Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2011, 15:18   #101
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

@ Tom

Waarom plaats je de link van die reactie niet gewoon? Ik krijg koppijn van al die kleurtjes. En dat cursief lettertype, maakt het compleet.
Oud 14 januari 2011, 15:19   #102
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Ik dacht dat ze het enkel over de VRT hadden...
Dit werd wel gisteren vermeldt op TV hoor. Op de VRT niet, wel op VT4. Zag het toevallig toen ik aan het zappen was.
Oud 14 januari 2011, 15:21   #103
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
@ Tom

Waarom plaats je de link van die reactie niet gewoon? Ik krijg koppijn van al die kleurtjes. En dat cursief lettertype, maakt het compleet.
Ach, wat maakt het ook uit?
tomcruse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 15:23   #104
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Leuk bovenstaande opmaak van de tekst.
Wat gebruik je aan kleur? Gabriël-Blauw en Milieu-Groen of is het Profeet-Groen?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 15:25   #105
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Ach, wat maakt het ook uit?
Jawel, het maakt wel uit.

Kon me wel vinden in dit stukje:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcruse Bekijk bericht
Zeg mij eens, beste Alboreto, Backfire, Circe, Alice en Co waarom zou een gematigde, moderne moslim zijn nek uitsteken om zijn geloofsgenoten op hun fouten te wijzen?
Om wat in de plaats te krijgen? Om belachelijk te worden gemaakt langs beide zijden? Om de pispaal te worden van iedereen?

Waarom hoor je gematigde moslims niet? Omdat ze het eens zijn met hun radicale broeders of omdat het geen zin heeft om wat dan ook te zeggen?
Je trekt toch aan het kortste eind.
Oud 14 januari 2011, 15:28   #106
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Daar heb je wel een punt. Maar langs de andere kant, moet bijvoorbeeld iedere Vlaamsgezinde zich dan ook continu gaan verantwoorden voor lompe uitspraken van bepaalde medevlaamsnationalisten?
Natuurlijk moet dat niet. Iedere Vlaamsnationalist is anders en is verantwoordelijk voor zn eigen daden.

Deze zouden alleen opkomen voor elkaar wanneer ze tegenover een allochtoon/sos/waal staan ofzo.
Oud 14 januari 2011, 15:37   #107
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Jawel, het maakt wel uit.

Kon me wel vinden in dit stukje:
Dat is positief.
Ik heb daarvoor de goedkeuring van deze Vlamingen ook niet nodig.
Het is mijn strijd en ik verzeker je dat het succes heeft.
Van vele broeders en zusters in de islam zijn de ogen al open gegaan.

Mits de media meer aandacht zouden besteden aan gematigde moslims zouden er nog meer ogen opengaan.

Maar er zit geen nieuwswaarde in gematigdheid, gematigdheid scoort niet.
Radicale uitspraken en extremisme wel.

Geloof doet niets, het is persoonlijk. De regeltjes verknoeien de boel.
De leugens van de "geleerden" verzieken de islam en maken de islam tot het monster waarvan de moslimgemeenschap en de andere gemeenschappen de gevolgen ondervinden.
Oud 14 januari 2011, 15:39   #108
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dergelijke reacties kunnen enkel komen van mensen welke egoistisch/gewetenloos en gevoelloos zijn.
gefrustreerde zielepoten is ook een optie
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 15:41   #109
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
gefrustreerde zielepoten is ook een optie
Die mannen amuseren zich rot met hun verkleedpartijen.
Zelfs op carnaval Aalst worden moslims zo niet meer afgebeeld...

Wie gelooft die mannen??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 15:44   #110
tomcruse
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Leuk bovenstaande opmaak van de tekst.
Wat gebruik je aan kleur? Gabriël-Blauw en Milieu-Groen of is het Profeet-Groen?
I am a submitter-regenboogkleuren van de profeet Noë
Oud 14 januari 2011, 15:46   #111
comandante
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wie gelooft die mannen??
Het VB.
comandante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 17:26   #112
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Snerror toch, dat is alvast niet mijn bedoeling, dat weet je.

