Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2011, 13:03   #481
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

[quote=den dinges;5279156][b]
Citaat:
?
Verder :
1/ Ik haat de allochtonen niet, zelfs de fanatieke islamieten niet. Ik wil énkel dat zij verdwijnen uit Europa, liefst dat zij zich enkel ophouden in hun thuislanden, en zelfs daar verminderen in aantal. We zijn namelijk al met te veel op de wereld...
hahaha man. goed bezig!
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 13:13   #482
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Ongelooflijk idd. Zou een topper zijn voor het quote archief.

En ik blijf daar nog tijd in steken om met zo ne gast te discussieren... .

.
Oud 6 februari 2011, 14:41   #483
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

Uw plaat blijft steken en ik heb al genoeg geantwoord in het verleden op uw oeverloos gezeik, uw leugens, uw paranoia en uw ad hominems. Ik steek mijn tijd niet meer in u om nog serieuze antwoorden te geven. Doe uw welles nietes spelletje met een ander. Ik bekritiseer de ideologie die ik wil, met bronnen die ik wil. Begrepen?

Je ging me trouwens negeren, maar je kan het duidelijk niet.
.
Dat komt, omdat ik jouw intenties bloot wil leggen. Jij moet je in allerlei bochten wringen om de Joden van alles te beschuldigen en maakt gebruikt van dubieuze bronnen. Als jij dan komt zaniken over Israels politiek tegenover de Palestijnen is dat uiterst ongeloofwaardig en enorm hypocriet.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 14:47   #484
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
1/ Ik haat de allochtonen niet, zelfs de fanatieke islamieten niet. Ik wil énkel dat zij verdwijnen uit Europa, liefst dat zij zich enkel ophouden in hun thuislanden, en zelfs daar verminderen in aantal. We zijn namelijk al met te veel op de wereld...
Als we met te veel op de wereld leven dan heeft het geen zin de islamieten elders te sturen. Begrijp je dat?

U haat de allochtonen niet? Waarom wilt u hen dan buiten zien? U beseft toch dat u hier evenveel te zeggen hebt dan de allochtonen.
Als ik de rechtse rakkers mag geloven, vaak zelfs minder.

Citaat:
3/ Jij haat geen joden ? Goed dat je het zegt, want je doet wel heel goed alsof
Als u zn posts had gelezen dan wist u dat hij niet anti-joden is. Wel anti-zionisten, wat natuurlijk volkomen normaal is.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 februari 2011 om 14:50.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 14:52   #485
Wisord
Banneling

Standaard

Welkom terug Suqar !
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 14:56   #486
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Welkom terug Suqar !
Ola vriend
Oud 6 februari 2011, 15:28   #487
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Als u zn posts had gelezen dan wist u dat hij niet anti-joden is. Wel anti-zionisten, wat natuurlijk volkomen normaal is.
Dat is ook mijn indruk. Straddle vertelde hier ooit een deel van zijn familiegeschiedenis waaruit duidelijk blijkt dat er van die vorm van racisme die anti-semitisme genoemd wordt geen sprake is, mijns inziens.

Indien anti-semitisme strafbaar is, zou een valse beschuldiging hiervan dan ook niet strafbaar moeten zijn? Is dit dat geen strafbare laster? Toon me 1 anti-Semitische uitspraak van Straddle. Anti-moslim uitspraken zijn er trouwens dagelijks te vinden op dit forum.

Ik zou mensen eigenlijk liever op de informatie die gegeven wordt zien ingaan. Ik wordt overtuigt door feiten en zeker niet door op-de-man-speel-berichten, die me eerder overkomen als een teken van zwakheid.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 februari 2011 om 15:30.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 15:48   #488
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Grapjas. Jij steunt zionistische oorlogstokers, onderkruipers en bedriegers. Je steunt die niet alleen, je bent zelf een haantje de voorste.
Jij steunt terroristen en islamitisch-fundamentalistische dictaturen als Iran.

