![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straks delen de sossen wel abonnementen uit.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() lol !
daarvoor wordt er teveel verdiend aan ongezonde mensen, vrees ik ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 20 januari 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Dat is een schandalige waarheid vrees ik ook.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zagen en ambetant doen, hun frustraties moeten ergens heen verstaat ge. Verder iemand die bvb suiker heeft, en de suikerspiegel komt te laag, wordt gewoon agressief, ik spreek uit ondervinding,... Maar nee ik wil er ook niet voor in mijn lijf laten kerven, ik zal wel eens gaan wandelen of zo, en proberen minder te eten, op een normale manier die vol te houden is. Maar mij alles verbieden, nee jong, dan knal ik mezelf liever gewoon door de kop. Als ik een paar jaar minder te trekken heb, wel so be it. morgen kunnen ze mij doodrijden ook en dan is het ook gedaan. Verder kan iedereen die mij eventueel te dik zou vinden mijne rug op en den eerste die daar een flauwe opmerking over maakt heeft mijn vuist in zijn bakkes. (ik krijg honger ziet ge... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 - 35 jaar, ineens 30 - 60 kilo minder soms en hopla, ... tweede jeugd,... niet simpel zo een operatie verandert uw zelfbeeld, ... en ook hoe ge met anderen omgaat, ... mensen die weten dat ze gewoon zijn , zwaarlijvig zijn, of er uitzien als Barby, ... dat speelt nu eenmaal in op hun karakter, en hoe ze anderen bekijken. En als ge dan van zwaarlijvig naar Barby gaat in goed 6 maand tijd, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() die kon ik echt niet laten liggen toch he, herr flick ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk het juist wel. Ik heb me gisteren nog overvloedig ingeleefd in de gemoedstoestand van mijn vriend, die terminaal is en op de palliatieve afdeling van een ziekenhuis ligt. En die niet goed genoeg wordt verzorgd omdat er almaar meer onnozelaars zijn die wegens een luxeprobleem in hun lijf willen laten snijden. Dan krijg ik moordlustige neigingen.
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik eet zelf nooit friet en snoep niet, al ben ik gek van zoetigheid en frieten. Maar als je gezond wil blijven, dan moet je er iets voor over hebben. En niet verwachten dat een ander je probleem oplost. Ik heb trouwens ook een paar kennissen die een maagring hebben laten zetten. Een jaar later waren ze nog vetter. Gewoon totaal gebrek aan discipline. Zielig.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat jij aanklaagt kost peanuts en is op termijn zelfs kostenbesparend voor de gezondheidszorg 1.de grote middelen binnen de gezondheidszorg gaan naar consumptiediagnostiek (lees labo's en visuele beeldvorming) 2.de grote middelen in t algemeen kruipen in de structurele slechte organisatie van Belgie. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 januari 2011 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Zelf aan de dikke kant, misschien, sukkeltje?
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Nee, het hoofdargument hier al te dikwijls herhaald. Maar voor slechte verstaanders als jij wil ik het nog wel eens herhalen: vreetzakken die ziekenhuisbedden, personeel en fondsen bezetten en zo het leven van échte zieken nog miserabeler maken, moeten daar zwaar voor boeten. Om te beginnen financieel.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() spijtig genoeg is wat je hierboven aanhaalt eigenlijk heel gangbaar in Vlaanderen ... al twee keer van dichtbij meegemaakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Als je denkt alle laag bij de grondse opmerkingen gelezen te hebben, wordt je steeds verbaast dat er nog meer zijn.
Laatst gewijzigd door giserke : 20 januari 2011 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Ge moet geen fitnessabonnement hebben om te sporten, wat is dat nu weer voor onzin.
Een paar loopschoenen en/of een fiets (hoeft heus geen duur model te zijn) is al meer dan genoeg. Dit gezegd zijnde, de zeldzame sukkelaar met een hormonale stoornis niet te na gesproken, denk ik gerust te kunnen stellen dat de meeste zwaarlijvige mensen hun zwaarlijvigheid aan hun levensstijl te danken hebben. Als er geld gegeven wordt aan maagringen, kan er geen geld worden uitgegeven aan andere dingen. Veel mensen zien slecht. Tenzij het heel erg is, kan je een tussenkomst voor een bril op uw buik schrijven; laat staan een tussenkomst voor een ooglaser behandeling. Slecht zien is niet te wijten aan een ongezonde levensstijl. Om eens cru te zijn: waarom moet de papzak die zich volpropt wel een tussenkomst krijgen en de sukkelaar die bijziend is en daar voor gene zak zelf de oorzaak van is, niet of nauwelijks niet? Moet de transplanatie van iemand die een nieuwe lever nodig heeft omwille van alcoholisme, door de gemeenschap betaald worden? Als ge uzelf persé in de vernieling wil vreten, ga uw gang, maar alle aandoeningen die ge hebt omwille van uw zwaarlijvigheid, daar kunt ge zelf voor opdraaien. Longkanker door roken? Crepeer maar. Waarom moet de samenleving daarvoor opdraaien? Een paar defauts aan uw lichaam en uwe geest omwille van heroïnegebruik? Foert. Waarom wil men niet 100 % tussenkomen voor een aandoening waar men nu eens gene zak kan aan doen, m.n. bijziendheid? Laatst gewijzigd door Sammael : 20 januari 2011 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Zo is het.