![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Iedereen, arm of rijk, die onnodige en/of zinloze operaties wil laten uitvoeren.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bah en dan? In Nederland moet je vanaf een bepaald inkomen zelf een privé verzekering nemen. Waarom zou de maatschappij moeten opdraaien voor iets wat je makkelijk zelf kan betalen. Daar is maar één (scheef) argument voor: de solidariteit van de gemeenschap met de rijke. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 januari 2011 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Misschien mijn andere posts eens lezen, dan zal u snel merken dat deze opmerking kant noch wal raakt.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Dat is een schandelijke praktijk, die alle initiatief en spaarzaamheid fnuikt. Wie vermogend is, moet op de zelfde solidariteit kunnen rekenen als hij/zij ziek wordt. Maar dan bedoel ik écht ziek. Niet slap.
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() In deze context;
Citaat:
Laatst gewijzigd door Blue Sky : 20 januari 2011 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() De rijken.
Bij veel geld hoort veel verantwoordelijkheid. Boetes zou men bv ook mogen procentueel berekenen ipv vaste bedragen. Waar zit het probleem? Na een maand interest merkt men zelfs niet meer dat men geld heeft uitgegeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Arm of rijk: ziekenhuisbedden en tijd van verplegers en chirurgen innemen voor onnozelheden als maagverkleiningen, is misdadig. Zeker als daardoor andere, échte zieken, een minder goede behandeling krijgen.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heb ik ook gelezen, maar daar draai je maar wat rond de pot. In deze post hebt u zich een beetje vergaloppeerd. Maar ga gerust verder met je hypocriete houding. Voor mij is de bedoeling echter zeer duidelijk en geloof me, ik ben niet alleen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat obisitas niet uitsluitend het gevolg is van teveel vreten natuurlijk. Misschien moet u u toch wat beter informeren alvorens op te roepen tot een jaloezietaks die niet alleen de rijken zou treffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een discussie over 'arm of rijk' kan me gestolen worden. Ik ben zelf vermogend, maar ik heb straatarme sukkels onder mijn vrienden. In geval van nood kunnen ze altijd op mij rekenen. D�*t is solidariteit. Die verwacht ik ook van nitwits die zich op kosten van de gemeenschap willen laten opereren omdat ze te slap zijn om minder te schransen. Had ik het voor het zeggen, dan verbood ik gewoon zulke operaties.
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() In alle gevallen die ik ken, wel. En voor de gevallen met een puur medische oorzaak moet uiteraard een uitzondering worden gemaakt. Maar dat h�*d ik al geschreven.
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() denk dan nog maar eens.
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 januari 2011 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij dat een rijke snol zal terugdeinzen omdat het niet terug betaald wordt? De gewone werkman alleszins wel. Bovendien worden correcties vaak gebruikt om de kans op de arbeidsmarkt te verhogen. Ga als werkloze verkoopster met scheve tanden, geen tetten, flaporen, scheve neus maar eens werk zoeken. Laatst gewijzigd door giserke : 20 januari 2011 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |