![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() staat in die partijstandpunten dan, dat mandatarissen niet kunnen scheiden, zonder zijn mandaten neer te leggen ??
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Das de CVP.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wist dat ze binnen de zes maanden ging sterven, een kleine inspanning van zijn kant, zou geen "luxe" zijn geweest.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar het VB dus ook. "Heiliger" willen zijn dan de paus, heet zoiets.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens hem toe dat hij zelf kan zorgen voor die twee kinderen en er nog veel levensvreugde aan mag beleven. En wie weet vindt hij ooit een andere vriendin... dan zal je de media en types als jou weer zien oplaaien alsof de duivel weer op aarde is. Mijn respect heeft hij wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo te zien begin je al standpunten van de CVP te projecteren op het VB. Zeer arm van argumentatie dus.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet lukt met je vrouw of man. Moet je dan samen blijven? Ook al beschouw je het gezin als de beste basis voor een gezonde samenleving. Ik beschouw vier gezonde wielen onder mijn wagen ook als een ideaal, maar moet al eens met een reserveband rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en onfrisse zaakjes had in Afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik projecteer niks, ik stelde enkel gelijkaardige feiten vast bij die twee partijen.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht toch dat hij pas naar Afrika is getrokken nadat hij voorzitter af was.
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is het hypocriet om van een voorzitter te verlangen dat ie niet naast de pot pist wanneer het gezin één van de pijlers is van een partij? Als jij dat hypocriet vindt dan vind je het dus okee dat voorzitters hun partijprogramma in de vuilbak kieperen. het is toch maar een stuk vodje waarmee je kiezers lokt. Prinicpes zijn wardeloos. Leuke ethiek dat je hebt. En naast de pot pissen en scheiden zijn geen gelijkwaardige feiten. Dit zijn twee verschillende feiten die op zich niets met elkaar te doen hebben.
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Was voor zijn scheiding al. Daarbij blijf je van je vingers af van iemand die een relatie heeft.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou maar vast aan dat soort middeleeuwse principes, het is aan de laatste verkiezingsuitslagen te zien hoe jullie (vroegere) kiezers erover dachten.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je geen illusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien ook wel omdat ze de strapatsen van sommigen (om Dewinter niet te noemen) meer dan beu waren.
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zowel Marie Rose Morel als Frank Vanhecke hebben heel wat vrienden bij de Vlaams Belang mandatarissen en bij de achterban.
Dewinter had in het verleden misschien een punt dat het programma niet moest gematigd worden inzake immigratie, al is het in de loop van de tijd toch wel gebeurd. Dit in tegenstelling tot de omgang, de gemanierdheid, de wijze waarop dit programma naar buiten wordt gebracht. Daar heeft Frank Vanhecke en Marie Rose Morel wel een punt. Dewinter en zijn trawanten kunnen uithalen als onbeschofte boeren, blijven al te vaak steken in slogans of niet al te snuggere acties. Je kan perfect een radicaal programma op een fatsoenlijke, menselijke wijze brengen ook. Dat heeft Dewinter niet ingezien, dat het Vlaamse electoraat dit verlangde. Bovendien is Dewinter veel te veel een rechts liberaal discours gaan volgen en is de man veel te zionistisch geworden. Vroeger heb ik ook Dewinter nog gesteund tegen Morel omdat ik vreesde dat Morel te veel het vreemdelingenstandpunt zou matigen. Misschien had ik dat beter niet moeten doen, want Dewinter heeft met zijn idiote zionistische anti-islam bulshit heel de partij kapotgemaakt. Mijn ogen zijn vorig jaar opengegaan en ik heb voor de eerste keer sinds zeer lang niet op het Vlaams Belang gestemd, maar op NVA ! Dewinter is de Mubarak van Vlaams Belang geworden en Vackeniers is zijn schoothondje Suleiman. Ofwel verdwijnen beiden ofwel verdwijnt de partij ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 februari 2011 om 19:58. |
![]() |
![]() |