Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2011, 08:54   #41
69kk
Partijlid

Standaard Stomme kommentaar

Het is niet allah die straft maar de achterlijke cultuur waaruit deze mensen voortkomen. Want allah is het alibi waarachter deze primitieve samenleving zicht verschuilt om hun (mis)daden te rechtvaardigen.
De hoofddoek is dus voor miljoenen vrouwen dus een straf van allah!
Leuke godsdienst.

ps.: ik heb mij vergist, want die miljoenen vrouwen dragen "vrijwillig" hun hoofddoek. Gelukkig.
69kk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 09:26   #42
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Harteloos maar ik zie geen enkele reden om het af te bollen. Vrijheid van meningsuiting, jeweettoch..

Staat het u niet aan, dan staat het u vrij mee te emigeren met uw Grote vriend richting Namibië
Vrijheid van meningsuiting. Dat is uitsluitend voor de islamieten. Als ongelovigen iets zeggen over de islam dan is het plots racisme en haat.

Suikerspin je bent geen uitzondering.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 09:28   #43
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Als Morel een linkse politici zou zijn, zou het wel in't nieuws komen.
Links zal zich nooit uitspreken tegen de hoofddoek. Links zijn landverraders (dank je grimbergen ).
Oud 14 januari 2011, 09:30   #44
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Moge op uw sterfbed de islamduiveltjes dansen van plezier.
Oud 14 januari 2011, 10:06   #45
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Heeft Abu Imran met God persoonlijk gesproken?Ik dacht het niet.Dat hij beter zwijgt en de rest van Moslims niet belachelijk maakt.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 10:47   #46
pegasus6869
Banneling

Standaard

Sharia4belgium.......Allahhonden.....ze haten ons, en het westen,maar hun vuile bruine klauwen staan gretig open als het gaat om GELD, daar profiteren ze wel van.
Roei die virussen uit.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 11:01   #47
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heeft het enige nieuwswaarde?

Moet elke testikel die een grofheid zegt in 't nieuws?
Mja misschien wel.

Maar toch vreemd dat een Vlaams Belanger die zich verkneukelt in het lijden van een medemens dan blijkbaar wel zeer nieuwswaardig is.

Twee maten, twee gewichten. Begrijpelijk dat mensen zich daaraan storen.

Sharia4Belgium hoeft de mond niet gesnoerd te worden. Nog een paar van die fratsen en dra zullen ze geen leden meer hebben, een aantal marginale types of een paar gefrustreerde pubers niet te na gesproken.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:05   #48
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Mja misschien wel.

Maar toch vreemd dat een Vlaams Belanger die zich verkneukelt in het lijden van een medemens dan blijkbaar wel zeer nieuwswaardig is.

Twee maten, twee gewichten. Begrijpelijk dat mensen zich daaraan storen.

Sharia4Belgium hoeft de mond niet gesnoerd te worden. Nog een paar van die fratsen en dra zullen ze geen leden meer hebben, een aantal marginale types of een paar gefrustreerde pubers niet te na gesproken.
Bij die VB'er was het nog niet eens bewezen, hier is het zelfs onomwonden.

@Suqar: je stelt me zwaar teleur.
Oud 14 januari 2011, 12:08   #49
comandante
Banneling

Standaard

Is heel dit forum volgeklad met die Sharia en VB onzin ? Wat een klodderboel is me dat hier ! Waarom zijn er subforums ?
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:10   #50
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Sharia4belgium.......Allahhonden.....ze haten ons, en het westen,maar hun vuile bruine klauwen staan gretig open als het gaat om GELD, daar profiteren ze wel van.
Roei die virussen uit.

Ga eens rustig een paar pinten drinken en kalmeer eens wat . Haat maakt haat he , wie was hier eerst de hatende hond ?
Oud 14 januari 2011, 12:17   #51
Another Jack
Banneling

Standaard

Die mannen zijn te karikaturaal om waar te zijn.
Een beetje zoals NSA'ers bij ons.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:23   #52
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Je moet maar durven. In een ander land de mensen zelfs tot hun laatste snik beginnen uit te spuwen. Lef hebben ze wel geleerd in hun cultuur, respect t.o.v. niet-Moslims is een ander paar mouwen.

Ze bewijzen vooral één ding: Marie-Rose Morel had groot gelijk.

