![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Zoals ik dacht: enkel hoogirrelevante zaken worden besproken.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 punten : Eerlijke verdeling van inkomsten. Vermogensbelasting Laatst gewijzigd door Serenity : 5 februari 2011 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - Belastingen verbieden
- vrij in te vullen
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou de plaats waar men woont en de plaats waar men stemt splitsen :
elke belg mag gaan stemmen waar hij wil, maar die keuze zou dan gelden voor een termijn van minstens 6 jaar en gelden voor alle verkiezingen (federale, gewestelijke, gemeente & europese). zo kan men in Aarlen/Arlon wonen en gaan stemmen in Hasselt bv. of wonen in Knokke-Le zoute en gaan stemmen in Ixellesz/Elsene. Ook het verkleinen van de kieskantons zou positief zijn voor onze instellingen : kieskantons van maximaal 4 verkozenen en minimaal 2 zou de politieke partijen verplichten meer regionale input aan hun opstelling te geven. Vanzelfsprekend werkt de 2de maatregel de eerste ietwat tegen; maar het resultaat zal alleszins positief zijn.
#47 |
Banneling
|
![]() Ook een alternatief dat ik zou overwegen:
-De doodstraf op gashaarden en gasbbq's. Bakken doet men op hout of op kool. Decadente maatregelen voor dikke verzekeringshaaien die te lui zijn om kool aan te steken zijn nefast voor de morele gezondheid van een volk en dienen te worden verboden. Ik stel hierbij een periode van 30 dagen in waarbij mensen anoniem hun gashaard en gasbbq mogen inleveren bij bevoegde instanties. Nadien dient men een speciale vergunning te bezitten om een gashaard of gasbbq te mogen hebben, uiteraard in onklaar gemaakte staat. -Academische trollen, zoals libertariussen en overdreven belezen communisten, 1 jaar lang verplicht vrijwilligerswerk laten leveren in Afrika, met een minimum aan luxe. Kwestie van het eigendomsrecht, de logisch gededuceerde moraal, het wetenschappelijk materialisme en bepaalde kaart-territoriumproblemen bij de wortel aan te pakken. |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Overigens wil ik je er nog eens wijzen dat 90 kg wegen met jouw lengte een teken van gevorderde degradatie is. Jij geeft af op migranten omdat je weet dat je in een straatgevecht tegen die jongens je tanden zal doorspoelen met je eigen bloed.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wie zijt ge in feite bezig ?
Laatst gewijzigd door Pericles : 5 februari 2011 om 14:51. |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...stcount=105562
Citaat:
Dat is voortgezette degradatie. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe waren trouwens de examens ? Of ga je je jaar nog eens herdoen ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 5 februari 2011 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik u vastheb raak je toch nooit meer weg, toch niet als ik dat niet wil. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Je krijgt mij niet vast, daar ben je veel te obees voor. 97 kg en je bent even groot als mij. Jezus seg. Veel liever de islamisering dan deze cultuur van papzakkerij.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wat afgevallen. Op jouiw leeftijd woog ik 65 kg. en liep ik op de Cooper-test 3250 meter. En wat heeft islamisering met overgewicht te maken ? ![]() Moet je nu opscheppen omdat je sneller kan lopen dan iemand die meer dan 20 jaar ouder is ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 5 februari 2011 om 15:04. |
|
![]() |