![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Banneling
|
![]() Waarom SUV's niet gewoon beperken in snelheid tot 90 km/h zoals de vrachtwagens?
Dat moet toch een zeker afschrikkend effect hebben op eikels en mensen die die SUV gebruiken waarvoor hij gebouwd is, zullen hem nog altijd kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wel?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De term SUV is te vaag hiervoor, maar ik zie hier wel iets in
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ken uw systeem zeggen ze dan he...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2011 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
|
![]() racist!!!!...
![]() als een afgunstsos dat nu zou zeggen...die kent daar toch niks van...maar gij.... ![]()
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je absoluut zot zijn, moest ge niet naar uw comfort kijken en naar het beetje passie dat het autorijden op zich kan meebrengen. Al twijfel ik sterk of we daar binnen pakweg 10 jaar nog over kunnen spreken, maar kom. Je kijkt dus wat naar uw comfort, het feit dat je veel kilometers moet doen, en dat je af en toe eens wat boodschappen moet gaan halen en gaat dus voor een praktische wagen, misschien moet de hond ook wel mee... ? Of ga je diepzee duiken, schieten of heb je een andere maffe hobby, waar je wel eens wat materiaal voor moet meenemen, ... en dan kom je uit op een break, een monovolume, of een mid size SUV. 2 liters of 2.5 liters, ... waarvan die break de properste is, ... maar misschien ga je wel graag eens skieen of, ziet madame die SUV wel liever, ... en dan zult ge ook ne papzak zijn, Nu niet getreurd, ik ben nen decadente klootzak, ik weet het van mijn eigenk en eerlijk gezegd kan me dat geen fuck geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
|
![]() Bij die camionettekes gelijk Renault Kanoo etc is dat wel aangewezen zelle, die tinnen dozen zijn niet veilig op hogere snelheden, vraag me af of die SUV's geen gelijkaardige problemen hebben, zo ja ben ik er zeker voorstander van
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
|
![]() Arbeiders- en kansarmelievende Gennez rijdt met nen "kleine op maat" audi A6 heb ik gezien. Bijna journalisten omvergereden met haar korte neus (van de wagen he). Gelukkig is het geen "te grote" en "te vervuilende wagen" en wordt elke m³ nuttig besteed in die wagen.
![]() |
#709 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat is ook een lichte vracht, ... Mijn crossover is ook niet ingeschreven als lichte vracht, dat is trouwens ne V60 die iets hoger ligt, veel SUV is daar dus niet aan. wel 4x4 maar dat maakt het net veiliger. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 9 februari 2011 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
|
![]() vroeger kende ik niks van auto's en vond ik grote wagens "voor om de hoek brood te gaan halen" erg. Met meer en meer informatie en onderzoek ben ik te weten gekomen dat:
- die korte ritten hoe dan ook weinig uitstoten aangezien ze net kort zijn(maar dat die beter met benzine zijn) Een wagen die weinig km's doet verbruikt weinig en stoot weinig uit. - die enkel om de hoek ritten meer ingebeeld zijn dan ik dacht - effectieve uitstoot groter is dan gedacht bij zogezegd "brave" auto's.
![]() |
#713 | |
|
![]() Citaat:
Ik wéét dat men in een IX35 "de klein mannen op de stoep" beter ziet dan in een A6 Ik weet ook dat een 4x4 veel beter uit de voeten kan bij sneeuw en ontij en bijgevolg veel veiliger is in die omstandigheden. Ik weet ook dat de "arbeider" (die na zijn uren, tijdens de dop en "als hij ziek is" gaat metsen, papier zetten, verven, chauffage leggen, electriciteit plaatsen, enz...) met SUV's rijdt dat het een lieve lust is. Ik vind het bijgevolg een prima zaak dat de afgunstsossen ook deze groep mensen electoraal gaat verliezen...
![]() |
![]() |
#714 | |
|
![]() Citaat:
allee een compromis: die 3.5 ton verlagen. Mercedes S klasse (tussen haakjes; dat is het taxit'tje van Leterme)weegt zelf al 2.5 ton.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, een link heb ik niet. ik herinner me wel dat toen de veroordeling uitgesproken werd Onckelinx zei dat men nooit de regels van Europa terzake zou toepassen want dan moesten ze direct driekwart van de gevangenen vrijlaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() Goedpraten is overbodig. Gewoon niet nodig, grote auto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
|
![]() ![]() nen V60, middelgrotebreak ![]() XC60 grote vervuilende wagen !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (= eigenlijk V60 op hogere poten)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 februari 2011 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal beginnen: Restaurants zijn niet nodig want we kunnen gezellig thuis eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |