![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn titel is wat kort door de bocht, maar anders wordt die veel te vaag en te lang en bovendien trekt dit de aandacht.
![]() Yves Desmet koos in Reyers Laat een fragment waar BDW zijn nieuwjaarsspeech (dat was het toch geloof ik?) gaf, en hij vond dat dit te ver ging. Ik ga het verder niet uitleggen, kijk en oordeelt u zelf. http://www.deredactie.be/permalink/1.956964 Persoonlijk zie ik er geen graten in, hij haalt enkel kort "de manipulatie door de media" aan, en dat gebeurt inderdaad, tenzij iemand dat kan/wil tegenspreken? Ik hoor het graag. ![]() Laatst gewijzigd door poekieJ : 4 februari 2011 om 22:55. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() je merkt het eveneens op dit forum dat de nva'ers of vlaamse nationalisten geen kritiek dulden in de trend van als je me niet met ons bent ben je tegen ons..
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...zou het eerder manipulatie door de gesubsidieerde media noemen...
Maar beweren dat media dient om te manipuleren, is dan wel een open deur instampen. BTW de media zelf noemt dit dan weer "opvoeden". |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() het is eerder de grote leider der vlaamsche natie zegt dit en dat en de volgelingen nemen het klakkeloos over
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 4 februari 2011 om 23:28. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer schrijven.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ofwel is een politicus een grijze muis, een notaris, een boekhouder, met het charisma van een lavabo. Ofwel heeft hij wel charisma, maar dan wordt hij algauw een populist, de nieuwe Mussolini, een dictator, de nieuwe Hitler genoemd. Ofwel is zijn partij een krabbenmand waar de mandatarissen vechtend over de straatstenen rollen, of hij regeert met ijzeren vuist en zeer ondemocratisch over zijn partij. Kortom, het is altijd wat, maar er valt zeker nooit iets positiefs te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel argumenten komen er van die kant niet, gewoon getrol dat blijkbaar een therapeutische waarde heeft bij het verwerken van het verlies van hun geliefde Belgique-�*-papa in het algemeen, en de electorale teloorgang van hun regime-ondersteunende partijen in het bijzonder. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En Desmet is daarbij het voorbeeld bij uitstek van dit zwart/wit denken. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat Bart de Wever de perfecte vertolker is van wat leeft bij het weldenkende goed geïnformeerde deel van de Vlaamse bevolking. Ik zou zelfs durven zeggen dat Bart de Wever maar zelden een origineel idee aanbrengt in de hele politieke discussie.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() men kan beter proganda maken voor de commerciele versie van die zwarte rakkers,nietwaar
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ideëen zou ik dat niet noemen, eerder goedkope haatslogans. ![]() En een "arbeiderspartij" met als slogan "staken schaadt, werken baat" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat je altijd op je hoede moet zijn als voorgehouden journalisten mekaar beginnen te interviewen.
Meestal is dat een manier om met de hulp van een gelijkgestemd vriendje tersluiks de eigen visie als “de juiste” en/of als “de waarheid” voor te stellen. Precies wat die Desmet daar, zonder enige aanleiding maar met voldoende woorden om ook andermans tijd vol te praten, als “gevaarlijk” bestempelt…. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, arbeiders die willen werken is iets raars.
![]() |