Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 22 januari 2011, 20:26   #201
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Het absolute hoogtepunt (of was het dieptepunt?) van de avond was Arno die op het podium de naam 'Bart De Wever' uitsprak en daarna zijn middelvinger opstak. Fuck you Bart De Wever, dus. Gevolgd door een groot applaus. Uiteraard.
Mja. Sterk.

Enfin, niemand van die grote lichten heeft even nagedacht waarom BDW daar in de eerste plaats staat met zo een verkiezingscore: waarschijnlijk omdat een behoorlijk deel van zijn kiezers al 1 keer te veel "fuck you, Vlaming" hebben gehoord...
Oud 22 januari 2011, 20:29   #202
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Dit zootje ongeregeld vertegenwoordigt Vlaanderen niet, en zeker niet het bewuste Vlaanderen.
Met alle respect, robert, maar ergens heeft hij wel een punt. Neemt het 'bewuste Vlaanderen' zelf voldoende initiatieven inzake natieopbouw en promotie van de Nederlandse taal, vind je? Ik heb het hier al eens aangekaart, bij zowel de partijpolitieke als de niet-partijpolitieke vleugel van de Vlaamse Beweging (sla er bv. maar eens de huidige publicaties van de VVB op na) ligt het zwaartepunt tegenwoordig nagenoeg volledig op het socio-economische en de transfers.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 januari 2011 om 20:31.
Zwartengeel is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:29   #203
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Afschuwelijk, wat u zegt! Maar bon, dat verbaast me ook niet!
Zegt de man die zelf regelmatig de franstaligen oproept om in Vlaanderen te komen wonen, zonder zich aan te passen. Types zoals jij zijn mede de oorzaak van het feit dat België zal teloor gaan. Niet dat ik daar wakker van lig.
robert t is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:30   #204
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mja. Sterk.

Enfin, niemand van die grote lichten heeft even nagedacht waarom BDW daar in de eerste plaats staat met zo een verkiezingscore: waarschijnlijk omdat een behoorlijk deel van zijn kiezers al 1 keer te veel "fuck you, Vlaming" hebben gehoord...
gelukkig hebben de media dit doodgezwegen. Zoek het maar op in de online krantenedities, of kijk naar het journaal.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:32   #205
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, Gennez zet eerst een grote bek op over politici die meedoen aan de slimste mens om vervolgens zelf mee te doen aan de pappenheimers.
sp.a heeft daar nooit bezwaar tegen gehad maar NV-A wel want het was zelfs een schande
schaduwpremier is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:39   #206
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Zegt de man die zelf regelmatig de franstaligen oproept om in Vlaanderen te komen wonen, zonder zich aan te passen. Types zoals jij zijn mede de oorzaak van het feit dat België zal teloor gaan. Niet dat ik daar wakker van lig.
Ik heb nooit gezegd dat ze zich niet moesten aanpassen.
Everytime is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:45   #207
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier Bekijk bericht
sp.a heeft daar nooit bezwaar tegen gehad maar NV-A wel want het was zelfs een schande
Caroline Gennez deed dat dus wel temidden van de cruciale dagen van de regeringsonderhandelingen, Bart alleen in zijn vrije tijd in de kerstweek. En wie kreeg er bakken kritieik? Juist ja, de vijand van de sossen-TV.
fonne is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:51   #208
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
En daarom is hij maar een derderangsburger ?
Een stuk gedrogeerd chagrijn dat niet kan zingen maar door het establishment wordt misbruikt om de strijd tegen de vuile Vlaam te voeren.
fonne is offline  
Oud 22 januari 2011, 20:56   #209
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
gelukkig hebben de media dit doodgezwegen. Zoek het maar op in de online krantenedities, of kijk naar het journaal.
F*CK YOU VUILE VLAAM

Naam: fuck_you_stomme_Vlaming.jpg
Bekeken: 400
Grootte: 12,4 KB

Laatst gewijzigd door fonne : 22 januari 2011 om 20:57.
fonne is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:09   #210
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
+ een rondwandelend drankorgel. Een kennis van me ging es naar een festivalletje waar de man ook moest optreden, hij strompelde het podium op, mompelde iets onverstaanbaars, en toonde daarna zijn gat aan het publiek, dan hebben de organisatoren hem weer van het podium begeleid. Tot zover Arno's optreden.
Ach, die Arno….

Op 21 mei 2010 ging ik, als onderdeel van een zeldzaam “avondje uit” met vriendinnen, naar een optreden van mijnheer Arnold Hintjens. Vermits die dag toevallig op de 61ste verjaardag van de grote artiest viel, riep iemand vanuit de zaal na het eerste (nogal middelmatig) nummer “bon anniversaire, Arno”.

Repliek van Hintjens : ta gueule !

Dat lokte vanzelfsprekend heel wat boe-geroep uit van de aanwezigen, waarop de artiest aanstalten maakte om zijn achterwerk te tonen, en nogmaals riep “ta gueule…c’est moi la star ici”.

Mijn vriendinnen en ikzelf hebben meteen de zaal verlaten, en zijn een restaurantje gaan opzoeken : gastronomie is immers genietbaarder dan pseudo-artistieke boertigheid.

