![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens spreken ze bv. over het aantal kinderen die mee in de betoging liepen beneden de 18 jaar. Nochtans waren er in de beelden die getoond werden in de nieuwsuitzending er al een flink aantal te zien. |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaneigens niet, het is gewoon de waarheid.
Wat op dat bord staat is de grondideologie waarop de Belgische staat in 1830 gebouwd is en nog steeds gebouwd is, en het is wat vele Franstaligen vandaag nog steeds denken (zoals jij bevestigt). Daarom zijn we als Vlaamsgezinden ook zo blij dat die mevrouw zo eerlijk is om dat gewoon mee te dragen in een pro-België betoging. Zo blij dat we die foto in heel Vlaanderen aan het verspreiden zijn.
#143 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 |
Vreemdeling
|
![]() Is er niets dat we zelf zouden kunnen organiseren als tegenreactie op die zinloze betoging..... een soort van 'ludiek' Vlaams burgerprotest...als reactie op het linkse discours, dat toch net storend genoeg is dat het een effect heeft..ik herinner me dat ik ooit enkele efficiente protestacties had gezien op het journaal; ik denk dat het zich in Servië afspeelde niet zo lang na de burgeroorlog; bv massaal bellen naar overheidsdienst (totale blokkage), of Flash sit inns of zo op strategische plekken in Brussel. Ik verzin maar iets, betogen heeft geen zin...moet iets straffer zijn belastingen weigeren zou tamelijk efficient zijn :-p maar niet realistisch denk ik
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat doet er niet toe, want het toont net aan dat de federale structuren in de onmogelijkheid tot regeren verkeren, zodat de Vlaamse machtsovername gewettigd wordt. |
||
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En achter elke betoger staan (bijna) 10 mensen die thuis bleven. 'Bijna 1.000.000' Belgen willen dus tegen het volgende weekend een (nieuwe) federale regering (zonder N-VA). En 'bijna 1.000.000', dat is eigenlijk 'bijna 11 miljoen'. Alle Belgen - op het handvol rabiate flaminganten van forum.politics.be na - willen dus tegen het volgende weekend een (nieuwe) federale regering (zonder N-VA). Nu zal het allemaal heel snel gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dank je djimi voor de bulderlach die je me net voor het slapengaan bezorgd hebt.
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() ja maar ik denk dat BDW en co nog wel wat steun kunnen gebruiken niet, ik ben wrs naief maar mij heeft de demarge van links in alle lagen van de media mij toch wel enigszins verrast...er is geen ruimte meer voor nuancering, uitkomen voor je Vlaamse identiteit wordt gezien als eng-geestig, zwartzak, hardliner, havik etc.. terwijl ik allesbehalve dat ben, "au contraire" ben net fier om Vlaming te zijn...heb zo een "het is nu of nooit gevoel" dat we onze autonomie moeten verzekeren ...
|
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal stemmen voor de V-partijen zit al tien jaar in de lift. Dat gaat alleen maar toenemen zolang België bestaat, en daar helpen dit soort affiches aan mee. Alle beetjes helpen hé.
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan die Vlaamse minderheid in Brussel u eigenlijk schelen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dan? Ik voel me niet verbonden aan België. Blijt België bestaan, is het zo. Splitst België, is het zo.
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gordel is veel meer een politiek initiatief dan de wandeling van deze middag. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé Everytime, wij zijn er dan ook niet om uw doelen te verwezenlijken hé. Wij zijn er om ons doel te verwezenlijken: uw Franstalig rotstaatje ten gronde richten. Daartoe helpen zulke affiches nu eenmaal en het verheugt ons zeer dat jullie ons die munitie om België af te breken geheel gratis verschaffen.
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Miguelito : 23 januari 2011 om 23:56. |
|
![]() |