![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weet jij nu van mijn leven? Helemaal niks zo blijkt andermaal. Dit is geen argumentatie maar een persoonlijke aanval. Maar ik begrijp het wel natuurlijk. Wat moet je anders hé? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() u doet weinig anders dan mensen aanvallen. Levende wezens verdedigen zich nu eenmaal tegen dogma's die hen als vuil behandelen.
![]() |
#1103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een linkje naar waar ik u aanval ipv me tegen u te verdedigen? Het omgekeerde, nl waar u mij aanvalt en in mij verdedig, kan elke meelezer heel gemakkelijk volgen me dunkt. Ge moet maar durven. Enfin, had je verder nog iets inhoudelijks? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je gezegd waarom, Paulus: je stelling is nergens op gebaseerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel duidelijk kan ik het niet zeggen. Ik wil aannemen dat je het niet begrijpt, omdat je maar tot vervelens toe, blijft herhalen dat mijn stelling nergens op gebasseerd is. Maar dat is wat anders dan daadwerkelijk nergens op gebaseerd zijn. Ik, en ik niet alleen, vermoedt heel sterk dat je noch de stelling, noch de argumentatie die als basis dient, kunt weerleggen en daarom doet alsof er geen basis is. Uw stelling echter, om de mens als vowaardig te gaan beschouwen vanaf de geboorte (http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1008 ) omdat er vanaf de geboorte een naam gegeven wordt en het kind ingeschreven wordt in de bevolkingsregisters ( http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1011 ) is ronduit belachelijk. Zeker omdat ook doodgeboren kinderen vaak een naam krijgen, veel mensen zelfs geen naam krijgen, veel mensen vrorger en nu nooit ingeschreven werden in bevolkingsregisters enz... Nog belachelijker wordt het als je duidelijk maakt wat je met 'geboren worden' bedoelt. Volgens jou is dat overal en altijd hetzelfde: het is het moment waarop het kind uit de baarmoeder komt. (http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1013 ) Want dan uiteraard zijn alle mensen volwaardig mens. Want alle mensen komen uit de baarmoeder. Ook via miskramen en abortussen. Als ik je daarop wijs, ga je me beschuldigen van aan woordspelerij te doen en probeer je de thread te verpesten op het al bekende welles-nietes niveau. Dit alles, meer dan waarschijnlijk, omdat je maar niet zou moeten toegeven dat het niet mijn, maar wel jou stelling is, die zich nergens op baseert. Ik had beter van jou verwacht. Jammer. Maar je doet maar hoor.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 31 januari 2011 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al kwam te zeggen: nergens op gebaseerd dus. Je eigen dogma's tot vervelens toe blijven herhalen, geeft ze geen hoger waarheidsgehalte hoor Paulus...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeboren leven is geen leven. Die "dus" slaat dus nergens op.
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... een bevruchte eicel van de mens is weldegelijk een mens in wording. Of jij dat nu gelooft of niet, doet daar niks van af. Ik hoop voor jou dat je niet denkt dat kindjes uit de bloemkool komen of door de ooievaar worden gebracht? Of: Hoe belachelijk kan een mens zich maken..... ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van "eigen dogma's" gesproken kan deze wel tellen vind ik.
Om in te kaderen.... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2011 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet waar omdat het niet waar is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2011 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien... Maar nog altijd geen mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is niet waar omdat het nergens op gebaseerd is.
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jouw goed recht om dat te denken.
Maar volhouden dat het pas een mens wordt wanneer "het" uit de baarmoederkomt, omdat er vanaf daneen naam gegeven wordt en het kind ingeschreven wordt in de bevolkingsregisters.... .... Tjah?! Dat lijkt mij toch een tikkeltje dogmatisch...om niet te zeggen onnozel. De reden daarvoor werd al verschillende keren neergetikt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2011 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks misschien. Het is zo.
Een bevruchte eicel van de mens is weldegelijk een mens in wording. Ook jij en alle andere mensen waren ooit een bevruchte eicel. Als dat geen bewijs is? Waar is uw bewijs van het tegendeel of van iets anders? Nergens! Wie houdt er hier dogma's op na dan? Jij! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 januari 2011 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou er verdorie nog aan mankeren...
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek op: arbitrair.
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat jij het zegt zeker?
Een mens in wording is geen mens, Paulus, anders zou hij niet "in wording" zijn. Snap je?
![]() |
![]() |