Citaat:
Wie is de dommerik? Of ben je gewoon een monumentale bedrieger? Kijk eens in eigen boezem. Hier weer zo'n ''complot'' van mij:

Blijkt vandaag zelfs dat zionisten maar al te graag beroep doen op neonazis, en zowat van het domste soort, nl britse hooligans die door zionisten als useful idiots worden ingespannen om anti moslimhaat en geweld jegens moslims te propageren en aan te wakkeren. De EDL, English Defense League, zowat het goorste tuig dat er is in het VK, wordt gefinancierd door zionisten en Israelis zoals jij.

Ergo wat ik steeds zeg: eerst komen de zionisten hier multicul propageren, en nu wakkeren ze haat en geweld aan jegens moslims. Smeriger kan het dus niet. Uw verwijten van neofascime en nazisme zijn voortaan ook weeral van de tafel geveegd, u bent zelf van het ergste soort.

http://www.youtube.com/watch?v=EUJhHL0dK7E
http://www.youtube.com/watch?v=ChT56S54tI4

EDL en Rabbijn Shrifren: http://www.youtube.com/watch?v=7lmJZD4kaCg

http://www.mpacuk.org/story/060909/e...onnection.html

http://www.ism-london.org.uk/2186

.
Weer een vreemde hersenkronkel van jou. Blijkbaar steunen een paar Israeliers de English Defense League, overigens anti-Islamitisch, maar zeker niet neonazistisch. Dat is afkeuringswaardig. Jouw concluderend stukje daaronder is echter weer je bekende niveau. Er zijn linkse en rechtse Joden, net zoals ieder ander volk.
Oud 6 februari 2011, 15:48   #489
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dat is ook mijn indruk. Straddle vertelde hier ooit een deel van zijn familiegeschiedenis waaruit duidelijk blijkt dat er van die vorm van racisme die anti-semitisme genoemd wordt geen sprake is, mijns inziens.

Indien anti-semitisme strafbaar is, zou een valse beschuldiging hiervan dan ook niet strafbaar moeten zijn? Is dit dat geen strafbare laster? Toon me 1 anti-Semitische uitspraak van Straddle. Anti-moslim uitspraken zijn er trouwens dagelijks te vinden op dit forum.

Ik zou mensen eigenlijk liever op de informatie die gegeven wordt zien ingaan. Ik wordt overtuigt door feiten en zeker niet door op-de-man-speel-berichten, die me eerder overkomen als een teken van zwakheid.
Ik denk dat u niet alle berichten van straddle heeft gelezen. Hij zou het uitgevonden kunnen hebben.

Daarnaast zou ik graag op de informatie die hij geeft ingaan maar het is geen informatie. Hij publiceert hier oeroude antisemitische rommel die hij van extreem-rechtse, antisemitische en/of 'NWO-Joods-Bolsjewistisch-Vrijmetselaars-complot'- websites betrekt.

Waar zijn berichten wél geverifieerd kunnen worden blijken ze iedere keer onjuist te zijn en dan heb ik het nog niet eens over zijn beweringen over het aantal 'Joden' op dit forum, beschuldigingen over betalingen door Mossad en aanverwanten en krantenmagnaten die hij 'For argument's sake' maar even ombouwt tot Jood.

De haat zit blijkbaar heel diep.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 15:53   #490
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik denk dat u niet alle berichten van straddle heeft gelezen. Hij zou het uitgevonden kunnen hebben.

Daarnaast zou ik graag op de informatie die hij geeft ingaan maar het is geen informatie. Hij publiceert hier oeroude antisemitische rommel die hij van extreem-rechtse, antisemitische en/of 'NWO-Joods-Bolsjewistisch-Vrijmetselaars-complot'- websites betrekt.

Waar zijn berichten wél geverifieerd kunnen worden blijken ze iedere keer onjuist te zijn en dan heb ik het nog niet eens over zijn beweringen over het aantal 'Joden' op dit forum, beschuldigingen over betalingen door Mossad en aanverwanten en krantenmagnaten die hij 'For argument's sake' maar even ombouwt tot Jood.

2 Het toppunt was nog wel dat hij beweerde dat 'hier tientallen Zionistische agenten actief zouden zijn die het forum zouden overspoelen', maar vervolgens geen namen noemde.
Oud 6 februari 2011, 16:01   #491
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Was Karl Marx ook geen complotdenker; die arme, domme man sprak over kapitalisme? Zijn al die genieën die hier tegen het spook van het fascisme en het antisemitisme filibusteren ook geen complotdenkers? Zien zij niet overal antisemitische complotten (bruine, rode, groene, rood-bruine, groen-bruine, enz.)?

Iedereen die jouw intellectuele myopie of methodologisch individualisme niet deelt (in gewone mensentaal: die niet even dom is als jij), noem jij een complotdenker. Zo simpel is dat.

Helaas voor jou is intellectuele bijziendheid niet op te lossen met een bril.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 februari 2011 om 16:06.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 16:06   #492
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
2 Het toppunt was nog wel dat hij beweerde dat 'hier tientallen Zionistische agenten actief zouden zijn die het forum zouden overspoelen', maar vervolgens geen namen noemde.
Dat is eventueel een voorbeeld van paranoia of een overdrijving.

Ik lees hier dagelijks dingen in de trand van ...stuur alle moslims terug. Ze zijn niet geschikt voor democratie...het zijn barbaren...het is goed dat hun land afgepakt wordt want ze doen er toch niets nuttigs mee...en nog veel erger.

Gelijkaardige dingen lees ik niet van Straddle mbt Joden.

Dat u deze uitspraak van Straddle zijn toppunt noemt toont een gebrek aan concrete feiten die uw stelling aantonen. Aan uw vermoedens hebben we niet veel.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 februari 2011 om 16:08.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 16:18   #493
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

Ik lees hier dagelijks dingen in de trand van ...stuur alle moslims terug. Ze zijn niet geschikt voor democratie...het zijn barbaren...het is goed dat hun land afgepakt wordt want ze doen er toch niets nuttigs mee...en nog veel erger.

Dat u deze uitspraak van Straddle zijn toppunt noemt toont een gebrek aan concrete feiten die uw stelling aantonen. Aan uw vermoedens hebben we niet veel.
Ik zie dat de anti-moslim berichten worden geknipt als ze over de schreef gaan maar de meeste ervan gaan over religie. Ze zijn grof en bot en zijn weinig fijngevoelig, laat staan intelligent.

Straddle insinueert, suggereert, beschuldigt op een veel ergere manier dan de moslimbashers. Verdoken, half-verdoken en openlijk.

Maar bon, u hoeft het daarmee niet eens te zijn, ik wil u niet overtuigen. Maar misschien begrijpt u nu iets beter de houding van uw medeforummers t.o.v. straddle.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 februari 2011 om 16:18.
Oud 6 februari 2011, 16:53   #494
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Bedankt Johan.

Liberaal overdrijft natuurlijk, hij moet dat doen omdat hij mij absoluut wil zien als antisemiet en alles naar daar poogt af te leiden. Nog nooit - nu ook weer niet- heeft hij inhoudelijk gereageerd.

Ik verwijs met een ooit eens gemaakte randbemerking over ''joodse agenten'' naar het feit dat er hier ook mogelijks individuen zitten die meewerken met het gecoordineerd joods internet activisme, onder impuls van de Jewish Internet Defense Force. In de angelsakischewereld waar ik mij bevind is dit ruim geweten en is daar zeer veel om te doen geweest. Misschien dat wereldvreemde provinciale hollanders dat niet kunnen of willen zien (het kan natuurlijk ook dat men het niet graag heeft dat ik met feiten afkom, feiten waar nooit wordt op ingegaan natuurlijk.

Daarbij wordt vaak ook gebruik gemaakt van een speciaal ontwikkeld software programma, de Megaphone Desktop tool , gratis verdeeld door de Jewish Agency, the Wolrd Zionist Organization en andere joodse groeperingen om op zoveel mogelijk internet boards actief aan hasbara te doen, propaganda te verspreiden en elke negatieve kritiek op Israel de mond te snoeren, met de alle mogelijke middelen.

Citaat:
The Megaphone desktop tool is a Windows "action alert" tool developed by Give Israel Your United Support (GIYUS) and distributed by World Union of Jewish Students, World Jewish Congress, The Jewish Agency for Israel, World Zionist Organization, StandWithUs, Hasbara fellowships, HonestReporting, and other pro-Israel public relations organizations. The tool was released in July during the 2006 Lebanon War. An RSS newsfeed is available.[1][2][3][4][5][6][7][8]

Google anders gewoon ook maar eens naar JIDF. Deze groep gebruikt alle methoden om kritiek de mond te snoeren, websites te sluiten, meningen weg te moffelen en alle gebruikelijke methoden van desinformatie toe te passen.

Jewish Internet Defense Force

Is goed geinformeerd zijn en die zaken vermelden nu ook al antisemitisme of paranoia??? Kijk liever eens naar de door het trio LiberaalNL Liberalist en de Hertog gebruikte methoden (liegen, op de man spelen, versies verdraaien etc) om mij absoluut het zwijgen op te leggen, en allesbehalve op de inhoud in te gaan. Dit is maar 1 voorbeeld.

.

.
Oud 6 februari 2011, 17:13   #495
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

De noodzaak om te liegen zit bij u blijkbaar heel diep. De haat komt van u en uw companen, gezien u de waarheid niet kan en wil inzien, en alle middelen gebruikt (liegen, ad hominems, etc) om de werkelijkheid en aangebrachte feiten niet te moeten aankaarten. In deze draad is het niet anders.

1. Nergens heb ik hier ooit beweerd dat iemand hier betaald zou zijn door mossad. NERGENS. U liegt opnieuw. Vis die quote maar op. Veel zoekplezier.

2. U liegt over bronnen. 80% is joods, de rest van academici en professoren, zoals Mac Donald, kranteartikels ed. Ik zet er steeds mijn bronnen bij. STEEDS . Het is begrijpelijk dat u dat niet wil zien.

3. Ik insinueer niks, maar gezien het onderwerp zo gevoelig is en u zelf er zodanig op uit bent om me van het forum te laten gooien moet ik soms wel op mijn woorden letten en wikken en wegen. Dat komt ervan indien u tot groepen behoort die onze vrije meningsuiting wil laten inperken.

4. In het geval hoger, heeft LiberaalNL, zoals altijd, ZELF geprovoceerd, zodat ik met feiten moet repliceren. Is het bewijs geven van bepaalde zaken nu ook al antisemitisch?? U begrijpt niet (wil niet begrijpen), dat repliek geven op bepaalde van zijn zever niet anders kan dan met antwoorden afkomen die niet prettig zijn voor joden of zionisten.

.
Oud 6 februari 2011, 17:46   #496
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Dan denk ik dat je niet veel posts van hem leest. Ik heb na talloze nutteloze discussies geen zin om telkens te moeten uitleggen waar zijn denkfout zit. Zo beweert hij onder andere:

1) Dat de Joden de gehele buitenlandse politiek van Amerika bepalen.
2) Dat de Joden de gehele Amerikaanse media controleren.
3) Dat de Joden oververtegenwoordigd zijn in de zware criminaliteit in Rusland.
4) Dat de dolkstootlegende waar is.
5) Dat de Joden achter de aanslagen op het World Trade Center zitten.

Zijn argumentatie bestaat veelal uit extreem rechtse sites of personen, tot 'algemeen geweten' en uit zijn context gehaalde citaten.
Daarnaast sympathiseert hij met het N-SA, een neonazistisch clubje.

