Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2011, 22:38   #1221
Sus Iratus
Banneling

Standaard

*knip*

geen bedreigingen aub

The Quibbler.

Laatst gewijzigd door The Quibbler : 19 januari 2011 om 08:50.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:40   #1222
artisjok
Banneling

Standaard

Sus, is dit een bedreiging?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:44   #1223
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

De ware puntmuts komt naar boven .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:46   #1224
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vertel het je graag.
Ons eigen volk is niet superieur, bij ons volk komt ook "haat, intolerantie, racisme en achterlijkheid" voor, net als bij andere volkeren.
U kent er zo blijkbaar veel, ik alleszins niet!

Citaat:
Neen, dat was niet wat ik schreef.
Ik schreef
Neen, ik ben niet van de partij om voor eigen volk eerst te vechten.
Ik hoef niet navenant "ik eerst" behandeld te worden. Iedereen gelijk vind ik ruim voldoende.
Iedereen gelijk is 'n mooi ideaal, maar zolang het haatboekske - en ik vertel je nu iets dat je misschien nog niet wist, omdat je zo grootmoedig toegaf 't nooit gelezen te hebben - zo lang er mensen zijn die dat haatboekske met de oorlogshandleiding, de discriminatie, apartheid, ongelijkheid, bloeddorstigheid, onverdraagzaamheid etc...voor waarheid aannemen, de enige waarheid afkomstig van 'n opperwezen, waar niet aan getornd mag worden, sjok, zolang dat er is, bestaat, aangehangen wordt - z�*l er geen gelijkheid zijn!

begin d�*�*r maar tegen van leer te trekken; het is zo voorgeschreven. De Vlaam hèèft niet zo'n boekske!

Laatst gewijzigd door SDX : 18 januari 2011 om 23:00.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:50   #1225
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Inderdaad.
Oud 18 januari 2011, 23:00   #1226
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar meent u een bedreiging te zien?
Oud 18 januari 2011, 23:02   #1227
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Daar is spuit elf de eerste.
Oud 18 januari 2011, 23:02   #1228
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Inderdaad.
En spuit elf de tweede.
Oud 19 januari 2011, 07:19   #1229
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het doet me deugd dat u aangeeft de haatzaaiende, intolerante, racistische en achterlijke islam te willen aanpakken.
Altijd leuk om bevestiging te krijgen dat mensen bewust dingen fout begrijpen (=trollen)
Oud 19 januari 2011, 07:20   #1230
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Voor alle zekerheid 'n kleine correctie;

Opruimen van ingevoerde haat, rassiesme, apartheid, achterlijkheid, ongelijkheid, onverdraagzaamheid - zoals voorgeschreven in 't haatboekske met de oorlogshandleiding van 'n bloeddorstige karavaanrover annex pedofeet - in 'eigen' land, moeien in andermans land heb ik nooit gepromoot!
Noted.
Maar zou het niet beter zijn alle haat, racisme, apartheid, achterlijkheid, ongelijkheid, onverdraagzaamheid aan te pakken in eigen land?
Waarom slechts een gedeelte?
Oud 19 januari 2011, 08:07   #1231
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar meent u een bedreiging te zien?
Je post #1221.
Oud 19 januari 2011, 08:12   #1232
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U kent er zo blijkbaar veel, ik alleszins niet!
Veel? Wat noem je veel?
Ik ken er zo wel. Jij kent er zo niet één?

Citaat:
Iedereen gelijk is 'n mooi ideaal, maar zolang het haatboekske - en ik vertel je nu iets dat je misschien nog niet wist, omdat je zo grootmoedig toegaf 't nooit gelezen te hebben - zo lang er mensen zijn die dat haatboekske met de oorlogshandleiding, de discriminatie, apartheid, ongelijkheid, bloeddorstigheid, onverdraagzaamheid etc...voor waarheid aannemen, de enige waarheid afkomstig van 'n opperwezen, waar niet aan getornd mag worden, sjok, zolang dat er is, bestaat, aangehangen wordt - z�*l er geen gelijkheid zijn!

begin d�*�*r maar tegen van leer te trekken; het is zo voorgeschreven. De Vlaam hèèft niet zo'n boekske!
Natuurlijk moet iedereen het ideaal van gelijkheid onderschrijven. Maar het heeft geen zin en het is onrechtvaardig om een groep te veroordelen op basis van de daden en/of ideeën van een minderheid binnen die zogenaamde groep.

Ik ben blij dat je het ideaal van iedereen gelijk onderschrijft.
Er is nog hoop in deze wereld.
Oud 19 januari 2011, 08:19   #1233
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Altijd leuk om bevestiging te krijgen dat mensen bewust dingen fout begrijpen (=trollen)
Met zaken bewust fout begrijpen (=trollen) heeft u anders doorgaans weinig problemen als dat zo in uw enge straatje te pas komt.
Oud 19 januari 2011, 08:21   #1234
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je post #1221.
Ik zie daar geen bedreiging.
Oud 19 januari 2011, 08:27   #1235
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk moet iedereen het ideaal van gelijkheid onderschrijven. Maar het heeft geen zin en het is onrechtvaardig om een groep te veroordelen op basis van de daden en/of ideeën van een minderheid binnen die zogenaamde groep.
Goh, nog maar 2 �* 3 dagen geleden hadden u en uw medestanders Wisord en Alboreto er geen enkele moeite mee om het VB als groep te verketteren en als rassiesten weg te zetten vanwege de 'daden' (= het op privé-initiatief laten overnachten van een gewezen ex-KKK-lid) van een lid van die groep.

Vanwaar deze dubbele standaard?
Oud 19 januari 2011, 08:58   #1236
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Goh, nog maar 2 �* 3 dagen geleden hadden u en uw medestanders Wisord en Alboreto er geen enkele moeite mee om het VB als groep te verketteren en als rassiesten weg te zetten vanwege de 'daden' (= het op privé-initiatief laten overnachten van een gewezen ex-KKK-lid) van een lid van die groep.

Vanwaar deze dubbele standaard?
Het ging over het VB als partij.
Niemand veroordeelde de VB-ers als groep.
Heb je nu al gelezen wat de reactie was van het VB als partij op dit privé-initiatief van één van hun mandatarissen?
Oud 19 januari 2011, 12:52   #1237
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Veel? Wat noem je veel?
Ik ken er zo wel. Jij kent er zo niet één?

Ik ben blij dat je het ideaal van iedereen gelijk onderschrijft.
Er is nog hoop in deze wereld.
Jij hebt echt totaal geen idee van wat ieslaam & koraan voorstellen vrouwtje!

Daden van minderheden - indien tegen de wet - kunnen bestraft worden, die dingen kùnnen opgelost worden, indien de politieke wil er zou zijn.

Het ideeëngoed in dat haatboek niet!

Vandaar dat d�*t geweerd moet worden uit Europa, in ieslamietische paradijsjes doen ze er mee wat ze willen, indien ze zich aan de inhoud van dat haatboek willen blijven vastklampen, blijven aanhangen, zien als laatste woord van een oppermachtig wezen waar niet aan getornd mag worden, het voorbeeld van de criminele profeet als na te volgen voorbeeld wordt beschouwd; zal er nooit ofte nimmer gelijkheid zijn, meer nog; iedere aanhanger van 'n criminele ideologie is 'n potentiële crimineel!
Het heeft dus geen zin om mensen als 'rassiest' weg te zetten die 'n gevaarlijke ideologie willen bestrijden!

Europa heeft zich net onder het juk van de kattelieken vandaan geworsteld, 'n nòg intolerantere, haatdragender, bloeddorstiger, discrimineerderige, gewelddadige, onderdrukkender ideologie staat niemand om te trappelen, buiten degenen die de 'kerk' 't hardst bestreden hebben ... begrijpe wie kan ...
Oud 19 januari 2011, 13:08   #1238
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging over het VB als partij.
Niemand veroordeelde de VB-ers als groep.
Heb je nu al gelezen wat de reactie was van het VB als partij op dit privé-initiatief van één van hun mandatarissen?
Draai of keer het hoe je wil, je scheert dus de hele partij over 1 kam omwille van de daden van 1 lid!

Steek je hand eerst 's in eigen boezem voordat je de moraalridder gaat uithangen!

Datzelfde geldt ook voor je satellieten die vaak niet verder komen dan hun; "idd'tjes' en 'klein 2tjes'!

Bovendien ben je degenen die je nog van repliek wilden dienen danig aan't uitdunnen, ben ik de volgende?

Door mensen als jij & Cº, de allerbeste anti-ieslaam propagandisten, gaan er steeds meer 'n hartgrondige afkeer krijgen van hetgeen je meent te moeten verdedigen, je kan mensen op 'n forum laten verbannen, maar daarmee heb je hen irl nog niet monddood gemaakt-integendeel!
Oud 19 januari 2011, 13:08   #1239
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Europa heeft zich net onder het juk van de kattelieken vandaan geworsteld, 'n nòg intolerantere, haatdragender, bloeddorstiger, discrimineerderige, gewelddadige, onderdrukkender ideologie staat niemand om te trappelen, buiten degenen die de 'kerk' 't hardst bestreden hebben ... begrijpe wie kan ...

Europa is nog lang niet verlost van dit juk , al is er wel een vermindering in hun aanhang .... In tegenstelling tot wat u hier beweert(weer veralgemenen) ben ik tegen de huidige gang van zaken ivm het steunen van religieuze sektes maw .,.. ik ben voor een volledige scheiding tussen kerk en staat incl. het indoctrineren van kinderen in het onderwijs .

Maar ik stel echter steeds vast dat u enkel uw pijlen richt op bepaalde groepen allochtonen , links denkenden enz .... het hokjesduwen gaat u goed af blijkt hier weer .
Oud 19 januari 2011, 13:11   #1240
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Draai of keer het hoe je wil, je scheert dus de hele partij over 1 kam omwille van de daden van 1 lid!

Steek je hand eerst 's in eigen boezem voordat je de moraalridder gaat uithangen!

Datzelfde geldt ook voor je satellieten die vaak niet verder komen dan hun; "idd'tjes' en 'klein 2tjes'!

Bovendien ben je degenen die je nog van repliek wilden dienen danig aan't uitdunnen, ben ik de volgende?

Door mensen als jij & Cº, de allerbeste anti-ieslaam propagandisten, gaan er steeds meer 'n hartgrondige afkeer krijgen van hetgeen je meent te moeten verdedigen, je kan mensen op 'n forum laten verbannen, maar daarmee heb je hen irl nog niet monddood gemaakt-integendeel!

Wat is een anti Islam propagandist ? .... In mijn ogen is dat een persoon die mensen over dezelfde kam scheert en onterecht tegen bepaalde personen hun schenen gaat stampen en zodanig pipo's als die van de Sharia4belgium gaat versterken .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be