![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het daarom dat je zoveel mogelijk Vlaams grondgebied wil afstaan? Wat we aan Wallonië of Frankrijk geven kan 'den Ollander' niet meer inpikken?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 februari 2011 om 12:34. |
![]() |
![]() |
#322 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle respect voor de Nederlanders, 't zijn toffe mensen, maar ze doen hun uiterste best om Engeland de loef te steken met slechtste keuken ooit
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 9 februari 2011 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
#323 | |
|
![]() Smaakpapillen .... Sorry, weinig slaap & zware verkoudheid + meds == bad mix
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wat heeft dat met hollanderhaat te maken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#325 | |
|
![]() Citaat:
Zal ik mij voortaan nog uitsluitend op een forum voor Nederlandse politiek begeven? Laat het gerust even weten.
![]() |
#326 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
#327 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval ons boven de Moerdijk niet.
![]() |
#328 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Gouverneur
|
![]() Ga gerust verder uw gangen hier. Ik vind uw posts vaak hoogst vermakelijk. Maar hang niet de hypocriet uit over de achterliggende bedoelingen.
|
![]() |
![]() |
#330 |
|
![]() Mijn achterliggende bedoeling is het bereiken van een zo innig mogelijke Vlaams-Nederlandse samenwerking. Daar doe ik allerminst hypocriet over, zoals je zou kunnen weten als je mijn berichten leest.
#331 |
Gouverneur
|
![]() Zolang het zich tot samenwerking beperkt; ok. Maar van zodra u vindt dat u ook inspraak heeft in hoe of in welke vorm Vlaanderen zich losmaakt van de Franstaligen, gaat u uw boekje te buiten. Zoals gezegd: ik moei me ook niet met de Nederlandse politiek.
|
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
Deze hele discussie heeft overigens niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken. |
|
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() kizzy, indien er in Vlaanderen een meerderheid voor een confederatie met Nederland is, en later een effectieve staatkundige unie? wat ga jij dan doen?
|
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() idd ni, enkel met de belcigicistische nederlanderhaat bij bepaalde Vlaamsgezinden op dit forum waarbij de mening van de hele bevolking van minder belang tov hun eigen mening (dictatoriale trekjes).
|
![]() |
![]() |
#335 |
|
![]() Die is er niet. Overigens ook niet voor een onafhankelijk Vlaanderen, wat hoe dan ook het primaire doel zou moeten zijn. In plaats van mentaal te zitten spelen met gekleurde landkaartjes zouden we beter daar naartoe werken. Daarna kunnen we nog zoveel zeiken over Nederland als we willen.
|
![]() |
![]() |
#336 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie bepaalt dat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dan werkelijk dat Brussel een volk is?
![]() |
![]() |
#339 |
Gouverneur
|
![]() Als Nederlander, woonachtig in Leiden, denk ik niet dat onze binnenlandse politiek hem aangaat. Wat voor Nederlanders die in Voeren wonen wel het geval is.
Laatst gewijzigd door kizzy : 9 februari 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
#340 |
Gouverneur
|
![]() Dan zal ook ik me daarbij moeten neerleggen. Dat is nu eenmaal democratie. Of het zo zou zijn, zal nog moeten blijken. Ik heb alvast niet die indruk.
|
![]() |