![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil nergens een draad afronden.
Geen idee over welke je het hebt. Je doet wat je niet laten kan, maar dat maakt jouw mening over mij nog niet de waarheid. Geen flauw idee hoe ik iemand zwakker kan maken op dit forum. Geen flauw idee hoe ik iemand mening kan stenigen. Dat is jouw mening over mij, niet meer en niet minder. Maar om nogmaals terug te komen op mijn reactie waar jij nu op regaeerd. Jij hebt de macht niet om te bepalen wat iemand moet doen op dit forum. En je kan mij daar nog 100x persoonlijk voor aanvallen...dat veranderd niets aan dat feit P**c*f*l
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel een mogelijke toekomst voor die varkens.
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai, varkens? Voorzichtig, er zaten moslims bij!
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ad 2) Hoe geestelijk stabiel ben je als je een baby- cq jongensaarsje volspuit? Ad 3) Hoe moet jij het weten? Ze wonen in duurdere buurten dan de witte middenklasse, that's for sure. Ad 4) Nergens zijn de m2's zo goedkoop als in de provincie. En terecht. 500 verkeersdoden per jaar, jeweettoch. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 februari 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Global Moderator
|
![]() Gelieve het geruzie te stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2) De landen van oorsprong van deze nieuwe cultuurverrijkers die jij zo barmhartig adoreert kennen een lange traditie in legale huwelijksverbintenissen tussen opa's en kleine meisjes, in navolg van hun held de profeet. 3) Ooit al van het feitelijkheden gehoord? Nogmaals de universitaire studie. Deze sociaaleconomische achterstelling blijkt uit verschillende indicatoren: lage inkomens, een laag percentage van eigenaars op de huisvestingsmarkt (daar staat wel tegenover dat 60% een eigendom bezit in Marokko), het bewonen van kleine oppervlaktes,… Er lijkt zich een cyclisch patroon van intergenerationele armoede te ontwikkelen, en dit voornamelijk in de achtergestelde buurten van de grote steden." http://www.kbs-frb.be/uploadedFiles/...pVerder(1).pdf Vervolgens : ‘De stad telt nog heel wat wijken met oude arbeiderswoningen’, gaat Willy Haegens verder. ‘Die halen het gemiddelde prijsniveau van huizen in Gent naar beneden. In gegeerde buurten kosten woningen minstens evenveel als in andere grote steden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MA20092007_007 Dus, allochtonen blijken amper huiseigenaars, vaak op te hokken met grote gezinnen en aanverwanten (enorme drukking van de kosten en levenskwaliteit), sociaal en financieel te frauderen en te wonen in de verloederde delen van de grootsteden. Enige differentiatie tussen de gronden en het al dan niet huiseigenaar zijn mag best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() "Willen" en "kunnen" zijn verschillende dingen. Soms zijn allebei van toepassing.
Citaat:
Post #225 Post #234 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 19:40. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 7 februari 2011 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Ik zie geen vraagtekens staan, dus gebruik je zinnen, dus zijn dat leugens. zo moeilijk is dat toch niet? Er zijn hier forummers die dat héél goed begrijpen hoor! misschien kan je ze een pmmeke sturen met de vraag naar uitleg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verdwijn. ok? (ik hou van jou x x x) Laatst gewijzigd door QuasiX : 7 februari 2011 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Politie belooft er iets aan te doen.
De groep Marokkaanse jongeren die een 15-jarig meisje in Gouda belaagde en haar fiets pikte, hangt volgens de politie forse celstraffen boven het hoofd. Vrijdag dook er een internetfilmpje op van de misdaad. Het politiekorps Hollands Midden zegt dat de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging kan oplopen tot zes jaar. In het filmpje dat vrijdag via internet opdook, zouden de jongeren zich daar schuldig aan hebben gemaakt. Hun identiteit is achterhaald. De komende week worden ze opgepakt. Het slachtoffer is doodsbang en heeft aangifte gedaan. De politie houdt haar extra in de gaten. http://www.westonline.nl/nieuwsitem/48373 Wel gek dat ze komende week pas worden opgepakt. En niet meteen. Want de politie weet wie ze zijn.
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() 't Wordt tijd dat verdraagzaamheid nog eens komt posten.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127701 |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het superras is nu eenmaal niet van zins alle criminaliteit te bestrijden. Zouden ze het uberhaupt kunnen? Ad 2) Voorlopig vond de commissie A. rond de 300 gevallen van baby/kinderverkrachtingen in de roomskatholieke doofpot. Allen onbestraft. Dat spreekt. Ad 3) De feitelijkheden gaf ik je. Immigranten wonen in huizen die duurder zijn per m2 dan de huizen in de provincie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |