![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. NOGMAALS JA DAT IS DEMOCRATISCH ! wat zou er niet democratisch aan zijn : Het staat het blok vrij om een partner te vinden of de volstrekte meerderheid ze zijn democratisch vertegenwoordigd en mogen zeer zeker hun stem laten horen, wat ze ook doen EN ALS DESNOODS 50 PARTIJEN wéL EEN MEERDERHEID KUNNEN VORMEN, EEN GROTE PARTIJ NIET (ook al is het de grootse) JA DAN IS DAT ZO hè ! Citaat:
Idereen is het erover eens dat Antwerpen terug een trendy, bruisende en innoverende stad is waardoor sinds een aantal jaar terug een frisse wind waait 8) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
De noodkreet van de Holebifederatie die ik hier gisteren ook heb gepost draait ook om ethiek. Het Blok is ook tegen abortus gekeerd. Stel dat ze dat weer strafbaar stellen, dan gaan we weer terug naar de tijd waarin abortus werd uitevoerd in donkere achterkamertjes slechs gewapend met wat warm water, een ijzeren pook en veel zeep. Met alle gevolgen van dien. Ook euthanasiewetgeveing komt dan weer op de helling te staan. Je zal je maar in een uitzichtloze situatie bevinden onder de grootste pijnen nog jaren aftakelen.
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() PianOla, is bruut geweld uw broerke? Ik verwacht zelfs geen antwword. ik zou het toch niet geloven!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
dit doet het blok niet. dit is een fundament voor die partijen. en zonder fundamenten kan je geen stevig huis bouwen. waarom kunnen die partijen niet met het blok regeren. en zelfs in antwerpen, met de regenboogcoalitie maakt het wel degelijk een verschil of je nu vld of spa of weet ik wie stemt. dit bepaalt namelijk de richting van het schepencollege. zo hebben groen & cd&v minder macht dan bv vld of spa, want ze hebben minder zetels in de raad, en bijgevolg minder schepenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Gezond verstand is ook voldoende zelle ferre! ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dank u piano
nog wat stemmen eigenlijk moet het vlaams blok geen campagne voeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() ![]() rara, wie is de blokker? 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() en ik vrees dat u weigert in te zien dat sommige mensen aangetrokken zijn tot een zeer rechts bestuur (wat niet persé rasisistisch, populistisch, etc... hoeft te zijn, wat het blok uiteraard wel is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Integratie van euh.... Okee... men spreekt over integratie... welke van deze twee mensen is geïntegreerd in onze samenleving? Ze zien er mij allebei blank uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
blokkiezers stemmen blok voor verschillende redenen. Slechts enkelen (en een hoop op dit forum) zijn écht millitant en persoonlijk racistisch, onverdraagzaam, hebben oogkleppen op, etc... Voor veel eigen kiezers zouden de ethische waarden van het blok hen ook niet aanstaan moesten ze die wat nader bekijken óf ze staan die kiezer nu al niet aan, maar die kiezer vindt (helaas) dat zijn andere argumenten voor het blok doorwegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |