![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2) Dat spreekt voor wat? 3) En ik gaf je de kennis omtrent het begrip differentiatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of autochtonen (onbestraft) frauderen? Wat denk je zelf? 2 Rond de 300 gevallen van baby/kinderverkrachtingen in de roomskatholieke doofpot. Hoe crimineel is dat dan? En topje van de ijsberg? 3) Jij geeft geen kennis, jij toont je een verlengstuk van officiele staats-ideologie. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 februari 2011 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In DIT land worden zaken zoals het verkrachten van kinderen tenminste aangeklaagd, dat dit NIET de doofpot in zoals je graag beweert, in ANDERE landen worden kinderen legaal verkracht via " huwelijken" vreemd genoeg horen we daar jou nooit over. Je bezorgdheid betreft dan ook niet kinderen, wel de kleur van daders, wanneer het " witten " zijn sta je op de voorste rij te schreeuwen maar anders horen we je niet. Selectieve verontwaardiging heeft dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) Westerse katholieken nemen hun 'liefde' wat te serieus ... Imams leren hun kinderen zichzelf opblazen. Qua criminaliteit halen we toch niet echt het gemiddeld niveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp dat nu toch eens kereltje.
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die macht heb je niet!!!! Constant wil jij bepalen wat anderen doen. Ongelooflijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Rond het thema blijven !!! Niet afwijken !!! Geef beter antwoord op die openstaande vraag of negeer mijn posten gewoon, als je die vraag niet kan/wil beantwoorden. Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() ik stel voor dat ze pedofilie gaan legalizeren zoals in islam, dan is het gedaan met die zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Minister-President
|
![]() STOP mee hier een beetje van uwen tak te maken.
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat het meisje uit het filmpje na de aanval van dat vreemd krapuul voor of tegen vreemdelingen is??? Beseft u wel dat het uitschot in het filmpje één van de hoofdredenen is dat alle vreemdelingen een negatief stempeltje krijgen??? Zelfs u die zich hier zit te profileren als "vreemdeling" vertikt het om in te zien of het aan te klagen... Neen, liever zitten zeggen wat een medeforummer van u MOET doen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw...ik geef kritiek op dit forum zoveel en op wie ik wil. Jij hebt opnieuw niet de macht om dat tegen te houden zoals je mij weer probeert op te leggen. Ik heb het nog maar net gezegt en opnieuw probeer je het. Je hebt echt een verkeerd beeld van jezelf of grootheidswaanzin ofzo. Als jij niet zou willen bepalen wat anderen moeten doen zou ik daar ook geen kritiek op hoeven geven. Simpel. Het proberen te bepalen wat anderen doen heeft ook niets met de topic te maken. Ik bepaal zelf wat ik wel en niet wil negeren. Opnieuw kan jij niet bepalen of ik dat doe en wanneer ik dat doe. Geen idee wat "die" vraag is.
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat je die macht niet hebt zoals ik al meerdere keren heb duidelijk gemaakt. Maar constant zit jij eisen te stellen en wil je bepalen wat anderen op forum moeten doen. Dat je het natuurlijk niet kan is zelfs de discussie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deed hij niet wat jij wou ??? Vraag agauw of ze hem in de hoek zetten ...
![]() Dat de rest van de post ontopic was en iets was waar u als "echte" vreemdeling over kan nadenken viel niet op ??? Nu ja , weer een stempel extra... ![]() |
![]() |
![]() |