![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Vreemdeling
|
![]() Dat sloeg niet op u hoor Manuel. Ik ga de andere homo's niet aanvallen he, dat zou wel een beetje dom staan, denk je niet
![]()
![]() |
#203 |
Minister-President
|
![]() Ah ik dacht al Bert, maar ik had het ook anders geïntrepreteerd ook maar na nog eens gelezen te hebben veronderstel ik dat je meer iemand citeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Vreemdeling
|
![]() Zoiets ja, en ik moet er niet echt duidelijk bij vertellen wie vermoed ik ... enkele bladzijden terug werd door persoon X gezegd dat de vertelsels van bepaalde verenigingen om, ik citeer, mensen met homofiele gevoelens weer op het rechte pad te brengen veel beter waren dan de grote flauwekul die sommige holebiverenigingen verkondigen.
Als actief lid van de stuurgroep van &of doet zo'n quote wel een beetje pijn natuurlijk ...
![]() |
#205 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze doen wel echt hun best op het Madouplein. Dit komt uit een persbericht van het Vlaams Blok mbt het homohuwelijk:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Vreemdeling
|
![]() Altijd leuk als deze fora nog eens vanboven aan de lijst komen te staan.
Gefundeerde meningen altijd welkom. En het valt toch op dat elke dag de kranten wel iets zeggen over holebi's en/of (merk de woordspeling met &of op ![]() Wie weet gaan die politici er nog iets van maken ... Kben benieuwd ...
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Nog 5 te gaan Raf,en de 'vergrijzingsactie' is rond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is ondertussen ook 15 jaar geleden.
En toch vind ik dat Alexandra deze mening mag hebben én ventileren. De vrouw van mijn overbuur (allebei blank) kreeg een zwart kindje. Hij is er na vijfentwintig jaar nog steeds van overtuigd dat dat komt omdat zijn vrouw tijdens de zwangerschap verschoten is van het zien van een zwarte kat. Miljarden mensen denken dat ze kunnen genezen met bidden. Honderdduizenden denken dat homeopathie helpt. Ikzelf geloof er in dat STVV ooit kampioen zal spelen. Al deze waanideeen zullen zeker voor iemand ooit beledigend zijn. Ik stel voor dat we een kaarsje branden voor de beledigden want volgens mij zijn zij het die hulp nodig hebben.
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag zij dat! Ik juich dat zelfs toe. Er is al zo weinig humor in de politiek...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
|
![]() [quote]Kijk eens aan zie...hoe mooi de wereld kan zijn als ook de pocolinkiewinkies het democratische debat herontdekken...mijn oprechte proficiat Raffie...
![]() |
#214 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Minister
|
![]() Euh Raf, waarom heropen jij een thread van 9 jaar geleden? :-S
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet meteen in wat het hersenloos gekakel van die zottin met democratie te maken heeft, maar kom...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 februari 2011 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat debat is toch nog actueel?
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet gereurd: deze blind spot in de definitie van democratie is typisch voor pocolinkiewinkies...daarom, en omdat o zo gemakkelijk "beledigd" zijn, is het ook zo genieten om in discussie te gaan met die jongens en meisjes... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 februari 2011 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Meen jij dat nu echt? ![]()
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik "reur" niet, Fieseltje; ik lach smakelijk om je dwaasheden.
|
![]() |
![]() |