![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij het geen sikkepit aannemelijk vindt dat:
...als jij dat allemaal een onaannememijke drogredenering vindt... ... zonder enige tegenargumentatie of degelijk gefundeerd alternatief aan te bieden... ...zonder te willen zeggen waar en waarom ik fout zou zijn... Dan is het inderdaad beter deze discussie te beïndigen. In mijn geval, met opgegeven hoofd uiteraard. Gegroet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 februari 2011 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, Paulus, maar jouw arrogante zelfingenomenheid neemt hier bijna met de dag toe. Het is voortdurend "in wording", zeg maar.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 februari 2011 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar gaat het jou meer om de persoon achter de stelling, dan wel een redelijke discussie te willen voeren. Deze thread is daar een duidelijke illustratie van. Jammer. Zowel voor u als voor ons forum. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1141 Triestig zelfs. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Neen. U staat gewoon voor de moord op het vrije denken. Iedereen moet het zelfde denken, liefst in katholieke dogma's. Dat de een zo zegt, en de ander zus, diversiteit dus, dat is nu exact de kern van mens zijn. Kerkratten bijten zich vast in elkanders staart. Er is een wet die een een compromis vormt tussen zus en zo. Zelfs jullie dogma's zijn daarin gehoord. Jullie kunnen niet omgaan met een compromis. Jullie archaïsche antimodernisme-eed verbiedt het compromis. Dat is het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel zwakke repliek dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De repliek is niet zwak, ze legt de vinger op de zere wonde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, daar dit helemaal niet gaat over de grond van mijn zienswijze (waarover ik trouwens nooit een geheim heb gemaakt), maar wel over het gebrek aan samenhangendheid bij de pro-abortusgroep als het gaat om de objectivering van de criteria om te oordelen wanneer er nu al dan niet sprake is van een mens. De een houdt het op dit, de andere ziet het weer anders en nog iemand anders vindt weer andere criteria die verbonden zijn met een ander tijdstip van de zwangerschap. Dus, jullie die beweren niet te denken vanuit dogma's, zijn het dus onder elkaar niet eens. Er is dus schijnbaar geen objectief vaststelbaar geheel van elementen.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 2 februari 2011 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist! Door niermand dus.... En daarom slaat uw repliek nergens op. Had u verder nog iets inhoudelijks, constructiefs, bijdragend,...??? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2011 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik nu begrepen dat u er geen graten in ziet dat men over leven en dood oordeelt op basis van criteria waarover het men onder elkaar niet eens is? Als de een vindt dat een vrucht in de moederschoot pas een mens wordt na de geboorte en een ander vindt dat het element van de hersenactiviteit als een doorslaggevend criterium kan worden gebruikt, is dat volgens u geen probleem? Is het geen probleem dat de een vindt dat men tot bijvoorbeeld twee maand een abortus kan plegen, maar een ander vindt dat dit tot een veel later tijdstip mag verschoven worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze regels zijn duidelijk en naar onze maatstaven objectief. Alleen ging het daar nu eenmaal niet over: wel de objectivering bij de pro-abortusgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had u verder nog iets inhoudelijks, constructiefs, bijdragend,...??? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 februari 2011 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |