![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5561 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5562 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n onderzoek zou boeiend kunnen zijn, maar ik hoop dat ze dit niet in handen van een advocaat zullen geven. Mag er ook naar andere factoren gezocht worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg ook niet dat mijn ervaringen invloed ofzo moeten hebben.
Er zijn een hoop mensen welke al jaren en jaren een probleem aankaarten en er iets aan willen doen en dan blijf je mensen hebben als jij die dan zegt "ik heb er geen last van", alsof dat dan het probleem niet bestaat. Ik zie al iemand naar de winkel gaan met een mollenprobleem...de verkoper...ik heb er geen last van.
![]() |
![]() |
![]() |
#5567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de stoute aanzetter tot dat onderzoek, je weet nog wel, Verwilghen??, komt sindsdien ook nooit meer vanonder de steen gekropen waar ze hem vakkundig onder vastgemetseld hebben zeker hé? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan met allochtonen goede ervaringen hebben, en men kan slechte ervaringen hebben. Ik zie niet in waarom men tegen allochtonen in het algemeen iets zou krijgen, wegens die mogelijke slechte ervaringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5570 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij ziet het niet in, maar blijkbaar neemt de discriminatie toe en zijn er dus meer en meer mensen welke het wel inzien. Waarom doe ik het denk je? Omdat ik het plezant vind? Omdat ik denk dat alle allochtonen slecht zijn...inclusief dus mezelf? Waarom zijn er mensen welke hun appartement niet meer verhuren aan allochtonen? Omdat er meer goeie tussenzitten?
Laatst gewijzigd door illwill : 6 februari 2011 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou dit niet in handen mogen komen van een advocaat? En welke andere factoren stel JIJ voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens uw mening inplaats van te bekritiseren wie wel een mening heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ga je doen als je slechte ervaringen hebt met niet-moslims en/of autochtonen? http://forum.politics.be/showthread....32#post5278532 Waaruit blijkt dat de discriminatie toeneemt? En wat zien die mensen in? Ik zou het niet weten waarom jij dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel geen factoren voor. Ik stel voor om een onbevooroordeeld onderzoek te doen. In plaats van een onderzoek te doen die een veronderstelling moet bevestigen, een onderzoek doen en dan kijken welke factoren er naar voor komen. Niet in handen van een advocaat, dat is zijn beroep niet. Die is daar niet voor opgeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5576 |
Lokaal Raadslid
|
![]() *KNIP*
Persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst.
This nidstang is erected against the enemies of civilized humanity. Laatst gewijzigd door celebes : 7 februari 2011 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5577 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal ik je op kunnen antwoorden indien het gebeurt. Je weet niet waarom mensen dat doen? Wat denk je nu zelf? Ah, steeds meer allochtonen klagen dat ze gediscrimineerd worden en geen werk vinden. Oftewel liegen dus allochtonen daarover oftewel is het zo. De stijgende criminaliteit was toch omdat allochtonen geen kansen krijgen. ![]() Wat is het nu?
Laatst gewijzigd door illwill : 7 februari 2011 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Overval minderjarigen
2) Dealers 3) 5 jonge rotte appels 4) Dealer met zakgeld van 15000 5) Quelle surprise: eerste openbare halal slachting. 4) Man slacht vrouw ala halal op straat 6) Groep jongeren slaat chiro in mekaar. 7) Romeense roversbende 20-tal inbraken 8) Aanranding journaliste 9) Jongeren rijden gewoon met politiecombi rond. 10) Terroriserende families. 11) Hoelang kunnen we het nog betalen? 12) Gezin word uitgemoord (Handtasdiefjes volgens Eberhard) 13) Na gezinsmoord wil compaan auto verkopen in buitenland 14) 6 voudige overvaller. Ervaring opdoen e. 15) Man het ziekenhuis in geslagen. 16) 24 stadsbendes actief in Brussel 17) 3 dieven 18) Koperdieven 19) Gemeenten kreunen onder inbraakgolven 20) Terrorist 21) Vrouwenfobie 22) Sharia 23) Terroristen in Antwerpen. 24) Hoe zou het toch komen... 25) Terroristen in Brussel. 26) Dubbele Brandstichting na uitwijzing 27) Nog terroristje 28) 900 euro leefloon voor minderjarige zigeuners 29) Schietpartij 30) 3 moordenaars 31) Genieten op de rug van de werkende mens. 32) Terroristische aanslag 33) Poging tot wurging en nu moord. 34) Alles moet wijken voor de islam en moslims. 35) Overval met extreem geweld door wederom 3 rotte appels. 36) Man vermoord vrouw 37) 2 mannen dringen feestje binnen en steken 4 mensen neer met 30 messteken. 38) Dieven komen speciaal naar Belgie om te stelen. 39) Mensen met kanker "dood" wensen. 40) Speler slaat tegenspeler het ziekenhuis in. 41) Man steekt zus 13 keer neer. 42) Discriminatie op de arbeidsmarkt? Nee, gewoon niets kunnen en doen. 43) Moordpoging 44) Moord met 6 schoten 45) Bejaard koppel half dood geslagen voor 50 euro. 46) Overvallenplaag. 2 daders opgepakt...verassing, het gaat om marokanen. 47) Bejaarde overvallen en geslagen. 48) Terroristen opgepakt. 49) Gijzeling en wurging. 50) Verkrachting van 14 jarig meisje. 51) Waarom jongeren van jongsaf iets krijgen tegen allochtonen. 52) Gijzeling http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110206_036
![]() |
![]() |
![]() |
#5579 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5580 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op het linkje klikken he? Daar staat het aantal betrokken vreemdelingen en wat ze uitgespookt hebben.