![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zucht, Brussel ligt in Vlaanderen, zo simpel is dat. Of ze daar nu Frans spreken of niet doet niets terzake, helemaal niets. Of denk je dat bijvoorbeelde de Mexicanen aanspraak kunnen maken op delen van Californie omdat de meerderheid daar Spaanssprekend is?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaag nog op radio 1 in De Ochtend een gesprek met Guido Fonteyn: http://www.radio1.be/programmas/ochtend/wat-met-brussel waarin hij precies hetzelfde zei. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Niet als Vlaanderen tegen die tijd een afzonderlijke staat is. Dan zou er al oorlog gevoerd moeten worden om zoiets te bewerkstelligen
|
![]() |
![]() |
#126 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() Uw halstarrigheid is véél kortzichtiger. Zeno durft tenminste conclusies te trekken en vooruit te kijken. Ik treed hem volledig bij.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Brusselaars hebben voor mijn part evenveel recht als Vlamingen om zelf te beschikken over hun toekomst.
|
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zult vet zijn met je grenzen als je geen enkele controle meer hebt over het Brusselse onderwijs, dat dan nagenoeg nog uitsluitend als verfransingsmachine dienst zal doen en de eentalig Fransen over heel Vlaams-Brabant en verder uit zal doen waaieren.
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zijn 'klein-flaminganten'? Het doet me een beetje denken aan orthodoxe communisten die het hebben over trotskisten. Zo komen we ook geen stap verder. Uiteindelijk staan we allemaal aan dezelfde kant. En ja, dat geldt zelfs voor *ahem* personen die het over 'het Vlaams' hebben.
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 8 februari 2011 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
||
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Klein-flaminganten zijn ook tegen een samenwerking met Nederland. Velen van hen ontkennen zelfs dat er in Vlaanderen Nederlands wordt gesproken en hebben het steevast over "Vlaams." Sommige "flaminganten" zijn zelfs tegenstander van de Nederlandse Taalunie. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doe dus de moeite om me de taal van het land dat ik ga bezoeken eigen te maken, t.t.z. ik zorg dat ik een vertaalwoordenboek bij heb en dat ik me op zijn minst kan behelpen met een basis. Van zodra de plaatselijke bevolking dat merkt, zul je brede glimlachen zien en allervriendelijkst te woord gestaan worden. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je zou beter moeten weten. Wij, Vlamingen zijn nu al lang genoeg onder de knoet gehouden geweest om te beseffen dat je dat niet met anderen moet gaan doen. |
|
![]() |