 : 13 januari 2011 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen VOKA volgt. Drie keer raden waarom. Laatst gewijzigd door artisjok : 13 januari 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat een werkloze Vlaming meer met mij of een ander van jullie te maken heeft dan een werkloze Waal, terwijl het beiden onbekenden zijn, vind ik de grootste zever die ik de laatste tijd herhaaldelijk lees. Werkloosheidsuitkeringen splitsen is dan ook iets waartegen ik nooit "Ja!" zal zeggen. Dat is simpelweg een discriminatoire maatregel en niet meer dan dat.
Logischer zou zijn: Ofwel werkloosheidsuitkeringen voor niemand, waar ik tegen ben, maar wat minder discriminerend is dan de huidige voorstellen om werkloosheidsuitkeringen te splitsen. Ofwel dezelfde werkloosheidsuitkeringen voor alle mensen die in dezelfde situatie terecht komen, ongeacht woon- of werkplaats. Dat is waar ik voorstander van ben. Ik ben er voorstander van om niet te splitsen, maar in tegendeel net samen te voegen: eenzelfde regeling voor iedereen. Dat zijn geen dingen die cultuurgebonden zijn of dergelijke. Geen discriminatie, geen asociale samenleving, eenzelfde beperkte werkloosheidsuitkering voor iedereen die tijdelijk zonder werk zit, ongeacht de staat waarin je woont. |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Belgische media in Vlaanderen als waterdrager van de vakbonden functioneren hoeft ons ook niet te verwonderen. Citaat:
Citaat:
De RVA splitsen is inderdaad even gemakkelijk als de Plantentuin van Meise. Je hebt alleen de politieke moed nodig om het te doen. Technisch is het een lachertje. Alleen raak je natuurlijk wel aan heel veel gevestigde belangen, de vakbonden voorop, maar ook de werkgevers die massaal van het brugpensioen-stelsel profiteren om goedkoop van werkvolk af te geraken. De limieten van de Belgische democratie worden maar weer eens aangetoond. Waarom gaan we eigenlijk nog kiezen, uiteindelijk is het toch de vakbond die zegt wat er moet gebeuren? Nu ja, het zal wel jouw idee van de perfecte democratie zijn zekers? |
|||
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Vlaanderen groot is maar de euro groter.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Althans, zo heb ik het begrepen. Luc De Bruyckere was ook niet echt gediend met de opmerking dat Voka de baas van N-VA zou zijn. (En let op het lachje van de presentator als die dat voor de tweede maal vermeld. ) http://www.deredactie.be/permalink/1.941067 Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |