![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien helpt een cursus begrijpend schrijven
![]() het is in eerste instantie aan de zender om duidelijkheid te verschaffen, niet aan de ontvanger.
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons de kastanjes uit het vuur laten halen: Natùùrlijk ! Bijtreden: als het hun iets opbrengt, ja, het moet zelfs niet zo veel zijn hoor ! Steun: als het past in hùn kraam ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ik vermoed dat u verklarend schrijven bedoelt?
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=il056Oy-MZU Laatst gewijzigd door system : 5 februari 2011 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=cKk3To8hg8I http://www.youtube.com/watch?v=6sZE0...eature=related Laatst gewijzigd door Garry : 5 februari 2011 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Snel opgejut, dat is een teken van een minderwaardigheidscomplex. Hij trekt conclusies uit zijn veelvuldige contacten met uw landgenoten. Wie zegt dat zijn bril de juiste dingen ziet ?
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=6sZE0...eature=related |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U vergeet bovendien:
Soms lijkt het alsof ik Nederlanders (ach, niet enkel Nederlanders hoor) bejubel als een soort van übermenschen, maar eigenlijk lijkt dat zo wanneer ik te maken krijg met gecompliceerde haatvlamingen. Elders valt dat gewoon nooit op. Veel dingen die logica zijn in de wereld zijn punten waarmee veel Vlamingen lijken te worstelen. Jammer. Verder klopt uw puntje vijf TOTAAL niet.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 februari 2011 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Neen, dank u. Ik voel geen enkele behoefte om andere gebieden in te lijven of hun bevolking mijn gewoontes op te leggen. Ik laat de mensen gerust en verwacht hetzelfde naar mij toe. Vlaanderen is groot genoeg, wat mij betreft. Ik voel zelfs geen behoefte om ook Frans-Vlaanderen toe te voegen als het ooit tot een onafhankelijk Vlaanderen zou komen. Iets wat we van de grijpgrage Nederlanders helaas niet kunnen zeggen.
Laatst gewijzigd door kizzy : 5 februari 2011 om 19:01. |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]()
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga eens kijken naar 'Ik vertrek'. Hilarische reportages van Nederlanders die de hele wereld uitzwerven en verbaasd zijn wanneer ze zich pakweg in Tchechië gaan vestigen en op het stadhuis niet geholpen kunnen worden in het Engels, bijvoorbeeld ('Ze spreken hier geeneens Engels, of zo?!'). In mijn logica leer je eerst de taal van het land waar je je wil gaan vestigen, om je dan grondig te informeren over de gang van zaken aldaar en dan pas zet je de stap om er te gaan wonen. Zal wel aan mijn haatdragende Vlaamse natuur liggen dat ik van mening ben dat wie zich in een 'vreemd' gebied wil vestigen, zich daar dan ook maar aan moet passen, zeker? |
|
![]() |
![]() |
#59 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Verder is het uiteraard fatsoenlijker dat men de lokale taal leert, ... Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 februari 2011 om 19:18. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: