![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zet je stelling een beetje meer kracht bij, misschien dat mensen er dan zullen intrappen. Je kan problemen binnen de kerk niet afschuiven op alle Vlaamse mannen. Problemen met allochtoonse jongerenbendes kan je niet vergelijken met pedofilie binnen een religie. Je vergelijkt op het vlak van aantal misdrijven een mug met een olifant. Dit soort van intimidaties door dergelijke jongerenbendes zijn ontelbaar in multiculturele ghetto's als Molenbeek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat die "personen" hun straf gekregen hebben. Wat ik veel hoor van studenten is dat bepaalde verrijkers geregeld mensen hun tanden eruit slaan. Ik heb het niet over enkele tanden, maar over alle tanden. Ik heb zo een dingen gelukkig nog niet moeten meemaken. Ik ben dan ook niet van de kleinste en de smalste, meestal pakken ze iemand aan waarvan ze zeker weten dat ze het gevecht winnen. Tenzij ze met een heel grote groep zijn uiteraard. De keren dat zo een gespuis mijn nachtje uitgaan heeft vergald is echter ontelbaar. Ze zijn niet te beroerd om bierglazen voor je neus kapot te smijten. Waar ik mij het meest aan erger is het roofdier gedrag t.o.v. vrouwen. Ze gaan altijd af op meisjes die alleen uitgaan. Een groepje van 2 meisjes is perfect. Daar gaan ze dan op af met de meest achterlijke praat en show. Op een zeer handtastelijke manier. Ik heb het al meerdere keren gezien dat allochtonen van rond de 30 op meisjes afstappen van +/- 18, die breedlachend kaartjes afgeven en op een zeer intimiderende manier die meisjes vastpakken en omhelzen en over hun benen wrijven. Je wil echt niet weten hoe mijn vuisten dan jeuken, en je moet al veel doen om dat punt bij mij te bereiken. Die meisjes zie je trouwens geen tweede keer meer terugkeren na zo een voorval. Met als gevolg dat meisjes enkel nog durven uitgaan omringd door liefst 3 tot 4 of meer mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het zijn wel allochtonen die autochtonen lastigvallen. Zoek eens een europees filmpje waar het omgekeerde te zien is. Eéntje is genoeg.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met zo een hele groep doen ze elk effe een poging om je te raken, op het einde van de rit hebben ze allemaal 1 klapje gegeven en heb jij een heel pak rammel gehad. En idd tegen zo'n overmacht valt er weinig 'te winnen', maar klappen krijg je toch. Dan kan je beter voor de optie kiezen om in de tegenaanval te gaan en niet zoals een weerloos lam alles over je heen te laten komen, want in dat laatste geval hang je volledig af van de goodwill van klootzakken. En veel goodwill leggen die meestal niet aan de dag.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 februari 2011 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van de hoofden van onze kinderen vol te stoppen met die politiek correcte "mohammed kan er écht niet aan doen" troep, zouden ze beter elke week een goede training krijgen over hoe zich te gedragen als men door zulke meutes belaagd wordt. Me dunkt zouden ze daar een pak meer positieve gevolgen van hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beter zou zijn de kinderen terug de waarden bij te brengen die wij hier willen zien. Op die manier kan de cirkel doorbroken worden.
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat de islamitische meutes onze waarden en normen zouden moeten aanleren is een ander onderwerp. Zij kunnen daarin misschien getraind worden tijdens de lesuren waarop de slachtoffers trainen hoe ze met zo'n onderontwikkelde bende uitschot moeten omgaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie gelijk heeft is maar een kwestie van perspectief
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Volgens U is kannibalisme ook slechts een "kwestie van smaak" waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Blijkbaar niet, want ge blijft die onproductieve manier van posten gebruiken.
Citaat:
Citaat:
Zo lang ge die techniek blijft gebruiken zal ik er de forumgemeenschap op wijzen zodat ze kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben (pun intended)
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Bedoel je nu dat het aanhalen van een citaat van Strauss, waarvan de hele wereld begrijpt wat de betekenis is, door jou aanzien wordt als DROGREDEN????
toch tijd om nieuwe woordjes te gaan leren. Wat bekende citaten én hun betekenis kan daarbij ook goed van pas komen. Het amusement. en braaf zijn hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deporteren in een C130 richting thuisland is de enigste oplossing. Zulk gespuis is hier niet gewenst en moet vogelvrij verklaard worden. De autochtone collaborateurs moeten dezelfde behandeling krijgen. Deporteer die maar mee met dat gespuis. Kunnen ze daar hun gezever van verijkking verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geweld genoeg te zien hier, en ja in Europa .... http://www.youtube.com/watch?v=79wU5B6hAEQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() ja hoor. Niet letterlijk anders had ik het tussen aanhalingstekens gezet, je kent de regels wel voor het aanhalen van letterlijke citaten.
Maar zoals ik al dikwijls heb ondervonden ken je maar twee standen : letterlijk of niks. rare bedoening. spreek jij altijd enkel in letterlijke citaten dan? |
![]() |
![]() |