![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder voel ik mij enkel verantwoordelijk voor mijn eigen daden, en zeker niet voor degenen begaan door mensen die ondertussen al lang dood zijn, tegen andere mensen, die OOK dood zijn...En ik heb nog nooit een Congolees / Congolese benadeeld, bestolen , gevogeld tegen haar goesting, laat staan vermoord. Kruip dus in de allerhoogste oerwoudboom met je verwijten en beschuldigingen. Wie ook de schuld is van deze volksverhuizingen, feit is dat ze plaatsvinden, en dat daar iets aan gedaan moet worden. Het is niet omdat je de onderliggende reden van iets niet makkellijk kunt aanpakken, dat je ook niets aan de symptomen ervan moet proberen doen... Dus hang niet zo het kieken uit, en stel eens iets redelijks voor, inplaats van zoals een venijnig oud wijf te schelden, en vetzakkerij te insinueren... Laatst gewijzigd door den dinges : 30 januari 2011 om 23:11. |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De meeste eilanden zijn privé-eigendom en zijn tussen de 3 en 150 miljoen euro waard. http://www.express.be/business/nl/ec...pen/134766.htm |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie ook de schuld is van deze volksverhuizingen, feit is dat ze plaatsvinden, en dat daar iets aan gedaan moet worden. Uw neoliberale rechtse rakkers zijn de oorzaak van deze volksverhuizingen: 1. Goedkope arbeidskrachten. 2. Sociale rechten worden ondergraven. 3. Misdaad stijgt, werk voor advocaten en rechters. 4. Verdeel en jij zult heersen (van wie was deze spreuk?) 5. Krotwoningen in steden worden terug bewoond door vreemdelingen. |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tenzij jij alleen een wapen wild dragen? |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je wapen hoeft trouwens niet zichtbaar te zijn, je kan ook zonder rondlopen evengoed. Waar het écht om gaat is dat de misdadiger niet weet of jij wel of niet gewapend bent. Zelfs een onschuldig uitziend oud vrouwtje heeft kracht genoeg om een trekker over te halen, en kan een pistool in de zak van haar jas hebben. Maar vermits dat verboden is, is dat bijna nooit het geval, en misdadigers weten dat. Moest wapendracht toegestaan zijn, weten zij het niet meer,en dan zullen ze zich minder zeker voelen. Vooral als er al eens een paar doodgeschoten zijn tijdens een aanval op een doodgewone burger... Je moet wel een écht kieken zijn om zoiets niet te kunnen begrijpen vind ik nu eigenlijk.... |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
ik heb tenminste hersenen corseke ,kan ik van jou niet zeggen,en voor mijn hersenen moet je niet bezorgd zijn,mijn vriendin wuift mij koelte toe en geeft mij regelmatig te drinken ,ja jongen zo zijn die vrouwkes hier ,ik wil dat zelf doem maar ze wil dat perse
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat jouw vrouw doet is wat een vrouw gelukkig maakt. |
|
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als daar iets gebeurt, maak maar dat je snel wegkomt of ze snijden uw keel over. De wereld begint overal wat te branden, mensen willen weg uit de onderdanigheid. Met hun eeuwige glimlach sterf je al lachend, dat is ook iets hé Louiske. |
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heb ik helemaal niet gezegd. Ik trek alleen de vergelijking tussen diegenen die nu pleiten voor één wereldrijk met één taal en één cultuur en anderen die dat ook al deden.
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb respect voor het Thaise gewone volk, ze leven al eeuwen in bescheiden omstandigheden. Hoeren ontstaan uit armoede en gebrek aan educatie. Ik doe mijn best dat ge uw pensioentje kunt behouden Louiske. Als het uw ego streelt als uw vriendin u koelte toewuift zonder zich onderdanig te voelen dan is dat zo. Thailand interesseert mij eigelijk zeer weinig, onze volgende trip is Vietnam. De Vietnamezen herpakken zich zeer snel en willen terug hun eigenheid zonder de hulp van het buitenland. We gaan die cultuur eens bekijken, op hun weg naar een meer menswaardig bestaan! |
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|