![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het autosallon ook meegemaakt, op de stand van Kia, ... zo een schoon kind dat alleen maar Frans kon, ...
ja jongens t zal dan toch iets anders worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct, maar wat heeft dat er nu mee te maken?
Geef jij bier of wijn aan je kinderen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snackbar Rölling.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() glas kan nogthans behoorlijk snijden... en zo'n bloedende slokdarm stopt ook niet vanzelf...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen mijn kinderen klein waren, gingen wij soms eens langs in de quick maar dit was heel uitzonderlijk hoor. 2 �* 3 keer per jaar. Denk niet dat dat kwaad kan als het maar heel af en toe is. Met mijn kleinkindjes ben ik nog nooit geweest en ben dat ook niet direct van plan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik niet gezegd. Alcohol is veel verslavender en dodelijker. Ik zeg alleen dat het compleet irrelevant is of je het aan je kinderen geeft of niet. Van een hamburger ga je ook niet dood.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat zit daar nog tussen, een tomaat, en een augurk en een blad sla, en een schelleke kaas, wreed ongezond he, ... Ah dan nog dat sauske, ja, ... dat is natuurlijk... Kom wat kan er gebeurd zijn, een allergische reactie op een van de voedingswaren , of een besmetting van een van de voedingsmiddelen met een bacterie, virus of chemisch product. Maar dat kunt ge ook in een sjiek restaurant voorhebben als de kok niet proper werkt of zijn voeten veegt aan de hygiene regels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, volgens het bericht ligt het mogelijk aan een voedselvergiftiging mogelijks opgelopen in een quick restaurant.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een greep uit de 'menu' van een nederlandse frituur (sorry, patatkraam). Defibrilator en mug-team standby uiteraard. Nee, geef mij dan maar de gefrituurde vogelspin met gebakken schape-oog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Tja, ik heb 1 keer bitterballen gegeten in een dergelijk etablissement.
The fail was epic. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eens in de Quick een hamburger gekregen die nog rauw was vanbinnen.
Niks om van te verschieten dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zo `n momenten versta ik de Michael Douglas, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |