![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik eisen dat Ke Nan in mijn huis komt wonen?
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Geen schapen of geiten op het balcon, geen kiekens in de badkamer...Zou dit als discriminerend aanzien worden ? Geen respect voor die mensen hun cultuur ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je je afgevraagd door wie en waarvoor ik gebrainwasht zou zijn? Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 januari 2011 om 00:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je denkt dat de media dit verzonnen heeft en gewoon liegt dat een verhuurder een dergelijk contract liet opstellen? Waarom zou de media zo iets verzinnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eergisteren stond in de gazet dat de graaf van Hoorne zich verzette tegen de beeldenstorm en de inquisitie. (de inquisitie en de beeldenstorm zijn twee tegengestelde dingen) Deze morgen in de gazet gelezen dat de zeespiegel zou stijgen omdat het ijs (drijfijs) van de noordpool aan het smelten is. (gooi eens een ijsklontje in een glas water en kijk of het niveau van het water stijgt wanneer het klontje smelt) En dat de media eender welke nonsens overnemen is door Basta nu ook duidelijk bewezen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 januari 2011 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak dat ijsklontje zodanig groot dat het boven het water uitsteekt eh. Steek een ijsstaaf van 5 meter hoog en 20 cm doorsnede in een emmer met water. Laat de boel langzaam smelten. Nee, het waterpeil in de emmer zal zeker niet stijgen.
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De enige manier waarop de zeespiegel kan stijgen is wanneer landijs smelt en naar de zee vloeit (aka antarctica en groenland). De noordpool is drijfijs.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens geen antwoord op de vraag waarom de media dat verhaal over die huisbaas zou verzinnen. Laatst gewijzigd door alice : 22 januari 2011 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Het bericht is begonnen in het Duitse "Bild". Die kwamen er op omdat de hoofdman van de Deutschen Mieterbund ermee aan kwam.
Een Duits equivalent van de Nederlandse "Bond van huurders en woningzoekenden"; zeer links dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vraag wie het woord "halal" aan dat soort contract aangekoppeld heeft? Wie precies (het media of een moslim)? En het is gewoon een heel simpele vraag. Als je een CONCREET en gegrond antwoord erop hebt, dan pas zal ik de rest uitleggen. Want eerst van al heb ik dat argument nodig.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 januari 2011 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer dat geen discriminatie is zou je dus omgekeerd huurders mogen weigeren die geen varkensvlees eten, niet drinken of roken uit religieuze overwegingen. Halal betekent toegestaan zoals haram verboden betekent, dat weet u denk ik ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Ik wil gewoon verduidelijken.
Citaat:
Citaat:
- Als bijvoorbeeld een overdreven radicale moslim zo'n contract maakte, zou hij (in plaats daarvan) simpelweg geen woningen verhuren aan de christenen (net als sommige radicale vlaamse anti-vreemdelingen het doen tegen vreemdelingen. Ze zeggen "wij verhuren geen woningen aan vreemdelingen"... en punt!); het zou gemakkelijker zijn dan gans het Koran-boekje regels in een contract te steken. En wat als ik dat huurcontract toch aanvaard en dan toch een varkensvlees eet in die woning? Dan is zijn "halalisme" "kapot" toch? Zal hij het weten? Hoe moet hij de huurder "controleren"? Ik zeg het nogmaals; het is onzin! Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 januari 2011 om 00:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=QuasiX;5245340][quote=alice;5245323]Daarmee probeert u eerder de focus te verplaatsen...
Citaat:
Dan vind u omgekeerd ook goed dat ongelovigen of mensen van een ander geloof moslims weigeren? Uiteindelijk controleren zij ook niet of de koran gelezen wordt! Dat is een al even kromme redenering als die van u, het is niet omdat er discriminatie is op de woningmarkt ( en die is er soms, ongetwijfeld voor zwakkere huurders, wie geld laat zien vind makkelijk een huurwoning ongeacht origine) dat je moet goedpraten dat religieuze fanatici ook menen te mogen discrimineren met Koran in de hand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 januari 2011 om 00:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() In mijn eerste post (in dit thema) vraag ik (meer zelfs; ik begin discussie met die vraag);
Citaat:
Als men in een huurcontract vermeldt dat verzekeringen verboden zijn, is zo'n contract niks waard, want bijvoorbeeld brandverzekering is een verplichte verzekering; en een wettelijk verplichte voorwaarde verbieden is een wetsovertreding. Er is dus geen sprake van een contract (het kan, mag en zal niet afgesloten worden... en het zal bovendien nergens goedgekeurd en geregistreerd kunnen worden). Als er geen sprake is van een contract is er dan ook logisch dat er geen sprake is van een "halal"-of een "haram"-contract. Als er geen sprake is van een "halal"-contract, is dit thema ook niet meer en niet minder dan simpelweg een gelul... Net als het verwezen stom artikel in een krant. Louter stommiteit. Laatst gewijzigd door QuasiX : 23 januari 2011 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |