![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is een factor om je " identiteit te bepalen, als individu??" Hoofddoeken dragen is menselijk? En wij moeten dat als individueel gedrag zien? Zo iets ongeveer; wil je nog wat toevoegen, of is dit wat je wilt zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee zoals het er staat, Alice ...begrijpend lezen is de boodschap . Ik kan er nog aan toevoegen dat ik me afvraag wat er van ons geworden is wanneer we mensen verwerpen door het gevolg van de kleren die ze dragen of de geloofsovertuigingen die ze hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben blij dat d�*t in 't haatboek mag staan; VvM & Religie nl., maar andersom is' t 'rassiesme' zeker? Bronnetje?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Banneling
|
![]() Jij vraagt je wel meer dingen af denk ik ..... nog steeds bezig met uw 'shit'map zie ik . Heb je het plan al verder uitgewerkt ..... Laatst gewijzigd door Wisord : 31 januari 2011 om 02:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nuja, er staat ook enkel shit, haat, bloeddorst, apartheid, discriminatie e.a. ongein in, kortom alles wat indruist tegen moraal, ethiek, normen, waarden, menselijkheid...blij dat je 't uiteindelijk inziet en toegeeft...maar... Ik denk dat je wel n paar mohamedanen beledigt nu! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je zelf doet wat je meent te moeten bestrijden kom je ongeloofwaardig over.
![]() |
![]() |
#668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men is geen tiran omdat men protesteert tegen tirannie. Men is geen dictator omdat men ijvert voor het omverwerpen van een dictatuur Men is geen voorstander van apartheid als men de uitvoerders van apartheid het zwijgen oplegt. Droom maar lekker verder en reclameer maar als er mensen zijn die de vreselijke islamitische ideologie een halt willen toeroepen. Binnenkort zijn de Moslimbroederschap overal in het Midden Oosten aan de macht. Wat ga je dan doen? Juichen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofddoeken hebben namelijk niets te maken met religieuze identiteit, want nergens schrijft de Koran ze voor, ze zijn wel een uiting van onderwerping aan het denkbeeld dat je jezelf als vrouw hoort te beschermen tegen de blikken en gedrag van mannen. Zonder hoofddoek blijft je religieuze identiteit dus dezelfde, indiviueel kun je het lastig noemen want je geeft ermee aan tot een groep te behoren, deze van moslims en draagt dit om jezelf te onderscheiden van niet moslims. Uw argumenten kloppen dus niet; hoe denkt u over de noodzaak jezelf te onderscheiden van ongelovigen en te beschermen tegen mannen en hun gedrag door het dragen van de hoofddoek? Enkel een hoofddoek wordt trouwens steeds minder gedragen, het gaat nu over de volledige Islamitische voorschriften ( tenminste; dat wordt door de draagsters beweert) en ook nek, schouders en lichaam zijn volledig bedekt met stof die geen vormen mag doen uitkomen, hoe plaats je dit binnen de opvatting van gelijkheid tussen man en vrouw? En kun je eens inhoudelijk reageren op CDX? Je provoceert haar steeds maar reageert niet op de inhoud! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Nederlandse vertaling kan je gemakkelijk online vinden, zelfs verschillende. De verzen die SDX aanhaalt komen rechtstreeks uit het haatboekje van de moslim, niet van SDX. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Minister
|
![]() Saul Bellow:
"Er kan veel intelligentie geïnvesteerd worden in onwetendheid als de noodzaak voor illusie groot is." |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Minister
|
![]() Inmiddels openbaren zich de eerste politieke gevolgen van de stellingname van de PVV.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houdt u zich zo onnozel of snapt u het echt niet?
SDX citeert verzen uit de koran in post 663. Wisord repliceert in post 664 met "nog steeds bezig met uw 'shit'map zie ik" Volgens mij heeft Wisord dat wel in grote haast getypt zonder na te denken maar het komt er toch op neer dat hij de koran tot shitmap bestempelde.
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof u graag dat u betere dingen te doen hebt. Ik houd me ook niet bezig met het lezen van de koran. Mij te gewelddadig naar wat ik er zo van hoor.
Maar ik bekritiseer geen mensen die de koran wel gelezen hebben en dus beter weten waarover ze praten dan u en ik. Dat zou zeker dom zijn. Dus zou ik u aanraden om eerst toch maar na te denken voor u commentaar geeft.
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Banneling
|
![]() tijd om een onnozel manneke op de negeerlijst te zetten! zonde van de sleet op mijn muis om er voorbij te scrollen.
|
![]() |
![]() |