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 februari 2011 om 17:58.
Oud 6 februari 2011, 17:58   #497
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
3. Ik insinueer niks, maar gezien het onderwerp zo gevoelig is en u zelf er zodanig op uit bent om me van het forum te laten gooien moet ik soms wel op mijn woorden letten en wikken en wegen. Dat komt ervan indien u tot groepen behoort die onze vrije meningsuiting wil laten inperken.
Op de rest van uw onzin ga ik niet reageren, behalve op dit punt:

Ik wil u niet van het forum gooien. Ik heb vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel en heb nog nooit op het rode driehoekje gedrukt. Ik laat uw berichten liever staan en dan mag u zelf de conclusie trekken waarom.

Maar zoals u van mij mag blijven fulmineren tegen alles wat Joods is behoud ik mij het recht voor uw onzin te weerleggen en u op het karakter van uw berichten te wijzen.

En die hebben een slecht karakter.
Oud 6 februari 2011, 18:10   #498
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
De noodzaak om te liegen zit bij u blijkbaar heel diep. De haat komt van u en uw companen, gezien u de waarheid niet kan en wil inzien, en alle middelen gebruikt (liegen, ad hominems, etc) om de werkelijkheid en aangebrachte feiten niet te moeten aankaarten. In deze draad is het niet anders.

1. Nergens heb ik hier ooit beweerd dat iemand hier betaald zou zijn door mossad. NERGENS. U liegt opnieuw. Vis die quote maar op. Veel zoekplezier.

2. U liegt over bronnen. 80% is joods, de rest van academici en professoren, zoals Mac Donald, kranteartikels ed. Ik zet er steeds mijn bronnen bij. STEEDS . Het is begrijpelijk dat u dat niet wil zien.

4. In het geval hoger, heeft LiberaalNL, zoals altijd, ZELF geprovoceerd, zodat ik met feiten moet repliceren. Is het bewijs geven van bepaalde zaken nu ook al antisemitisch?? U begrijpt niet (wil niet begrijpen), dat repliek geven op bepaalde van zijn zever niet anders kan dan met antwoorden afkomen die niet prettig zijn voor joden of zionisten.

.
Eén tip: als je ze goed afkraakt, dan heb je geen ellenlange discussies meer. Dan gaat bijvoorbeeld LiberaalNL je enkel nog achter je rug als "stroman" gebruiken of zwijgt de Hertog gewoon. Geen half werk doen, is dus de boodschap.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2011, 18:47   #499
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Eén tip: als je ze goed afkraakt, dan heb je geen ellenlange discussies meer. Dan gaat bijvoorbeeld LiberaalNL je enkel nog achter je rug als "stroman" gebruiken of zwijgt de Hertog gewoon. Geen half werk doen, is dus de boodschap.
Bedankt, in feite is dat al gebeurd, elke van die scenario's die je aanhaalt, maar na een paar maand staan ze er telkenmale toch weer als een horde, met verse moed en adem, klaar om weer een paar ferm draaien rond hun oren te krijgen

Liberalist blijft nog even in de coulissen, want die heeft puntjes gekregen tijdens het achterklappen over mij. Dat was kostelijk.

Dat achter de rug klappen is trouwens de reden waarom ik hier nog eens even op de gas kwam duwen. LiberaalNl moest zonodig weer eens roddelen. Vandaag kreeg hij dan weer even het deksel op zijn neus (no pun intended), met zijn Nazi Rabbijn + verdere aanwijzingen dat de neonazi roepende zionistjes er niet voor terugdeinzen neonazis voor hun eigen kar te spannen om haat aan te wakkeren.

.
Oud 6 februari 2011, 18:56   #500
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Op de rest van uw onzin ga ik niet reageren...
Natuurlijk niet, je kan immers niet bewijzen dat ik sprak over ''door mossad betaalde forummers'', omdat ik dat ook nooit gezegd heb.

Dus bewijzen graag. Ik wacht. Zoniet heb jij bewezen dat je een gore hypocriete leugenaar bent (wat sommigen onder ons al wisten natuurlijk) en is alles wat jij zegt gewoon niet te betrouwen.

.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be