![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#681 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom niet?
|
|
|
#683 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan er gerust inkomen hoor, die moederliefde en zo allemaal. Maar soms ziet men gewoon niet in dat men foute beslissingen aan het nemen is. Beter van te aborteren en eens opnieuw te proberen.
|
|
|
|
#685 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar erg logisch is het dan ook niet daar je dan elke menselijke cel zo moet beschouwen. Citaat:
dat deed je onder meer hier onder het mom van semantiek en hier en tal van andere keren. Ik gaf je al van in het begin te kennen dat dat problemen zou geven... dat blijkt nu ook zo Citaat:
Misschien wordt het tijd dat jij eens ingaat op de zaken ? Eerst gaf je een bepaald punt met een dogma : vanaf dan is het een mens daarvoor niet .... dus ik maak daarom geen onderscheid tussen de verschillende stadia in het menselijk leven. Vervolgens wees ik jou erop en deed precies net hetzelfde mét dat voordeel ( dat had jij zelfs niet ) dat we niet het halve wetboek moeten herschrijven en kwam je af dat er geen wezenlijk verschil bestond vóór en na mijn arbitrair punt. Uiteraard wees ik je erop dat jouw gekozen arbitrair punt dat ook niet had. Dan kwam je af met dat het inherent verschil ligt in 't feit dat na de conceptie er sprake zou zijn van twee elementen. |
||||
|
|
|
|
|
#686 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#687 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#688 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#689 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo, recht? Dat kind heeft nog helemaal geen bewustzijn. Of in de Christelijke terminologie; nog geen ziel. Een klompje onontwikkelde stamcellen. Om in datzelfde stramien te blijven: Als kinderen het 'recht' hebben op hun leven, in plaats van dat de ouders het kind bezitten, waarom mogen die kinderen dan wel worden gehersenspoeld met de waanzinnigste ideeën die de wereld ooit gekend heeft (u weet wel, die drie massacultussen uit het Midden-Oosten).
|
|
|
|
|
|
#690 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
correcte samenvatting.
|
|
|
#691 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#692 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb van in het begin heel duidelijk gesteld dat het menselijk leven bij de conceptie ontstaat en vanaf dat eigenste ogenblik recht heeft op absolute bescherming. Uw redenering is echter een van totale willekeur die op geen enkel wezenlijk argument steunt: voor u is een ongeboren kind geen mens, een geboren kind wel. Nochtans is er geen inherent verschil tussen een geboren kind van negen maanden en een kind dat op negen maanden nog in de moederschoot zit. |
|
|
|
|
|
|
#696 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
een parasiet dus. In biologisch opzicht
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#697 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
soit, het is zinloos om te fixeren op die 9 maanden, aangezien abortus slechts wettelijk is toegelaten tot 12 weken
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#698 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet ik fixeer mij op een bepaalde datum, wel praha. Hij stelt immers dat een kind in de moederschoot geen mens is zoals het niet geboren is. Pas na z'n geboorte wordt het een mens. |
|
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het speelt weinig rol wat er in die buik aan't groeien is, 't is van haar. Anderen hebben geen zeggenschap zonder haar vraag.
|
|