![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Gouverneur
|
![]() Die hoofdstad is allang afgestaan en verloren gegaan. Laat die nu toch eens los. Ik blijf bij mijn standpunt waarvoor ik jaren geleden al uitgemaakt ben voor 'onVlaams': geef Brussel een apart statuut zoals bijvoorbeeld een Vaticaanstad of zo. Beter voor Europa, Brussel en voor de Vlamingen. Geen behoefte aan een 'corridor' (Vaticaanstad ligt ook middenin Italië). Europa kan dan met Europese middelen de Brusselse problemen aanpakken zonder bij ons geld te komen opeisen. Maar dit alles wel zonder 1 cm² bijkomend Brussels grondgebied he.
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij azen sommige Hollanders op deze stad en komen ze zich daarom hier met de binnenlandse aangelegenheden van een ander souverein land moeien ? |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() eerst vlaanderen inpalmen he..
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: als atheïst kan het me geen zier schelen of er wel of geen processies doorgaan, van welke religie dan ook. Maar ik hang niet de heilige dat wij zo tolerant zijn... |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Er is wel een stad waar het grootste deel van de Europese kantoren staan. Die constatering kan je moeilijk bezien als een Belgische Binnenlandse aangelegenheid. Als je Brussel aan Europa (EU) wilt geven en denkt dat ze (WIJ) daar voor gaan betalen, dan is dat wel degelijk ook onze zaak.
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 | ||
Gouverneur
|
![]() Is dat misschien de reden dat je ons zo nodig wil inlijven? Een perverse vorm van 'Hit me with your Flemish poison'?
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() als je werkelijk denkt dat de EU die meer dan 20% Brusselse werklozen, instortende historische gebouwen en gevangenissen gaat zitten onderhouden omdat de men zich daar te goed voelt om een mondje Nederlands te leren en een baantje te zoeken en een beetje aan goed bestuur te doen ben je goed naïef.
#113 |
Gouverneur
|
![]() Misschien omdat ze er tal van belangen heeft en omdat ze zo een vaste zetel kan uitbouwen voor al die Eurocraten die zich er genesteld hebben? Dan kan Europa meteen een eigen taalbeleid uitstippelen en het Engels, Duits en -wie weet- andere talen toelaten op openbaar niveau opdat haar vertegenwoordigers niet langer moeten kampen met dergelijke problemen. Lijkt me toch wel logisch.
|
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() dat is hetzelfde als ik zou zeggen: Ik heb net een stukje Benidorm Bastards gezien. Jeetje wat een domme mensen zijn die Vlamingen. Ah, dus nu komt de koloniale geschiedenis van België dus voor rekening van de Franstaligen? Jullie Vlamingen zijn echt engeltjes. Schatten!
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als je deel wil uitmaken van Europa, moet je daarvan ook de kosten MEEdragen. Net zoals wij, trouwens. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk. Als vrouw zou u het moeten begrijpen: Vlaanderen is de tegenstribbelende ongeschonden maagd, en Nederland is de aandringende versierder.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 februari 2011 om 21:27. |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Laat staan om daar een stelletje koppige Franstaligen te gaan zitten voeden.
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
wie volgt? Tessaloniki? Coimbra? Napels? Lodz? welke stad die het zelf niet kan en te beroerd is om de uitgestoken hand van het omliggende gebied te accepteren wil dat niet? Lekker in de Europese hangmat. Wel, ik denk niet dat de rest van Europa daar trek in heeft.
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vlaanderen is de vrouw die niet geinteresseerd is in de opdringerige verkrachter,nederland..
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dat terwijl Hofstede heeft geconstateerd dat Vlaanderen behoorlijk masculiener is dan Nederland. Nederland is een van de meest feminiene samenlevingen in de wereld. ![]()