Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2011, 01:27   #341
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dus ga jij nu de moslims blij maken , dat is wat je wil zeggen ..., toch ?
Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen, lul je d'r nu maar uit, ik weet wat ik gelezen heb, enkel 'n ziek brein verzint zulke dingen die jij schreef en dat dan aan 'n ander toeschrijft!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 01:28   #342
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik was nog niet klaar,

Ik wel
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 01:32   #343
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen, lul je d'r nu maar uit, ik weet wat ik gelezen heb, enkel 'n ziek brein verzint zulke dingen die jij schreef en dat dan aan 'n ander toeschrijft!
Kijk , nu ga je weer het slachtofferrolletje spelen , de onschuld zelve .... het willen deporteren van mensen op basis van hun geloof en cultuur . Wie ga je eerst opladen ?? ... de mannen , de vrouwen of de kinderen ?

Welke onzin ga je nu weer bovenhalen om uw ziekelijk denken goed te praten ?
Oud 28 januari 2011, 01:34   #344
Cetnik
Vreemdeling

Cetnik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat jij aanhaalde was helemaal iets anders dan 'deporteren', je hebt 't vlug veranderd zie ik, bange linxe man ...
Ik las daarstraks ook iets anders dan wat er nou staat. Wisord schreef namelijk iets over dat jij voor een holocaust op moslims was. Maar nou is dat opeens veranderd in "deporteren".
Oud 28 januari 2011, 01:34   #345
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat jij aanhaalde was helemaal iets anders dan 'deporteren', je hebt 't vlug veranderd zie ik, bange linxe man ...
Deporteren, atoombommen droppen, het zal je worst wezen, het doel heiligt de middelen, toch?

Die dag geef je een vat, toch?
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2011, 01:35   #346
Cetnik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Kijk , nu ga je weer het slachtofferrolletje spelen , de onschuld zelve .... het willen deporteren van mensen op basis van hun geloof en cultuur . Wie ga je eerst opladen ?? ... de mannen , de vrouwen of de kinderen ?

Nee jongen, jij had het niet over deporteren maar over een holocaust.
Oud 28 januari 2011, 01:36   #347
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Deporteren, atoombommen droppen, het zal je worst wezen, het doel heiligt de middelen, toch?

Die dag geef je een vat, toch?
Je bent nog geen klein beetje besodemieterd, ik drink niet eens bier!

Als je met de grote mensen wil meepraten zorg dan dat je de feiten op 'n rijtje hebt en over de juiste informatie beschikt!
Oud 28 januari 2011, 01:37   #348
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cetnik Bekijk bericht
Ik las daarstraks ook iets anders dan wat er nou staat. Wisord schreef namelijk iets over dat jij voor een holocaust op moslims was. Maar nou is dat opeens veranderd in "deporteren".

Voor u geld de bovengeschreven vraag ook ... ik vraag me af hoe je uw ziek plan gaat bewerkstelligen.
Oud 28 januari 2011, 01:39   #349
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij had 't niet over deporteren, je had 't over 'n holocaust, dat ik dat zou toejuichen, je schreef 't zelfs fout met 'n d; 'toejuichde' zo

Achterbaksje, je hebt je post aangepast en dat kan iedereen zien!

Laatst gewijzigd door SDX : 28 januari 2011 om 01:39.
Oud 28 januari 2011, 01:41   #350
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee jongen, jij had het niet over deporteren maar over een holocaust.

U had het over deporteren van mensen waar ik van veronderstel het merendeel gezinnen , vrouwen , mannen , kinderen . Mogen ze bvb de hoofddoek ophouden tijdens hun terugreis of is dat tegen uw principe ?
Oud 28 januari 2011, 01:42   #351
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij had 't niet over deporteren, je had 't over 'n holocaust, dat ik dat zou toejuichen, je schreef 't zelfs fout met 'n d; 'toejuichde' zo

Achterbaksje, je hebt je post aangepast en dat kan iedereen zien!

Het slachtofferrolletje is echt zielig ... gek dat je niet durft te beantwoorden op mijn laatste vragen . Komt er wat schaamte naarboven of heb je spijt dat we u en uw companen doorhebben ?
Oud 28 januari 2011, 01:44   #352
Cetnik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Voor u geld de bovengeschreven vraag ook ... ik vraag me af hoe je uw ziek plan gaat bewerkstelligen.
IK dacht niet dat we het hier over een ziek plan hadden. Wel hadden we het over jouw aangepaste bericht waar je eerst holocaust schreef, en dat later aanpaste nadat er op gereageerd werd.

Dat vind ik nou ziek. En laf ook. Eerst met een vieze opmerking komen en dan snel je kak intrekken.
Oud 28 januari 2011, 01:44   #353
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij had 't niet over deporteren, je had 't over 'n holocaust, dat ik dat zou toejuichen.
Zou je het afkeuren?
Oud 28 januari 2011, 01:49   #354
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het slachtofferrolletje is echt zielig ... gek dat je niet durft te beantwoorden op mijn laatste vragen . Komt er wat schaamte naarboven of heb je spijt dat we u en uw companen doorhebben ?
Ik voel me totaal geen slachtoffer, en zeker niet door jou, daar zal je toch nog veel bokes met spek voor moeten eten om dat te kunnen bewerkstelligen!

Schaamte, waarvoor, voor de vunzige verzen in da haatboek; JA, voluit JA, daarvoor voel ik plaatsvervangende schaamte, ik zou me rot schamen als ik zulk 'n criminele ideologie zou aanhangen waar zulke mensonterende dingen in staan!

Doorhebben? Ik heb hier nooit 'n geheim gemaakt van mn afkeer voor ieslaam en dat zal ik blijven voelen...

Maar jouw zieke brein heb ik - en eenieder die jouw vunzige gedachten over mensen naar 'n holocaust sturen en zulke gedachten aan mij toeschrijven - heb ik nu wel door!
Oud 28 januari 2011, 01:49   #355
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
IK dacht niet dat we het hier over een ziek plan hadden. Wel hadden we het over jouw aangepaste bericht waar je eerst holocaust schreef, en dat later aanpaste nadat er op gereageerd werd.

Dat vind ik nou ziek. En laf ook. Eerst met een vieze opmerking komen en dan snel je kak intrekken.

Ik noteer dat je niet wil antwoorden en blijft rond de pot draaien ... ik heb het nog steeds over uw ziek plan en wacht op een antwoord .

Ik ga hier niet beginnen meespelen met uw persoonlijk woordspelletje . Pech voor u ....

Laatst gewijzigd door Wisord : 28 januari 2011 om 01:49.
Oud 28 januari 2011, 01:54   #356
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik voel me totaal geen slachtoffer, en zeker niet door jou, daar zal je toch nog veel bokes met spek voor moeten eten om dat te kunnen bewerkstelligen!

Schaamte, waarvoor, voor de vunzige verzen in da haatboek; JA, voluit JA, daarvoor voel ik plaatsvervangende schaamte, ik zou me rot schamen als ik zulk 'n criminele ideologie zou aanhangen waar zulke mensonterende dingen in staan!

Doorhebben? Ik heb hier nooit 'n geheim gemaakt van mn afkeer voor ieslaam en dat zal ik blijven voelen...

Maar jouw zieke brein heb ik - en eenieder die jouw vunzige gedachten over mensen naar 'n holocaust sturen en zulke gedachten aan mij toeschrijven - heb ik nu wel door!

Dat je jezelf geen slachtoffe voelt heb ik gemerkt .... . Dat je geen schammte hebt en bij uw ranzige mening blijft evengoed .

Maar nu ... ga je nu mijn vraag beantwoorden ivm het deporteren van mensen ? Wie ga je eerst opladen ?? ... de mannen , de vrouwen of de kinderen ?
Oud 28 januari 2011, 01:54   #357
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xing Ho Bekijk bericht
Zou je het afkeuren?
Je bent niet goed wijs en weet niet eens wat je zegt, ikzelf ben 'n nakomelinge van 'n Buchenwald overlevende...manmanman...
Oud 28 januari 2011, 01:56   #358
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat je jezelf geen slachtoffe voelt heb ik gemerkt .... . Dat je geen schammte hebt en bij uw ranzige mening blijft evengoed .

Maar nu ... ga je nu mijn vraag beantwoorden ivm het deporteren van mensen ? Wie ga je eerst opladen ?? ... de mannen , de vrouwen of de kinderen ?
Je bent geen knip voor de neus waard met je ranzige gedachten te projecteren op anderen!
Oud 28 januari 2011, 01:57   #359
Xing Ho
Banneling

Standaard

Citaat:

Je kan toch moeilijk ontkennen dat het getuigt van een enigszins ziekelijke obsessie om beleefd te blijven als je in elke post weer dwangmatig die riabate "islam"haat bovenhaalt. Je herhaalt jezelf zo'n 50x per dag, we weten het nu wel zenne.
Oud 28 januari 2011, 01:58   #360
Cetnik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat je niet wil antwoorden en blijft rond de pot draaien ... ik heb het nog steeds over uw ziek plan en wacht op een antwoord .

Ik ga hier niet beginnen meespelen met uw persoonlijk woordspelletje . Pech voor u ....
Jij bent nu krampachtig de aandacht van je eigen smerige opmerking proberen af te leiden. En aan dat woordspelletje van jou doe ik niet mee.

Schreef jij eerst over een holocaust, ja of nee?
En heb jij dat later veranderd in deportatie, ja of nee?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be