![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1501 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en aub niet opnieuw afkomen met uw tijdsstipjes e.d. flauwekul, mij interesseert het niet. Het individu beslist en niemand anders (en aub niet afkomen met vaders en andere onzin: in gemiddelde relaties bestaat steun en toeverlaat en daarnaast binnen hier en 700 jaar zullen mannen zo goed als uitgestorven zijn vanwege overbodig geworden). U weigert echt te aanvaarden dat de mensheid instaat voor de eigen toekomst en ook het eigen verleden gemaakt heeft. Zolang u dat niet kunt aanvaarden heeft het geen zin te discussieren over zaken die inherent verbonden zijn aan onze evolutie.
![]() |
![]() |
#1502 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U bent het die niet wil aanvaarden. Daarom interessert het u niet wanneer een mens mens is en daarom moet ik bij jou niet afkomen met vaders en zo... Omdat u niet wil aanvaarden. En u wil niet aanvaarden omwille van de morele consequenties. Ik heb dan ook absoluut geen zijn om ethische kwestie over te laten aan mensen die openlijk verklaren geen interesse te hebben of het nu om mensen gaat of niet bij kwesties van leven of dood. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kende je wellesnietes-niveau. Ook je circelredeneringen, je veranderen van onderwerp, je aanbrengen van valse argumentatie, je op de man spelen, je simpelweg ontkennen van wat ik daadwerkelijk schreef...
... maar ik geef toe niet te weten hoe ik dit zou moeten noemen... Het lijkt op iets vanuit een psychiatrische instelling voor mij. Te gek om los te lopen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals hier bijvoorbeeld.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat Raf! Heeft er iemand nog iets inhoudelijks? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1506 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
uw syndroom is een zelfversterkende cirkel voornamelijk gecreeërd door uw manier van denken. Het is niet voor niks dat ik stel dat u de mensheid aanvalt. Het gaat om mensen en wat zij doen in hun leven. Uhebt het moeilijk te aanvaarden dat mensen eigen wezens zijn. Het interesseert mij niet wat ANDEREN doen ivm leven maken of niet; ook eens proberen zo u bezig houden met uw leven en anderen evenwaardig laten leven.
![]() |
![]() |
#1507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1508 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1509 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
anderen evenwaardig laten leven zeg je... Denk dan ook eens aan je eigen leven, die te te danken hebt aan ondermeer iemand die je in ongeboren toestand ook evenwaardig vond. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehad zelfs.
Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#1511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O wat zijn we leuk
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eens Steve, wat heb jij inhoudelijks te te vertellen?
Ik zal je een beetje helpen. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 februari 2011 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 |
|
![]() Ik denk dat ik mijn standpunt meer dan duidelijk gemaakt heb de afgelopen 76 pagina's en in de talrijke andere draden over het onderwerp. Jij meent dat dan te moeten reduceren tot "jij hebt geen punt". Wel, dan speel ik dat spelletje graag mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij als standpunt neemt dat je toetsenbord zwart is en ik kan bewijzen dat ze blauw is,... Tjah? ... dan heb je geen punt hé?!. Zo gaat dat nu eenmaal. En dan kun jij nog honderd keer zeggen dat je al 76 pagina's een punt hebt hebt, maar je hebt er geen. want ze is weerlegt, ontkracht geweest. Daarom heb ik er ook alle begrip voor dat je, je standpunt niet meer wil herhalen. ik vind dat zelfs verstandig. Waar ik minder begrip voor heb is dat niemand pogingen onderneemt om mijn standpunt te ontkrachten. Zoals je weet is in mijn visie de mens volwaardig mens vanaf de bevruchting omdat vanaf de bevruchting het wordingsproces begint en voortduurt tot aan de dood. Een gefundeerde mening zoals je ziet. Niemand die pogingen doet om dat te ontkrachten. Jullie komen niet verder dan: "ik deel die mening niet" Alsof ik dat niet wist.... Weerleggen is wel wat anders hoor. En dan zeg ik nog niks over de verwijten en beledigingen die mij te beurt vielen om mijn mening. Zielig vind ik dat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niks gefundeerd aan. Het is een mening. Da's alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#1518 |
Banneling
|
![]() Zeg eens Paulus, jij houdt er duidelijk een christelijk geïnspireerde visie ( Aristoteles, Thomas van Aquino) op na wat betreft "de fundamenten van het leven", waar heb je dat geleerd?
Wanneer of waardoor ben je agnost geworden? Waarom verwerp je theologie en neem je klakkeloos scholastiek over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft u toch ook nog nooit tegengehouden om dit forum vol te kliederen met nonsens?
![]() |
![]() |