![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "weg van de moslim" is niet de koran, maar wordt zowel in Nederland als Belgique vlijtig door moslims gelezen, enfin, kan ook vlijtig door chinezen worden gelezen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begint wartaal uit te slaan zwijntje, kan je het eens herhalen en duidelijk AUB. Wat zitten bvb Mao en de Chinezen hier in uw post te doen..., ik voel een nieuwe haat opkomen bij u. Laatst gewijzigd door Wisord : 2 februari 2011 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
als moslims de koran niet volgen, en niet geinteresseerd zijn in "de weg van de moslim" dan zullen ze misschien het rode boekje volgen? Waarom hangen ze in Egypte en Iran anders de homo's op? voor de lol? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 februari 2011 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Walgelijk idd, maar ik zie geen verband met het rode boekje en de homovervolgingen.... wat ik wel weet is dat ze hier homo's terugsturen naar landen waar ze opgehangen worden . Dat wist je niet zeker.... ziekelijk gewoon . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu even diezelfde oefening maken met de koran.... allez probeer eens, misschien lukt het wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#849 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wij zijn de zieken omdat we op de islam kritiek hebben.
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 februari 2011 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees de verzen waar ik naar verwees: er verandert (volgens het NT!) niets aan de regels vh OT. Ook niet aan alle bloedvergieten, moord, verkrachting, roof, ontvoering en haat in het OT dus. Al de rest is vergoelijken van moord, doodslag, roof, verkrachting. Juist zoals de koran. Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2011 om 16:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja, toen ik naar school ging was het NT één boek en de bijbel een VERZAMELING van boeken in één kaftje. ge kent dat wel. en volgens de katholieken (jij bent toch niet naar een katholieke school geweest dacht ik?) VERVANGT het nieuwe testament weldegelijk het oude. Misschien eens naar een pastoor om wat meer uitleg gaan vragen vooraleer je hier al die nonsens neerkwakt? Ofwel ben je vrijzinnige en heel je leven zwartzakhater ofwel ga je je eens bijscholen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 februari 2011 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas zijn er de Kruistochten, de Inquisitie ea gruwelen die bewijzen dat de RKK het NT niet zo nauw volgde (in 't geheel niet volgde!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het ging over het NT dat de inhoud van het oude verbond verving en aanvulde. de kruistochten kan je best vergelijken met de inval van de geallieerden: zij kwamen gewoon ook de christenen ter hulp nadat die werden aangevallen door de binnenvallende hordes moslims. zie het filmpje in mijn onderschrift. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 februari 2011 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2011 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien verhaalt de bijbel over veldslagen etc... en is de koran de rechtstreeks opdracht van Allah om mensen te vermoorden. Me dunkt een groot verschil. Ik hoop dat uw kinderen ooit verplicht met moslims geconfronteerd worden en dan hun vader aanroepen. Dan begrijp je misschien het verschil tussen de koran en het Nieuwe Testament. Recent nog het verhaal van Daniel Pearl gezien? Die was nochtans ook zeer begaan met de vredelievende moslims hoor. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 februari 2011 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |