Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2011, 17:24   #361
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Ik wil nergens een draad afronden.
Geen idee over welke je het hebt.
Je doet wat je niet laten kan, maar dat maakt jouw mening over mij nog niet de waarheid.
Geen flauw idee hoe ik iemand zwakker kan maken op dit forum.
Geen flauw idee hoe ik iemand mening kan stenigen.
Dat is jouw mening over mij, niet meer en niet minder.

Maar om nogmaals terug te komen op mijn reactie waar jij nu op regaeerd.
Jij hebt de macht niet om te bepalen wat iemand moet doen op dit forum. En je kan mij daar nog 100x persoonlijk voor aanvallen...dat veranderd niets aan dat feit P**c*f*l
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 17:25   #362
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Jij bent mooi, intelligent en slim
En de jongeren van de video (openingspost) zijn bezig met een moordpoging, poging tot verkrachting, georganiseerde misdaad. Ik minimaliseer nu de feiten zelfs.
Dat is wel een mogelijke toekomst voor die varkens.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 17:25   #363
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alles wat je zegt, daarme beweer je gewoon dat je echt niet capabel bent om de draad af te ronden, om de vraag die ik aan jou gesteld had, te beantwoorden. En dat is goed voor mij, want ik zal elke keer je laten herinneren, dat je niet capabel bent om je woorden te verdedigen en om je mening tot het einde te verdedigen, met adequate argumenten te bewijzen en af te ronden. Jij bent gewoon nihil bezig. En niet jij alleen.
Je denkt dat je met je provocatie's en met de steun van bepaald aantal forumleden mij zwakker maakt, of mijn posten, mijn mening "stenigt". Maar ik zeg het nogmaals; wees zeker en vast, JIJ BENT NIHIL BEZIG; nonargumentos.
Pol & soc-studentje zeker.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 17:36   #364
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat is wel een mogelijke toekomst voor die varkens.
Ai, varkens? Voorzichtig, er zaten moslims bij!
Oud 7 februari 2011, 18:13   #365
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Waar is dat dan in Europa?

Eilandje voor de Schotse kust met de laatste roodharigen, misschien?
Dus u pleit voor een reservaat voor roodharigen.

Aanzetten tot haat noem ik dit maar het mag volgens een bepaalde moderator.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 18:30   #366
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nechtan Bekijk bericht
Wat hebben we geleerd?

1) - Allochtonen frauderen op grote schaal.
2) - Allochtonen zijn geestelijk vaker instabiel (schizofrenie is het vaak het gevolg van een combinatie van besloten gemeenschappen en incesteuze neef-nicht huwelijken).
3) - Allochtonen behoren tot de sociaal economische onderklasse.
4) - De stedelijke volksbuurten verbruinen, verarmen en verloederen.
Ad 1) Een jaartje voor de grap belastingfraude gaan vervolgen en sanctioneren in Vlaanderen? Of is het eigen volk niet capabel om de gevangenis in te gaan?

Ad 2) Hoe geestelijk stabiel ben je als je een baby- cq jongensaarsje volspuit?

Ad 3) Hoe moet jij het weten? Ze wonen in duurdere buurten dan de witte middenklasse, that's for sure.

Ad 4) Nergens zijn de m2's zo goedkoop als in de provincie. En terecht. 500 verkeersdoden per jaar, jeweettoch.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 februari 2011 om 18:31.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 18:35   #367
celebes
Global Moderator

Standaard

Gelieve het geruzie te stoppen.
celebes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 19:09   #368
Nechtan
Vreemdeling

Nechtan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ad 1) Een jaartje voor de grap belastingfraude gaan vervolgen en sanctioneren in Vlaanderen? Of is het eigen volk niet capabel om de gevangenis in te gaan?

Ad 2) Hoe geestelijk stabiel ben je als je een baby- cq jongensaarsje volspuit?

Ad 3) Hoe moet jij het weten? Ze wonen in duurdere buurten dan de witte middenklasse, that's for sure.

Ad 4) Nergens zijn de m2's zo goedkoop als in de provincie. En terecht. 500 verkeersdoden per jaar, jeweettoch.
1) Al die suggesties... Enig bewijs dat allochtonen minder frauderen dan autochtonen?

2) De landen van oorsprong van deze nieuwe cultuurverrijkers die jij zo barmhartig adoreert kennen een lange traditie in legale huwelijksverbintenissen tussen opa's en kleine meisjes, in navolg van hun held de profeet.

3) Ooit al van het feitelijkheden gehoord?

Nogmaals de universitaire studie.

Deze sociaaleconomische achterstelling blijkt uit verschillende indicatoren: lage inkomens, een laag percentage van eigenaars op de huisvestingsmarkt (daar staat wel tegenover dat 60% een eigendom bezit in Marokko), het bewonen van kleine oppervlaktes,… Er lijkt zich een cyclisch patroon van intergenerationele armoede te ontwikkelen, en dit voornamelijk in de achtergestelde buurten van de grote steden."

http://www.kbs-frb.be/uploadedFiles/...pVerder(1).pdf

Vervolgens :

‘De stad telt nog heel wat wijken met oude arbeiderswoningen’, gaat Willy Haegens verder. ‘Die halen het gemiddelde prijsniveau van huizen in Gent naar beneden. In gegeerde buurten kosten woningen minstens evenveel als in andere grote steden.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MA20092007_007

Dus, allochtonen blijken amper huiseigenaars, vaak op te hokken met grote gezinnen en aanverwanten (enorme drukking van de kosten en levenskwaliteit), sociaal en financieel te frauderen en te wonen in de verloederde delen van de grootsteden. Enige differentiatie tussen de gronden en het al dan niet huiseigenaar zijn mag best.
Nechtan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 19:38   #369
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik wil nergens een draad afronden.
"Willen" en "kunnen" zijn verschillende dingen. Soms zijn allebei van toepassing.

Citaat:
Geen idee over welke je het hebt.
Geen probleem. Het is voor mij geen moeite om het eventueel op je vraag te herhalen.
Post #225

Post #234

Citaat:
Geen flauw idee hoe ik iemand zwakker kan maken op dit forum.
Goed, dat je het begrijpt.

Citaat:
Geen flauw idee hoe ik iemand mening kan stenigen.
Proberen kun je toch.

Citaat:
Dat is jouw mening over mij, niet meer en niet minder.
Het was mijn mening over wat er allemaal gebeurde, niet over jou. (Ik vergeet het... hier rond ik het af... of je daaromtrent verder wil "discusseren", dat is al jouw probleem).

Citaat:
Maar om nogmaals terug te komen op mijn reactie waar jij nu op regaeerT.
4x omhoog.

Citaat:
Jij hebt de macht niet om te bepalen wat iemand moet doen op dit forum. En je kan mij daar nog 100x persoonlijk voor aanvallen...dat veranderd niets aan dat feit P**c*f*l
Ik heb de macht om te beweren dat er niemand mij persoonlijk mag aanvallen. Geloof je of geloof je het niet, ik beweer het nogmaals; ik heb de macht. (Ik vergeet het... hier rond ik het af... of je daaromtrent verder wil "discusseren", dat is al jouw probleem).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 19:40.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 20:14   #370
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
"Willen" en "kunnen" zijn verschillende dingen. Soms zijn allebei van toepassing.

Geen probleem. Het is voor mij geen moeite om het eventueel op je vraag te herhalen.
Post #225

Post #234

Goed, dat je het begrijpt.

Proberen kun je toch.

Het was mijn mening over wat er allemaal gebeurde, niet over jou. (Ik vergeet het... hier rond ik het af... of je daaromtrent verder wil "discusseren", dat is al jouw probleem).

4x omhoog.

Ik heb de macht om te beweren dat er niemand mij persoonlijk mag aanvallen. Geloof je of geloof je het niet, ik beweer het nogmaals; ik heb de macht. (Ik vergeet het... hier rond ik het af... of je daaromtrent verder wil "discusseren", dat is al jouw probleem).
dit is zuivere laster en leugens

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 7 februari 2011 om 20:14.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 20:27   #371
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
dit is zuivere laster en leugens
Stop je One-Liners, en eindeloos getrol
-
Ik verwijs naar vragen.
En als ik me niet vergis; die soort vragen kunnen niet leugens zijn; antwoorden eventueel wel.
Oud 7 februari 2011, 20:34   #372
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Stop je One-Liners, en eindeloos getrol
-
Ik verwijs naar vragen.
En als ik me niet vergis; die soort vragen kunnen niet leugens zijn; antwoorden eventueel wel.
Ik zie geen vraagtekens staan, dus gebruik je zinnen, dus zijn dat leugens. zo moeilijk is dat toch niet? Er zijn hier forummers die dat héél goed begrijpen hoor! misschien kan je ze een pmmeke sturen met de vraag naar uitleg?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 20:38   #373
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
Ik zie geen vraagtekens staan, dus gebruik je zinnen, dus zijn dat leugens. zo moeilijk is dat toch niet? Er zijn hier forummers die dat héél goed begrijpen hoor! misschien kan je ze een pmmeke sturen met de vraag naar uitleg?
Zeg, Cochinillo, kun je ergens anders spelen? We zijn hier aan het discusseren.
Verdwijn. ok?
(ik hou van jou x x x)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 20:41.
Oud 7 februari 2011, 20:50   #374
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Politie belooft er iets aan te doen.