En dat doet zich dan voor als een ambassadeur der Belgische populaire muziek…

PS. Voor de non-believers heb ik een foto genomen van mijn entreekaart :

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  IMG_8706.JPG
Bekeken: 126
Grootte:  815,5 KB
ID: 77565
Gwylan is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:15   #211
born2bewild
Banneling

Standaard

die mens is waarschijnlijk heel eenzaam en zit 's thuis stilletjes te janken boven de WC-pot

Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 januari 2011 om 21:16.
born2bewild is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:26   #212
Arouet
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik ben het toch 1 keer tegengekomen op de site van HLN (wel bij muziek en niet bij politiek)
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...De-Wever.dhtml
Arouet is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:29   #213
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Arnold Hintjens, de duinekaffer, een zeldzaam hoogstaande boerenhuftere Belgische kunstenmaker en woudezel.
fcal is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:43   #214
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Zoals iedereen weet hield de linkse Vlaamse artiestenkliek (aangevuld met enkele (perfect eentalige) Franstaligen �* la Philippe Geluck, die we nog kennen van "�* quoi sert le flamand? A faire chier les wallons!") gisteren in de KVS een avondje N-VA bashen op kosten van de Vlaamse belastingbetaler.

Het absolute hoogtepunt (of was het dieptepunt?) van de avond was Arno die op het podium de naam 'Bart De Wever' uitsprak en daarna zijn middelvinger opstak. Fuck you Bart De Wever, dus. Gevolgd door een groot applaus. Uiteraard.

De grote winnaar van de verkiezingen in Vlaanderen wordt hiermee op een platvloerse manier beledigd, en hiermee ook al zijn kiezers.

Is dat het niveau van deze "artiesten"? Is dat de "grote cultuur" waar zij voor staan?

Beschamend, dat is het.

Het is dus d�*t soort mensen dat zondag door de straten van Brussel zal wandelen, met de tricolore in de hand. Hun boodschap: fuck you, Vlaanderen!
Het gaat regenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:47   #215
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ik heb het hier al eens aangekaart, bij zowel de partijpolitieke als de niet-partijpolitieke vleugel van de Vlaamse Beweging (sla er bv. maar eens de huidige publicaties van de VVB op na) ligt het zwaartepunt tegenwoordig nagenoeg volledig op het socio-economische en de transfers.
Met mijn excuses Z&G. Maar zonder socio-economische aanpak van de gewesten en van de transfers is belgique dood, maar niet zonder eerst Vlaanderen mee te sleuren. Dit moet aangepakt worden met meer autonomie voor de gewesten in parallel.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:49   #216
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
F*CK YOU VUILE VLAAM

Is dat niet die man die na de moord voor een mp3-spelertje zichzelf niet veilig meer voelde in brussel?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:52   #217
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Met mijn excuses Z&G. Maar zonder socio-economische aanpak van de gewesten en van de transfers is belgique dood, maar niet zonder eerst Vlaanderen mee te sleuren. Dit moet aangepakt worden met meer autonomie voor de gewesten in parallel.
Als geld het probleem is dan zou het volstaan om Reynders te vervangen. De notionele interestaftrek die geen enkele baan oplevert kost bijna evenveel als alle transfers samen. Ook NVA was er ooit overigens tegen.......
solidarnosc is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:56   #218
pinarello
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Stoer, zo midden een bende gelijkgestemde geesten... Zou hij dat ook van man tot man recht in zijn gezicht durven doen?
Ja als hij zoals gewoonlijk zat en onder de drugs zit. Zielig hoe hij daar zit, ik heb er eerder medelijden mee dan hem te veroordelen, die mens is op...en hij kon nog eens een euro verdienen om een pintje te kopen (of drank was gratis), tja dat is kunst in Vlaanderen. hoog tijd om al die subsidies ook eens onder de loep te nemen.
Oud 22 januari 2011, 21:57   #219
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Een stuk gedrogeerd chagrijn dat niet kan zingen maar door het establishment wordt misbruikt om de strijd tegen de vuile Vlaam te voeren.
Allez, we zijn er weer zie, al wie tegen N-VA is is tegen 'den Vlaming'. Wanneer ga jij nu eens leren dat 'Vlaming' en 'Vlaams-nationalist' niet hetzelfde zijn?

Laatst gewijzigd door Geert C : 22 januari 2011 om 21:58.
Geert C is offline  
Oud 22 januari 2011, 21:58   #220
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ach, die Arno….

Op 21 mei 2010 ging ik, als onderdeel van een zeldzaam “avondje uit” met vriendinnen, naar een optreden van mijnheer Arnold Hintjens. Vermits die dag toevallig op de 61ste verjaardag van de grote artiest viel, riep iemand vanuit de zaal na het eerste (nogal middelmatig) nummer “bon anniversaire, Arno”.

Repliek van Hintjens : ta gueule !

Dat lokte vanzelfsprekend heel wat boe-geroep uit van de aanwezigen, waarop de artiest aanstalten maakte om zijn achterwerk te tonen, en nogmaals riep “ta gueule…c’est moi la star ici”.

Mijn vriendinnen en ikzelf hebben meteen de zaal verlaten, en zijn een restaurantje gaan opzoeken : gastronomie is immers genietbaarder dan pseudo-artistieke boertigheid.

En dat doet zich dan voor als een ambassadeur der Belgische populaire muziek…

PS. Voor de non-believers heb ik een foto genomen van mijn entreekaart :

[ATTACH]77565[/ATTACH
Jups, een andere deelnemer aan het KVS-evenement, en ook al op 0110 en meer van dergelijke bullshit was Frederik Sioen. Deze artiest die zo graag pleit voor meer verdraagzaamheid kwam ooit voor ons jeugdhuis optreden. Zijn arrogantie en onbeschoftheid tegenover de mensen die hem ontvingen en zijn wensen moesten vervullen, was ongezien. Het stoot me dan extra voor de borst dat dat soort mensen ff ons de les wil lezen over een "warme samenleving".
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be