Het is heel simpel. Wat deze gasten uitkramen is harteloos en verwerpelijk. Geen enkele oprechte mens die die uitspraken zou verdedigen. Enerzijds is het goed dat ze zulke uitspraken doen, dan leren velen hun ware gelaat kennen. Anderzijds vind ik het jammer, want domme Vlamingen scheren alle moslims over eenzelfde kam en schenken deze types 'te veel' aandacht. Dat is nou net waar ze op kicken want op die manier wordt hun aanhang groter.

Het is heel eenvoudig, S4B kan mn rug op en de domme Vlamingen ook.

Verder, waarom stel ik jou teleur?
Ok dat is dan goed, maar ik vond het echt totaal misplaatst dat je de vrijheid van meningsuiting hier erbij komt sleuren. Die opmerking over emigreren naar Namibië plaatst je op hetzelfde niveau als VB'ers die roepen 'keer terug naar uw land'.
Oud 14 januari 2011, 18:08   #113
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door comandante Bekijk bericht
Ga eens rustig een paar pinten drinken en kalmeer eens wat . Haat maakt haat he , wie was hier eerst de hatende hond ?
Ja" comandante" ga jij ook maar mee pinten pakken, altijd hetzelfde die allahvarkens mogen zeggen wat ze willen ....maar wij zouden moeten braaf zijn, en zoals den commandant zei .....pinten gaan pakken en kalm zijn en vooral .....zwijgen.

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 januari 2011 om 18:11.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 18:17   #114
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jenci Bekijk bericht
Iemand die een uitspraak als deze publiceert getuigt van weinig intelligentie en respect voor de medemens!!! Ikzelf ben geen vlaams belanger en ook geen islamgelovige maar vind dat een politieke overtuiging of een geloofsovertuiging niets te maken mag hebben met een ziekte zoals kanker bij eender wie!!! Ik begrijp zo'n uitspraak van die mensen niet, het eerst wat bij mij op kwam was: " Die vrouw laat 2 kinderen achter, kinderen die hun moeder broodnodig hebben".

Dit kan allemaal... Wat zou er gebeuren als ik een uitspraak als deze zou publiceren over een Islampolitieke????

Of een cartoon zou tekenen?
Wel u kon reeds onderduiken (in uw eigen landje nog wel )....ZIJ .....gaan er met de grove borstel door ......maar wij (belgen, de echte hé)moeten, horen,zien,en vooral zwijgen !!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 januari 2011 om 18:20.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 18:23   #115
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Wel u kon reeds onderduiken (in uw eigen landje nog wel )....ZIJ .....gaan er met de grove borstel door ......maar wij (belgen, de echte hé)moeten, horen,zien,en vooral zwijgen !!!
hey underdog,ken je die hollandse uitdrukking "kanker op"
Oud 14 januari 2011, 18:36   #116
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Allez:

CGKR veroordeelt uitspraken Shariah4Belgium over Morel
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding (CGKR) gaat het Facebookbericht van Shariah4Belgium over de ziekte van Marie-Rose Morel onderzoeken.

(...)
Jozef De Witte van het Centrum veroordeelt de uitspraken. Hij voegt er wel aan toe dat het niet eenvoudig zal zijn om Sharia4Belgium te laten veroordelen. "De wettelijk vereiste discriminatiegrond is weliswaar aanwezig. Het is duidelijk dat Morel geviseerd wordt omwille van haar politieke standpunten. Maar het valt moeilijk te bewijzen dat er opzettelijk wordt aangezet tot haat, geweld of discriminatie."

http://www.vandaag.be/binnenland/568...ver-morel.html

-------------------------

Als een friturist echter vraagt aan een klant om haar sjalleke af te zetten omdat hij geen zever wil met andere klanten, d�*t is pas racisme!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 18:45   #117
beepbeepikbeneenjeep
Burger

beepbeepikbeneenjeep's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fawaz riep zelfs op om deze 'gestoorden' op te pakken. Die man is 1 van de grootste imaams in Nederland en kent een hele grote aanhang. Ik heb daar een topic over geopend maar de Vlamingen vonden dat niet zo interessant. Wat ze wel leuk vinden is 4 keer dezelfde topic openen over eenzelfde onderwerp en de marginale groep S4B alle aandacht geven. Goed bezig, mannen.

Verder, ga ik (en vele moslims met mij) ons niet verontschuldigen voor iedere aanslag, idiote uitspraak en scheet die een andere moslim laat. Ik heb wel wat beters te doen hoor dan me te verantwoorden hier op dit forum waar velen uw reacties gewoon af doen als 'taqiyyah'.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid

En deze is 1 van de grootste imams met een grote aanhang ?

Heeft het ook over kanker, het is werkelijk toch één en al gezelligheid in jullie gemeenschap niet ?
beepbeepikbeneenjeep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 19:20   #118
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Allez:

Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding (CGKR) gaat het Facebookbericht van Shariah4Belgium over de ziekte van Marie-Rose Morel onderzoeken.

(...)
Jozef De Witte van het Centrum veroordeelt de uitspraken. Hij voegt er wel aan toe dat het niet eenvoudig zal zijn om Sharia4Belgium te laten veroordelen. "De wettelijk vereiste discriminatiegrond is weliswaar aanwezig. Het is duidelijk dat Morel geviseerd wordt omwille van haar politieke standpunten. Maar het valt moeilijk te bewijzen dat er opzettelijk wordt aangezet tot haat, geweld of discriminatie."

Als een friturist echter vraagt aan een klant om haar sjalleke af te zetten omdat hij geen zever wil met andere klanten, d�*t is pas racisme!
Bewijs is zo klaar als 1 + 1 = 2.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 20:11   #119
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Allez:

(...)

Ze wassen hun handen al op voorhand. Wat een verrassing.
Een klacht indienen tegenover facebook-uitspraken is overigens zeer moeilijk als die niet op naam zijn, en zelfs dan nog... facebook geeft dié gegevens dan weer niet zomaar vrij.

Ernstig: ziekte is ook een discriminatie-grond. En volgens mij kan je ook zeggen dat ze gediscrimineerd wordt op basis van religie, namelijk omdat ze geen religie heeft, of niet degenen die de Moslimfanaten wensen... Ik denk echter niet dat men dat ooit in die richting interpreteert. Tenzij wij de boel gaan volhangen met kruisbeelden dan.

En niet tot haat aangezet? Neen, men is veel directer. Men verwenst en vervloekt de vrouw gewoon. Men wenst haar zomaar eventjes branden in de hel toe en beweert dat haar lotgeval terecht is. Goedemorgen zeg!!
Heeft iemand overigens een idee tussen de relatie tussen stress en kanker/vroegtijdige sterfte/overlijdenskans bij terminale ziektes/... Die is niet gering!!!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 20:15.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2011, 20:19   #120
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ze wassen hun handen al op voorhand. Wat een verrassing.
Een klacht indienen tegenover facebook-uitspraken is overigens zeer moeilijk als die niet op naam zijn, en zelfs dan nog... facebook geeft dié gegevens dan weer niet zomaar vrij.

Ernstig: ziekte is ook een discriminatie-grond. En volgens mij kan je ook zeggen dat ze gediscrimineerd wordt op basis van religie, namelijk omdat ze geen religie heeft, of niet degenen die de Moslimfanaten wensen... Ik denk echter niet dat men dat ooit in die richting interpreteert. Tenzij wij de boel gaan volhangen met kruisbeelden dan.

En niet tot haat aangezet? Neen, men is veel directer. Men verwenst en vervloekt de vrouw gewoon. Men wenst haar zomaar eventjes branden in de hel toe en beweert dat haar lotgeval terecht is. Goedemorgen zeg!!
Heeft iemand overigens een idee tussen de relatie tussen stress en kanker/vroegtijdige sterfte/overlijdenskans bij terminale ziektes/... Die is niet gering!!!
Alle consequente gelovigen of het nu moslims of christelijken zijn geloven in de Almacht van God, iemand die ziek is, is dat dus met medeweten en goedkeuring van God.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be