De groep Marokkaanse jongeren die een 15-jarig meisje in Gouda belaagde en haar fiets pikte, hangt volgens de politie forse celstraffen boven het hoofd. Vrijdag dook er een internetfilmpje op van de misdaad.
Het politiekorps Hollands Midden zegt dat de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging kan oplopen tot zes jaar. In het filmpje dat vrijdag via internet opdook, zouden de jongeren zich daar schuldig aan hebben gemaakt. Hun identiteit is achterhaald. De komende week worden ze opgepakt.

Het slachtoffer is doodsbang en heeft aangifte gedaan. De politie houdt haar extra in de gaten.

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/48373

Wel gek dat ze komende week pas worden opgepakt. En niet meteen. Want de politie weet wie ze zijn.
Oud 7 februari 2011, 20:55   #375
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Pol & soc-studentje zeker.
't Wordt tijd dat verdraagzaamheid nog eens komt posten.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127701
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 21:04   #376
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht

De groep Marokkaanse jongeren die een 15-jarig meisje in Gouda belaagde en haar fiets pikte, hangt volgens de politie forse celstraffen boven het hoofd. Vrijdag dook er een internetfilmpje op van de misdaad.
Het politiekorps Hollands Midden zegt dat de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging kan oplopen tot zes jaar. In het filmpje dat vrijdag via internet opdook, zouden de jongeren zich daar schuldig aan hebben gemaakt. Hun identiteit is achterhaald. De komende week worden ze opgepakt.

Het slachtoffer is doodsbang en heeft aangifte gedaan. De politie houdt haar extra in de gaten.

Wel gek dat ze komende week pas worden opgepakt. En niet meteen. Want de politie weet wie ze zijn.
Ze zouden criminelen het land moeten uitzetten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 21:49   #377
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nechtan Bekijk bericht
1) Al die suggesties... Enig bewijs dat allochtonen minder frauderen dan autochtonen?

2) De landen van oorsprong van deze nieuwe cultuurverrijkers die jij zo barmhartig adoreert kennen een lange traditie in legale huwelijksverbintenissen tussen opa's en kleine meisjes, in navolg van hun held de profeet.

3) Ooit al van het feitelijkheden gehoord?

Nogmaals de universitaire studie. HLN....
Ad 1) Hoe kunnen we het weten? We wonen namelijk in een land dat fraude niet of nauwelijks opspoort, vervolgt en sanctioneert.
Het superras is nu eenmaal niet van zins alle criminaliteit te bestrijden. Zouden ze het uberhaupt kunnen?

Ad 2) Voorlopig vond de commissie A. rond de 300 gevallen van baby/kinderverkrachtingen in de roomskatholieke doofpot. Allen onbestraft. Dat spreekt.

Ad 3) De feitelijkheden gaf ik je. Immigranten wonen in huizen die duurder zijn per m2 dan de huizen in de provincie.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 21:55   #378
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ad 2) Voorlopig vond de commissie A. rond de 300 gevallen van baby/kinderverkrachtingen in de roomskatholieke doofpot. Allen onbestraft. Dat spreekt.
In andere religies zijn er geen commisies, dat neemt niet weg dat het daar ook kan gebeuren.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 22:13   #379
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Correctie : hun RACISTISCHE daden, conform het aanzetten tot haat en geweld tegen moslims zoals geformuleerd in hun taalgebruik, veralgemenen,hun boekjes en website's de handleidingen van hun islamofobisch denken.
Je kan misschien dat meisje uit het clipje eens opbellen om te zeggen dat ze moet ophouden met dat racistische gedoe
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2011, 22:40   #380
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht

Hopelijk worden die moslimracisten dan ook ook voor 6 jaar den bak ingedraaid.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be