Proficiat leden van de Sharia4Belgium, jullie zorgen er voor dat het VB volgende maal meer stemmen zal krijgen en politici misschien eindelijk de moed hebben om ieder die vijandigheden naar het autochtone volk of de nieuwe overheid richt, terug de onherbergzame woestijn in te wijzen. Hun mentaliteit past daar nog steeds stukken beter dan hier.
Oud 14 januari 2011, 12:23   #53
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heeft er iemand gezegt dat het "MOET"?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:25   #54
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Proficiat leden van de Sharia4Belgium, jullie zorgen er voor dat het VB volgende maal meer stemmen zal krijgen

Net mijn punt , die sharia's zijn de VBers hun natte droom .
Oud 14 januari 2011, 12:26   #55
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Het wordt hoog tijd dat eenieder die het nog niet doorheeft, beseft wat men in huis gehaald heeft en hoezeer zij het 'eigen volk' psychologisch, fysiek en financieel kwellen. M.i. is er niet veel verschil met hun andere agressieve/criminele daden, die veelal van meer fysieke aard zijn (bv. iemand het graf in stampen).
Oud 14 januari 2011, 12:28   #56
Jenci
Vreemdeling

Standaard sharia .... Marie rose Morel

Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben". Als e ra
Jenci is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 12:29   #57
comandante
Banneling

Standaard

De aldi-politiek van dezer dagen , goedkoop gezever verkoopt goed . Vetklep dewever , het VB en de shariazwijnen staan in de solden .
Oud 14 januari 2011, 12:29   #58
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ja, dat past uiteraard niet in dat bekrompen plaatje hé.

Er is maar een kleine, marginale minderheid die achter die organisatie staat. Die mannen kunnen amper nog buiten komen zonder verweten te worden door andere moslims.

In Nederland net hetzelfde. Velen staan daar achter de Imaam Fawaz en aangezien deze heeft laten weten dat Aboe Imraan gestoord is en moet opgepakt worden denk ik ook dat ze daar niet veel succes zullen boeken.
Uiten ze zich dan ook langs andere wegen dan via het anonieme internet?

Maar die minderheid verbrod het beeld echter wel serieus, dat in acht genomen met de hoge criminaliteits-, werkloosheidscijfers en het hoge aantal steun en kindergeldtrekkers, denk ik niet dat het verbazend is dat intussen een heel hoog percentage van de Vlamingen werkelijk "racistisch" is.
Oud 14 januari 2011, 12:31   #59
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jenci Bekijk bericht
Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben". Als e ra

Elke dag sterven er 1000den mensen aan deze ziekte , het uitbuiten ten koste van politiek denken maakt mij ziek . De sensatiegeile mensen en media nog MEER . Jullie zijn een bende simpel gestoorden dat je je hier aan laat vangen .
Oud 14 januari 2011, 12:33   #60
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als het lief van Debie op h�*�*r pagina meldt dat "het einde in zicht is" van de periode om een uitbatingsvergunning te krijgen, en Debie antwoordt daarop "zet de champagne maar koud", terwijl een andere vriendin zegt "mag ik meedrinken" waarop het antwoord dan weer luidt "jij mag natuurlijk meedrinken, je hebt er genoeg voor gedaan".... dan blijkt dat wèl nieuws te zijn.
Vraag blijft natuurlijk wat die vriendin ervoor "gedaan" heeft.
-----------------------------------------------------------

Als het CGKR gaat toestaan dat men de grofste beledigingen mag uiten, zolang men die maar in de mond van een onzichtbaar vriendje legt, dan wordt het pas interessant. In feite is dat al zo, want heel hun heilig boekje staat vol met - voor normale stervelingen - verboden teksten en oproepen.
Ik wou net zeggen: de Koran en Islam staan vol van oproepen tot discriminatie en liefst zelfs geweld tegen niet-Islammieten.

Nochtans is dit in België bij wet verboden. Maar gezien ze nieuw zijn, lange tenen hebben en er als de kippen bij zijn om ons en de overheid van het omgekeerde te beschuldigen, gelden er voor hun aparte regels. Alles voor de goede naam en geen enkele politicus / ambtenaar wil voor racist uitgescholden worden. Ho maar, ze staan ver boven zulk verderfelijk gedachtengoed en maken geen onderscheid tussen... Wacht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be