![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt de meeste Vlamingen van in de luiers met de paplepel ingegoten. De meeste mensen kost het tijd om daarvan af te geraken. Bij sommigen gaat het sneller, bij anderen duurt het dan weer een stuk langer. Sommigen geraken er helaas nooit meer van af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Omdat ik mij bewust ben omtrent hetgeen in 1830 hier is gebeurd en, jammer genoeg, ons alweer werd opgedrongen door anderen; 3) Omdat ik er mij rekenschap van geef dat Vlaanderen in het huidige Belgique nog steeds niet ten volle zichzelf kan zijn; 4) Omdat ik vaststel dat Nederland er in slaagt een beleid te voeren dat wij Vlamingen jullie benijden, maar helaas niet kunnen volgen omdat de Belgische Francofonie voortdurend haar hielen in het zand zet om elke serieuze verandering tegen te werken; 5) Omdat mijn persoonlijke ervaring omtrent omgang met Nederlanders positief is. Telkenmale ik er kom ervaar ik een ontwapenende openheid en vriendelijke bejegening.
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste Vlaamse nummers zijn dan ook ofwel oubollig ofwel Engelstalig. Meestal het laatste.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man woont in een villa in Ukkel.
Dat is het ultieme bewijs dat je een echte bent. Geen geklaag, maar gewoon die flappen neerleggen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 januari 2011 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=9UtRuAo-eK4 Laatst gewijzigd door bgf324 : 13 januari 2011 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=3oalM...e=related&hd=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=qiJzfg4hl9o
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze kende ik al.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb die thuis ook liggen. ![]() Jules de Corte en Jacques Brel ben je vergeten. En voor VITO En Raymond van het Groenewoud is in Schaarbeek geboren. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 14 januari 2011 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had eerst die link er gezet. Maar in de 'linkbeschrijving' zoals dat dan heet stond die link nr die metaluitvoering.
maw: als je op die link klikte kwam je niet uit bij watch?v=9UtRuAo-eK4, maar bij Will Tura. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=783) Dan kom je dus op 2 platen van de 100 uit in zo'n box. Hoe triest misschien ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het gaat hier over Vlaamsgezinde bv's, en niet over het al dan niet succesvol zijn van Vlaamse muziekproducties in het Nederlandse taalgebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de muziekindustrie kan men perfect aflezen hoe het met de nationale identiteit van een land gesteld is. Vlaanderen staat er dus heel slecht voor. De meeste flaminganten zijn dan ook niet zozeer "voor Vlaanderen" (tenzij een of ander rigide blank monolithisch utopia) maar eerder "tegen de walen". Vlaanderen is op dit moment een antinatie. Of een Amerikaanse kolonie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() sinds van de week is het gemakkelijk :
alle mannelijke bv's zonder baard zijn vlaams-nationalisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Belgicist!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |