![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was hoeveel doeken hij al gedeporteerd had; U beschuldigt MIJ ervan mensen te willen deporteren omwille van hun CULTUUR??? en geloof? Waar schrijf ik dat? PS. : men kan ook dingen deporteren. auto's bijvoorbeeld. zijn auto's ook personen? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken wel sinds ik op dit forum zit mensen die evenveel hersenen in hun hoofd hebben als in hun vagina maar die dragen wellicht geen hoofddoek . Dus uw stelling klopt niet zwijntje . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig u nergens van zwijntje .... ik stelde u een vraag , lees anders nog eens de post die je citeerde over, daar je geen antw. hebt gegeven. Hebben auto's hoofddoeken of schaamhaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo stond het min of meer ook in hun heilig boekje in feite. Dat heb je dan ook gemist misschien? 033.059 YUSUFALI: O Prophet! Tell thy wives and daughters, and the believing women, that they should cast their outer garments over their persons (when abroad): that is most convenient, that they should be known (as such) and not molested. And Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful. PICKTHAL: O Prophet! Tell thy wives and thy daughters and the women of the believers to draw their cloaks close round them (when they go abroad). That will be better, so that they may be recognised and not annoyed. Allah is ever Forgiving, Merciful. SHAKIR: O Prophet! say to your wives and your daughters and the women of the believers that they let down upon them their over-garments; this will be more proper, that they may be known, and thus they will not be given trouble; and Allah is Forgiving, Merciful. ----------------- Voil�* ge zet een doek op je kop en je vagina is safe! wat denkt ge daarvan makker? hier nog eens in 't schoon vlaams: 33.59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En God is Vergevensgezind, Genadevol. Conclusie: als ge niet herkenbaar zijt als "eigen muzelvolk" dan mogen hun ventjes je wel lastig vallen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beweerde dat men enkel personen kan deporteren. och ja, het was een vraag. Nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iemand met een hoofddoek TEKENT een terugkeercontract. So? mag je dat niet zeggen dan? hij heeft niemand gedeporteerd, geen sjallekes afgetrokken, geen processen aangespannen, geen zoutzuur in hun gezicht gesmeten, geen stenigingen uitgevoerd, geen handjes gekapt en voetjes gekapt. Wat is uw probleem? Wat zou je gezegd hebben als we hier hordes chineeskes hadden binnengekregen die als uiting van hun cultuur meisjesvoetjes gingen afbinden? als dan iemand zegt: iemand die zijn dochter haar voetjes afbindt tekent een terugkeercontract. Schandalig hé. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 29 januari 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Banneling
|
![]() ik vind het eerder bedreigend vermits dat lapje stof dient om aan te duiden dat ze van het "eigen volk" zijn en dat hun mannetjes dus niet gehoofddoekten mogen lastigvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Vreemdeling
|
![]() Dat klopt. Ik voel me ook door kopvodden beledigd. Waar het kopvod voor staat. Maar door woorden niet.
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, hij mag dat zeggen. Hij werd daarvoor niet vervolgd of veroordeeld. Voor mij is dat enkel een voorbeeld hoe extreem-rechts een issue gemaakt hebben van de hoofddoek. In april 2004 werd het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigde het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" verving door "moslim". De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat doet niets af van mijn stelling : Letterlijk "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee zijn terugkeercontract." Ja, hij mag dat zeggen. Hij werd daarvoor niet vervolgd of veroordeeld. Voor mij is dat enkel een voorbeeld hoe extreem-rechts een issue gemaakt hebben van de hoofddoek. In april 2004 werd het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigde het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" verving door "moslim". De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005. http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het was tegen Alice, maar het was zo'n rare opmerking van uwentwege dat ik het niet kon laten.
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nodig om je medeforummer met zwijntje aan te spreken? Daarmee provoceer je bewust, waarom eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu terug naar het onderwerp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zelfs 'n belediging voor de draagster zèlf, maar daar kiezen ze dan weer zèlf voor, toch? ![]() Uitsmijtertje, om sjok's verontwaardiging te voeden; Niet enkel dat doekje op 't hoofd wordt 'kopvod' genoemd-doordenkertje sjok, heb je nog wat om verontwaardigd over te zijn, iets nieuws, 't begint zo saai te worden en zo niet-origineel om steeds over hetzelfde door te neuten!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Daar staan ze dan ... met hun mond vol tanden. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |