![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Problemen opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan wordt de boel stilgelegd tot er een kar bij gehaald kan worden, of extra volk. En als het echt moet help ik gewoon mee. Maar er wordt gene kapotte rug gekweekt hier. Door niemand. Dat is het werk niet waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de zaak draaiend gaat houden zal me dan toch wel worst wezen. Ik in elk geval zal me niet meer moe maken.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ge als "zelfstandig" ondernemer aan de slag wilt, richt ge uw eigen bedrijfke op, waarvan ge 100 % aandelen hebt, en schrijft ge uzelf in als werknemer van dat bedrijfke en betaalt net dezelfde bijdragen als een werknemer. Resultaat: normaal persioen, recht op dop, uitkering bij ziekte, etc.... Verdient ge meer betaalt ge gewoon dividend uit. 15 % belastingen daarop. Werkt goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie dat jij in dit topic bergen respect toont voor bedienden hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn tip aan arbeiders: ge zijt allemaal naar school mogen gaan, ge hebt allemaal de kans gehad. Geloof me ook maar dat wij soms ook fysiek willen werken hoor, want geestelijk afgemat zijn is ook niet alles. Komt ge thuis, zijt ge "moe", maar ge geraakt niet in slaap omdat uw lichaam nog niet moe is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk om het in klare taal te zeggen; de werkgever (dat is de zelfstandige in dit geval) betaald op zijn netto loon...55,2% extra loonkost op zijn eigen netto loon als werknemer. Dat is dus meer dan de helft van het loon extra aan belastingen en sociale bijdragen. Op het netto loon zelf, betaal je nogmaals belastingen volgens inkomensschijf. Als vennootschap betaal je vennootschapsbelasting, dat is 33,99% Nu weet ik niet meteen zonder eens een halfuur te hoofdrekenen hoeveel het uurloon moet bedragen van die zelfstandige om uit zijn inkomen al die kosten te kunnen maken, rekening houdende met de werkingskosten bovenop die kosten. Maar één ding weet ik wel...als alles gerekend zal zijn zal het niet meer nodig zijn want je vind dat toch geen klanten meer die dat wenst of kan betalen. Die dividenden? 't zal er niet zijn hé?
![]() |