![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Banneling
|
![]() Bijvoorbeeld wat?
Moet dit je leugen ontkrachten? Citaat:
Ik ben dit nu toch stinkend beu, je eeuwige leugens. Geef een citaat met link waar ik de onderdrukking van vrouwen(rechten) goed praat. Citaat:
Ik schreef : Onze samenleving erkent tevens een vrije godsdienstkeuze en een vrije meningsuiting. Degenen die dit niet zint, kunnen misschien ook beter andere oorden opzoeken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben dan ook tegen een verplichting om de hoofddoek te dragen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel het in klare duidelijke taal, en geef er eens een citaat met link bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang andermans tenen zijn is niet mijn probleem!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen verbond met moslims beste kerel , alsook ben ik tegen fanatiek gedoe . Mij hoeft men niets af te dwingen en zoals je in mijn verleden hier kan zien sta ik achter een volledige scheiding tussen kerk en staat . Ik verdedig de holebirechten en vrouwenrechten . Als ik daardoor tegen fanatiekelingen zowel moslim as VBers stamp kan mij dat geen barst schelen . Het begrip dat ik heb voor deze mensen heb ik voor elk mens ik beschouw elk mens als mens en niet als een bedreigende groepjes of wathever . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld wat! Maar we komen er" moest u iets in die richting geschreven hebben" wel; dat deed u dus! De hoofddoek lieverd, want blijkbaar weet je dit na honderden post over het ondeerwerp nog niet; staat ALTIJD voor onderdrukking en dat verandert niet wanneer ze VRIJWILLIG gedragen wordt, je wollig geklep geeft vooral aan dat je niet zo goed weet wat je waarover vertelt? Niet erg hoor, wij blijven je graag helpen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het over beledigen, schofferen, minachting uitdrukken. Bijvoorbeeld : een hoofddoek een "vod" noemen; of een kind "gebroed" noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat 45 jaar tolerantie en begrip vanuit onze westerse samenleving voor moslims niet de gewenste integratie heeft teweeg gebracht. Vraag is of men intolerantie met tolerantie te lijf kan gaan? Ik 'vrees' dat we bepaalde hardnekkige fundi's en onbegrip tov ons samenlevingsmodel enkel maar kunnen 'bestrijden' met repressieve wetgeving. Ook aan een tolerantiebeleid moeten er grenzen zijn, of de samenleving ontwricht (wat nu dus aan het gebeuren is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Synoniem van gebroed: kinderen Synoniem van gebroed: kroost Synoniem van gebroed: nageslacht Synoniem van gebroed: nakomelingen Synoniem van gebroed: telgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat gaf je wel als voorbeeld : http://forum.politics.be/showthread....24#post5253124 http://forum.politics.be/showthread....07#post5253207 Stop nu met leugens neer te schrijven. Citaat:
Ik ben dit nu toch stinkend beu, je eeuwige leugens. Geef een citaat met link waar ik de onderdrukking van vrouwen(rechten) goed praat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Mensenlief kunnen jullie lelijk doen tegen elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een heel andere discussie dan hoofddoekjes he ... nog eens , leer mensen eens te bekijken als een individu en niet als een gelijkdenkende groep . U blijft namelijk oordelen uit uw groepsdenken en uw nationalistische geest . Bekijke deze eens de strijd is al lang bezig http://www.childrenfirstnow.com/index.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei dus - en ik herhaal mezelf speciaal voor jou want 'n ander heeft maar 1 woord nodig, jij niet - Hoe lang andermans tenen zijn is niet mijn probleem!
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Synoniem van gebroed: geboefte Synoniem van gebroed: gespuis Synoniem van gebroed: schorriemorrie Synoniem van gebroed: tuig Synoniem van gebroed: uitschot Ik weet niet of jij en/of SDX aan vriendinnen vragen "Hoe is het nog met jouw gebroed?" Ik gebruik daar toch een andere term voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij stoort je toch niet aan schofferen, beledigen, minachting uitdrukken.http://forum.politics.be/showthread....13#post5254113 Laatst gewijzigd door artisjok : 26 januari 2011 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge kunt toch lezen?
|
![]() |
![]() |