![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Nu wil ik ook nieuwe verkiezingen | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 62,50% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 37,50% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ik mij niet vergis quotte ik origineel Xenophon. Als er een reden is waarom gij u aangesproken voelt, dan ligt die bij u. En bij u alleen.
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet stemmen in deze poll, omdat in de vraag 'nu ... ook' staat.
Ik wilde 'altijd al' verkiezingen, minstens één keer per maand, voor de gemeentelijke referenda. Elke week is ook goed.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bracke is trouwens het wandelende bewijs van de partijdigheid van de VRT. Ik vergeef hem dat niet, maar ik moedig hem wel aan om van buitenaf een knuppel (deju wat mis ik knuppel hier) in het hoenderhok te smijten en de VRT te dwingen tot meer objectiviteit. Er is meer vreugde in het paradijs voor één bekeerling dan voor honderd gelovigen...
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vlaamsnationalisten geven volgens de uitslag van de poll weer blijk van onenigheid.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet eigenlijk niet of ik nieuwe verkiezingen wel zo'n goed idee zou vinden.
1. Kost de burger weer handenvol belastingsgeld aan hun hopeloze stapels verkiezingsreclame. 2. De politieke tegenstellingen gaan gewoon nog meer vergroot worden. Ik hoor in mijn omgeving mensen enkel meer en meer bewondering krijgen voor BDW die zijn been behoorlijk genoeg stijf houdt. Zelfs mensen die vorig jaar niet op hem stemden, zijn het nu wel zinnens. In feite zouden we volgens mij gewoon terug in dezelfde situatie komen. Walen-Vlamingen, het werkt niet, heeft nog nooit gewerkt en zal ook nooit werken... Splitsen of allemaal gelijk voor de wet met 1 overkoepelende regering, een andere oplossing is niet meer of ik zie ze toch niet. Het eerste is blijkbaar niet mogelijk tenzij er hier een revolutie zou losbarsten in de stijl van Egypte etc (en dan nog, we komen allemaal op straat voor de koers, maar verder is de Vlaming met geen stokken buiten te krijgen) en het tweede is ook ondenkbaar omdat er teveel hun goedbetaalde postjes kwijt zouden zijn. Misschien moet de stomme van Portici nog eens vertoond worden... ![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat de Belgische partijen geen verkiezing willen?
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen zijn zo'n verdomde broekschijters als het erop aan komt, niet te doen!! Maar het lijkt mij de enige manier om die politieke klerezooi te laten luisteren naar wat het volk hen zegt. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk mediakanaal en zijn werknemers ken jij dat wel 'neutraal' is? Die zijn allemaal gekleurd.
Laatst gewijzigd door Duupje : 1 februari 2011 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik wil die 34000 voor n'importe quel gouvernement' binnekort wel eens terugzien wanneer er 20 miljard bespaard gaat worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()