![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Het is niet allah die straft maar de achterlijke cultuur waaruit deze mensen voortkomen. Want allah is het alibi waarachter deze primitieve samenleving zicht verschuilt om hun (mis)daden te rechtvaardigen.
De hoofddoek is dus voor miljoenen vrouwen dus een straf van allah! Leuke godsdienst. ps.: ik heb mij vergist, want die miljoenen vrouwen dragen "vrijwillig" hun hoofddoek. Gelukkig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Suikerspin je bent geen uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heeft Abu Imran met God persoonlijk gesproken?Ik dacht het niet.Dat hij beter zwijgt en de rest van Moslims niet belachelijk maakt.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Sharia4belgium.......Allahhonden.....ze haten ons, en het westen,maar hun vuile bruine klauwen staan gretig open als het gaat om GELD, daar profiteren ze wel van.
Roei die virussen uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar toch vreemd dat een Vlaams Belanger die zich verkneukelt in het lijden van een medemens dan blijkbaar wel zeer nieuwswaardig is. Twee maten, twee gewichten. Begrijpelijk dat mensen zich daaraan storen. Sharia4Belgium hoeft de mond niet gesnoerd te worden. Nog een paar van die fratsen en dra zullen ze geen leden meer hebben, een aantal marginale types of een paar gefrustreerde pubers niet te na gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@Suqar: je stelt me zwaar teleur.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Is heel dit forum volgeklad met die Sharia en VB onzin ? Wat een klodderboel is me dat hier ! Waarom zijn er subforums ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga eens rustig een paar pinten drinken en kalmeer eens wat . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Die mannen zijn te karikaturaal om waar te zijn.
Een beetje zoals NSA'ers bij ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet maar durven. In een ander land de mensen zelfs tot hun laatste snik beginnen uit te spuwen. Lef hebben ze wel geleerd in hun cultuur, respect t.o.v. niet-Moslims is een ander paar mouwen.
Ze bewijzen vooral één ding: Marie-Rose Morel had groot gelijk. Proficiat leden van de Sharia4Belgium, jullie zorgen er voor dat het VB volgende maal meer stemmen zal krijgen en politici misschien eindelijk de moed hebben om ieder die vijandigheden naar het autochtone volk of de nieuwe overheid richt, terug de onherbergzame woestijn in te wijzen. Hun mentaliteit past daar nog steeds stukken beter dan hier. ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand gezegt dat het "MOET"?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Het wordt hoog tijd dat eenieder die het nog niet doorheeft, beseft wat men in huis gehaald heeft en hoezeer zij het 'eigen volk' psychologisch, fysiek en financieel kwellen. M.i. is er niet veel verschil met hun andere agressieve/criminele daden, die veelal van meer fysieke aard zijn (bv. iemand het graf in stampen).
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben". Als e ra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() De aldi-politiek van dezer dagen , goedkoop gezever verkoopt goed . Vetklep dewever , het VB en de shariazwijnen staan in de solden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Maar die minderheid verbrod het beeld echter wel serieus, dat in acht genomen met de hoge criminaliteits-, werkloosheidscijfers en het hoge aantal steun en kindergeldtrekkers, denk ik niet dat het verbazend is dat intussen een heel hoog percentage van de Vlamingen werkelijk "racistisch" is.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke dag sterven er 1000den mensen aan deze ziekte , het uitbuiten ten koste van politiek denken maakt mij ziek . De sensatiegeile mensen en media nog MEER . Jullie zijn een bende simpel gestoorden dat je je hier aan laat vangen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans is dit in België bij wet verboden. Maar gezien ze nieuw zijn, lange tenen hebben en er als de kippen bij zijn om ons en de overheid van het omgekeerde te beschuldigen, gelden er voor hun aparte regels. Alles voor de goede naam en geen enkele politicus / ambtenaar wil voor racist uitgescholden worden. Ho maar, ze staan ver boven zulk verderfelijk gedachtengoed en maken geen onderscheid tussen... Wacht.
![]() |
![]() |