![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkbaar zou ik dit erg moeten vinden, ik vond het eerder erg dat deze persoon het blijkbaar nodig vond om gelijk verwijten en beledigingen naar mijn hoofd te slingeren..... en ik moet daar een les uit leren. ..... de wereldvreemde puntmutsen denken weer eens recht in hun schoenen te staan . Wel ik heb Serenity na die posten nog het voordeel van de twijfel gegeven. Daar ik haar onwetendheid over het verleden hier in dit subforum een goed argument van haar zelf vond.... laten we hopen dat ze mijn antwoorden later leest en de bijhorende linkjes naar de deportatieuitingen volgt.Laatst gewijzigd door Wisord : 2 februari 2011 om 12:10. |
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#824 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#825 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#827 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Banneling
|
Lieve mensen het leven is veel te kort om ruzie te maken. Deportatie homogeweld iedereen is het eens dat dit walgelijk is. Kunnen we de vredespijp roken? Babbelen over maatschappelijke problemen?
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoewel ik uw vredespijp met alle plezier aanneem, klopt hetgeen ik onderstreept heb in uw post spijtig genoeg niet. Ik ben echter blij dat dit voor u wel walgelijk is. |
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoef daar geen googlesearch voor op te zetten. zolang jij me niet rechtstreeks een quote kan geven, ga ik ervan uit dat je zit te liegen. |
|
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus ik moet hier gaan bewijzen dat jullie zever en leugens schrijven ??? Btw het was geen googlesearch ! Leer het forum te hanteren zoals behoren en je kan het ook. |
|
|
|
|
|
|
#832 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#833 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#835 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U hebt minder dan 10 minuten geleden een post gemaakt vol met veralgemeningen en vooroordelen maw u maakt van een hele bevolkingsgroep een karikatuur . Sterk bezig zwijntje ! Doe zo verder, u bent een goed voorbeeld van een islamofoob ! |
|
|
|
|
|
|
#836 |
|
Banneling
|
Ik heb het gelezen. Walgelijk in het kwadraat. Het Westen moet niet mee op de kar van onverdraagzaamheid springen.
|
|
|
|
|
|
#837 |
|
Banneling
|
maar geef dan toch een QUOTE in plaats van in het wilde weg dingen uit uw duim te zuigen?
|
|
|
|
|
|
#838 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#839 |
|
Banneling
|
u bent geen voorstander van het leren zweefvliegen zonder vliegtuig van de hoogste minaret alvorens steniging? Nochtans een bekend hoofdstuk uit het door Cruella Onkelinx goedgekeurde boekje "de Weg van de Moslim".
|
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee ik ben een tegenstander van martelpraktijken, denk je dat de moslims dit wel zijn ? .... En kom nu niet af met gezeik uit de koran of andere boekjes AUB. Lees de vraag nog eens mss.... een eerlijk antw. Mss kan je u bij de moslims zelf eens informeren.... kwestie van een eerlijke dialoog te kunnen voeren. |
|
|
|
|