![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hou in volgende discussies in gedachten dat uw 'tegenstanders', net zoals u tegen illegale dingen en voor de fundamentele rechten van de mens zijn. Hang geen fout beeld van hen op, gewoon om het feit dat dat beeld makkelijker aan te vallen is dan de realiteit. Dat stropoppengedoe is inderdaad niet alleen overbodig, maar contraproductief.
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In alle islamculturen.
Citaat:
Als wij met ons westers denken in die landen ons goesting niet mogen doen, waarom zouden andersdenkenden dan de pretentie (het lef) hebben hier dan hun goesting te mogen doen? Aangezien u toch niet antwoordt op de vragen geef ik er eentje in uw plaats: Omdat wij autochtonen imbecielen zijn die zoiets toelaten. Laatst gewijzigd door kwantum : 20 januari 2011 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk bestaat die wel, alleen weiger je om je te integreren waardoor je ze niet kent. Zo simpel liggen de zaken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U krijgt op dit discussieforum repliek op uw uitlatingen en u bent persoonlijk wanneer u dan ineens beweert dat anderen "stropoppen" schrijven, u hoeft mij zeker de les niet te lezen, wees in het vervolg genuanceerder in uw standpunten alvorens ze hier neer te schrijven. Nu kwam nu met uw " nuances" in uw stellingname nadat u erop aangesproken werd, u zelfverklaarde kruistocht tegen " racisme, xenofobie en discriminatie" lijken er toe te leiden dat u zich nogal eens uzelf voorbij draaft in uw ijver anderen terecht te wijzen! Mocht u nog opmerkingen hebben stuur dan een pm, dit gedoe is vervelend voor andere fomummers en ik zie het dan ook als afgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk is het simpel. Wie de vlaamse cultuur niet wil kennen of berweert dat die niet bestaat hoort hier niet thuis. Als ik mij niet houd aan de bedrijfscultuur van mijn werkgever dan wordt ik ook op straat gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga in het vervolg niet altijd uit van het slechtste, maar vraag verduidelijkingen aan de andere ipv altijd met uw stropoppen af te komen en het discussieren zal een pak vlotter gaan.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 januari 2011 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En volgens u ook geen Waalse veronderstel ik. Waarom hebben we hier dan de verschillende gemeenschappen en gewesten gecreëerd? En nu de vlaamse en waalse cultuur gescheiden zijn komt er een vreemde cultuur hier hun eisen stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Een vaag iets waardoor Moslims eerder bij elkaar scharen buiten de Oemma, ondanks grote onderlinge verschillen. Zo heb je ook een Westerse meta-ethniciteit.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 januari 2011 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Te simpel zou ik zeggen. Moest ik jou zijn zou ik een klein beetje nadenken om te vermijden zo simpel te zijn.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Banneling
|
![]() Verwacht je nu dat ik voor alle islamculturen meegeef of ik denk dat we er welkom zijn.
Naar een land als Afghanistan zou ik niet rap gaan, naar Senegal wel; bijvoorbeeld. Citaat:
Kan je misschien ook nog antwoorden hoe je het bedoeld? Citaat:
Er is geen mens die gelijk waar, gelijk welke goesting mag doen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Niet akkoord. |