![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik wijzig nooit posts bij het citeren, zoals jij doet. (tenzij er zaken instaan die tegen het forumreglement ingaan)Voor de volledigheid moet ik toevoegen En tenzij er al te grove leugens in staan. Dan lees ik niet verder, en citeer ik dat deel niet mee. @Wisord. Je hebt gelijk, we zijn weer naast het onderwerp bezig. |
|
|
|
|
|
|
#503 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Is het zo moeilijk om het woord "hoofddoek" te gebruiken als het over hoofddoeken gaat? Is er enige kritiek of argumentatie dat men dan niet kwijt kan? Wij hebben toch een hoogstaande westerse cultuur met hoogstaande normen en waarden. Moeten we ons dan verlagen tot zo'n woordgebruik. Citaat:
Citaat:
Het gaat over beledigen, schofferen. Beledigingen zeggen meer over de persoon die ze gebruikt dan over de persoon tegen wie ze gebruikt worden. |
|||
|
|
|
|
|
#504 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nogal achterbaks, je houding; ik reageer op wat uw vriendin Arti beweert.
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Met weinig succes overigens.
|
|
|
|
#507 | |
|
|
Citaat:
Iedereen is vrij te quoten wat die wil en te verwijderen uit de posts wat tegen het forumreglement zou kunnen zijn, gezien daar strafpunten op staan. Mocht iemand een quote vervalsen, dan ben ik het met u eens, maar dat is hier niet gebeurd. Het stond niet in het rood zoals de moderatie zou doen, dus er is zelfs geen verwarring mogelijk. En nu terug naar het onderwerp graag, ok?
|
|
|
|
#508 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en blijkbaar is zelfs dat nog niet voldoende zag ik net. |
|
|
|
|
|
|
#509 | |||
|
|
ok, shoot.
Citaat:
Citaat:
Het doet af aan de waarde van uw mening. Mensen zullen u op die manier niet serieus nemen. Citaat:
De ene zal zich niet aangesproken voelen, de andere wel. Maar beledigen blijft verwerpelijk.
|
|
|
|
#510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....06#post5259506 Wie begon er hier over selectief citeren? |
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
|
Citaat:
Kijk, vrijheid van klederdracht is zulk een non-issue imho. Mensen mogen anderen niet opleggen bepaalde kledij te dragen. Langs de andere kant mogen mensen ook niet opleggen bepaalde kledij niet te dragen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals gemaskerd een bank binnen stappen of schoolreglementen. Van de hoofddoek is nooit een probleem gemaakt. Het is enkel de KKKK die het een issue gemaakt hebben en waar extremisten langs de andere kant natuurlijk dankbaar van gebruik maken. Het hoofddoeken'probleem' is gecreëerd door uiterst rechts.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 januari 2011 om 10:09. |
|
|
|
|
|
|
#512 | |
|
|
Citaat:
Dat is geen verwijt, maar een goede raad. En ik vind dat er een verschil is tussen selectief quoten (wat velen van de KKKK hier met de regelmaat van de klok doen) en het verwijderen van iets wat wel eens goed tegen het forumreglement is. Heel die polemiek rond de *knip* van Artisjok is zooooo kinderachtig, gasten. Echt geen argumenten meer? Please, grow up, get a life, ... Hebben jullie echt niet door dat jullie je hiermee verschrikkelijk belachelijk maken, en elk degelijk argument dat ge zoudt hebben verloren gaat?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 januari 2011 om 10:13. |
|
|
|
|
|
|
#513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou het ook uiterst rechts zijn om actie te ondernemen als de loketbediende van het Antwerpse Stadhuis ineens met een SS uniform met bijhorende helm achter de balie gaat zitten? Of zou het dan ineens uiterst links zijn? En zou het uiterst rechts zijn als diene gast dan bij de rechter gaat reclameren dat hij geen vrijheid van klederdracht krijgt, of zou het in dat geval weer uiterst links zijn? |
|
|
|
|
|
|
#514 | ||
|
|
Citaat:
Maar ik ben het er mee akkoord dat het probleem soms dreigt te escaleren vanuit beide kampen. Citaat:
![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 29 januari 2011 om 10:19. |
||
|
|
|
|
|
#515 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Het SS uniform zegt: ik behoor tot de "goei - ons kent ons" ge moet mij niet oppakken maar die buurman van over de straat. Wat is het verschil? Maar als je het liever hebt, vergelijk dan met de witte puntmuts en de witte soepjurk aan de balie van het gemeentehuis. ons personeel van de afdeling schijnhuwelijken: ![]() ons personeel van de afdeling "anti-racisme" ![]() ons personeel van de afdeling "gelijke kansen voor vrouwen" ![]() en tenslotte de volledige afdeling "sport en spel en cultuur" ![]() Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 10:32. |
||
|
|
|
|
|
#516 | ||
|
|
Citaat:
Daar is op zich niets verkeerds aan, in tegendeel, het is een fundamenteel recht in onze rechtsstaat. Citaat:
Het zijn zulke uitspraken die uw geloofwaardigheid met de grond gelijk maakt. Beseft ge dat?
|
|
|
|
#517 |
|
Banneling
|
die uitspraak haal ik na jaren forummen op islamitische sites mijnheer! Misschien zou je daar best ook eens een kijkje gaan nemen.
|
|
|
|
|
|
#518 | |
|
|
Citaat:
Proficiat.
|
|
|
|
#519 |
|
Banneling
|
Het is toch iemand van uiterst rechts die zei
"Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract." |
|
|
|
|
|
#520 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
D�*t is toch ook idioot en niet terzake doende en daar zegt u niets over.
|
|