![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister-President
|
![]() [quote=den dinges;5279156][b]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() En ik blijf daar nog tijd in steken om met zo ne gast te discussieren... ![]() .
![]() |
#483 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U haat de allochtonen niet? Waarom wilt u hen dan buiten zien? U beseft toch dat u hier evenveel te zeggen hebt dan de allochtonen. Als ik de rechtse rakkers mag geloven, vaak zelfs minder. Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 februari 2011 om 14:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Welkom terug Suqar !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien anti-semitisme strafbaar is, zou een valse beschuldiging hiervan dan ook niet strafbaar moeten zijn? Is dit dat geen strafbare laster? Toon me 1 anti-Semitische uitspraak van Straddle. Anti-moslim uitspraken zijn er trouwens dagelijks te vinden op dit forum. Ik zou mensen eigenlijk liever op de informatie die gegeven wordt zien ingaan. Ik wordt overtuigt door feiten en zeker niet door op-de-man-speel-berichten, die me eerder overkomen als een teken van zwakheid. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 februari 2011 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast zou ik graag op de informatie die hij geeft ingaan maar het is geen informatie. Hij publiceert hier oeroude antisemitische rommel die hij van extreem-rechtse, antisemitische en/of 'NWO-Joods-Bolsjewistisch-Vrijmetselaars-complot'- websites betrekt. Waar zijn berichten wél geverifieerd kunnen worden blijken ze iedere keer onjuist te zijn en dan heb ik het nog niet eens over zijn beweringen over het aantal 'Joden' op dit forum, beschuldigingen over betalingen door Mossad en aanverwanten en krantenmagnaten die hij 'For argument's sake' maar even ombouwt tot Jood. De haat zit blijkbaar heel diep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen die jouw intellectuele myopie of methodologisch individualisme niet deelt (in gewone mensentaal: die niet even dom is als jij), noem jij een complotdenker. Zo simpel is dat. Helaas voor jou is intellectuele bijziendheid niet op te lossen met een bril. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 februari 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees hier dagelijks dingen in de trand van ...stuur alle moslims terug. Ze zijn niet geschikt voor democratie...het zijn barbaren...het is goed dat hun land afgepakt wordt want ze doen er toch niets nuttigs mee...en nog veel erger. Gelijkaardige dingen lees ik niet van Straddle mbt Joden. Dat u deze uitspraak van Straddle zijn toppunt noemt toont een gebrek aan concrete feiten die uw stelling aantonen. Aan uw vermoedens hebben we niet veel. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 februari 2011 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
|
![]() Citaat:
Straddle insinueert, suggereert, beschuldigt op een veel ergere manier dan de moslimbashers. Verdoken, half-verdoken en openlijk. Maar bon, u hoeft het daarmee niet eens te zijn, ik wil u niet overtuigen. Maar misschien begrijpt u nu iets beter de houding van uw medeforummers t.o.v. straddle. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 februari 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liberaal overdrijft natuurlijk, hij moet dat doen omdat hij mij absoluut wil zien als antisemiet en alles naar daar poogt af te leiden. Nog nooit - nu ook weer niet- heeft hij inhoudelijk gereageerd. Ik verwijs met een ooit eens gemaakte randbemerking over ''joodse agenten'' naar het feit dat er hier ook mogelijks individuen zitten die meewerken met het gecoordineerd joods internet activisme, onder impuls van de Jewish Internet Defense Force. In de angelsakischewereld waar ik mij bevind is dit ruim geweten en is daar zeer veel om te doen geweest. Misschien dat wereldvreemde provinciale hollanders dat niet kunnen of willen zien (het kan natuurlijk ook dat men het niet graag heeft dat ik met feiten afkom, feiten waar nooit wordt op ingegaan natuurlijk. Daarbij wordt vaak ook gebruik gemaakt van een speciaal ontwikkeld software programma, de Megaphone Desktop tool , gratis verdeeld door de Jewish Agency, the Wolrd Zionist Organization en andere joodse groeperingen om op zoveel mogelijk internet boards actief aan hasbara te doen, propaganda te verspreiden en elke negatieve kritiek op Israel de mond te snoeren, met de alle mogelijke middelen. Citaat:
Google anders gewoon ook maar eens naar JIDF. Deze groep gebruikt alle methoden om kritiek de mond te snoeren, websites te sluiten, meningen weg te moffelen en alle gebruikelijke methoden van desinformatie toe te passen. Jewish Internet Defense Force Is goed geinformeerd zijn en die zaken vermelden nu ook al antisemitisme of paranoia??? Kijk liever eens naar de door het trio LiberaalNL Liberalist en de Hertog gebruikte methoden (liegen, op de man spelen, versies verdraaien etc) om mij absoluut het zwijgen op te leggen, en allesbehalve op de inhoud in te gaan. Dit is maar 1 voorbeeld. . .
![]() |
![]() |
#495 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De noodzaak om te liegen zit bij u blijkbaar heel diep. De haat komt van u en uw companen, gezien u de waarheid niet kan en wil inzien, en alle middelen gebruikt (liegen, ad hominems, etc) om de werkelijkheid en aangebrachte feiten niet te moeten aankaarten. In deze draad is het niet anders. 1. Nergens heb ik hier ooit beweerd dat iemand hier betaald zou zijn door mossad. NERGENS. U liegt opnieuw. Vis die quote maar op. Veel zoekplezier. 2. U liegt over bronnen. 80% is joods, de rest van academici en professoren, zoals Mac Donald, kranteartikels ed. Ik zet er steeds mijn bronnen bij. STEEDS . Het is begrijpelijk dat u dat niet wil zien. 3. Ik insinueer niks, maar gezien het onderwerp zo gevoelig is en u zelf er zodanig op uit bent om me van het forum te laten gooien moet ik soms wel op mijn woorden letten en wikken en wegen. Dat komt ervan indien u tot groepen behoort die onze vrije meningsuiting wil laten inperken. 4. In het geval hoger, heeft LiberaalNL, zoals altijd, ZELF geprovoceerd, zodat ik met feiten moet repliceren. Is het bewijs geven van bepaalde zaken nu ook al antisemitisch?? U begrijpt niet (wil niet begrijpen), dat repliek geven op bepaalde van zijn zever niet anders kan dan met antwoorden afkomen die niet prettig zijn voor joden of zionisten. .
![]() |
![]() |
#496 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Dat de Joden de gehele buitenlandse politiek van Amerika bepalen. 2) Dat de Joden de gehele Amerikaanse media controleren. 3) Dat de Joden oververtegenwoordigd zijn in de zware criminaliteit in Rusland. 4) Dat de dolkstootlegende waar is. 5) Dat de Joden achter de aanslagen op het World Trade Center zitten. Zijn argumentatie bestaat veelal uit extreem rechtse sites of personen, tot 'algemeen geweten' en uit zijn context gehaalde citaten. Daarnaast sympathiseert hij met het N-SA, een neonazistisch clubje.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 februari 2011 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil u niet van het forum gooien. Ik heb vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel en heb nog nooit op het rode driehoekje gedrukt. Ik laat uw berichten liever staan en dan mag u zelf de conclusie trekken waarom. Maar zoals u van mij mag blijven fulmineren tegen alles wat Joods is behoud ik mij het recht voor uw onzin te weerleggen en u op het karakter van uw berichten te wijzen. En die hebben een slecht karakter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Liberalist blijft nog even in de coulissen, want die heeft puntjes gekregen tijdens het achterklappen over mij. Dat was kostelijk. ![]() Dat achter de rug klappen is trouwens de reden waarom ik hier nog eens even op de gas kwam duwen. LiberaalNl moest zonodig weer eens roddelen. Vandaag kreeg hij dan weer even het deksel op zijn neus (no pun intended), met zijn Nazi Rabbijn ![]() .
![]() |
![]() |
#500 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus bewijzen graag. Ik wacht. Zoniet heb jij bewezen dat je een gore hypocriete leugenaar bent (wat sommigen onder ons al wisten natuurlijk) en is alles wat jij zegt gewoon niet te betrouwen. .
![]() |