![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Het is maar een vraag hé. Wisord mag er ook op antwoorden. T'is uiteindelijk het team artisjok-wisord die volledig voor religieuze segregatie gaan (toch als het op voorschrift van de islam is).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() hangt ervan af door wie het gebruikt wordt.
Als een gelovige het gebruikt om een zwarte ongelovige aan te duiden is er geen vuiltje aan de lucht. als een ongelovige het durft gebruiken om een zwarte ongelovige aan te duiden is het een racist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() $$$$ dobbel
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 12 februari 2011 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan mogen er zwemuurtjes komen voor ongelovige mannen en vrouwen en aparte zwemuurtjes voor gelovige vrouwen en nog eens aparte zwemuurtjes voor hun gelovige mannen en mannelijke jong. Iedereen content. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen, het gaat over een night waar niet-moslims niet welkom zijn. Het draait om geloofsovertuiging. Heeft die politieker van zijn neus gemaakt omdat er mannen kwamen kijken naar de vrouwen van de seniorenbond? Zou die daar iets van zeggen? Want dat betwijfel ik. Voor mij zelfs goed dat men het toelaat maar dan wil ik ook openbare avonden kunnen organiseren waarbij ikzelf mag bepalen wie wel en niet binnenmag op basis van geslacht of overtuiging. Ik bescherm moslims zelfs als ik ze niet binnenlaat op een feest vol vrouwen en drank. Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk dan geen ladies night, maar moslima night,tenzij iemand ervan uit gaat dat ook niet moslima's niet thuishoren in een zwembad op een ladiesnight!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
|
![]() Citaat:
Waarom? Dus dit is ook een samenzwering van moslims? http://www.curves.com/about-curves/
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 februari 2011 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar schaar jij je eigenlijk achter die religieuze segregatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pillieke vraagt me wat mijn motief is om die achterlijkheid te verdedigen? Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=309 Wanneer Pilleke leugens schrijft mag ik dat nog altijd leugens noemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Toch wel, want het gaat over een dienstverlening naar vrouwen toe, niet naar een geloof.
Er zijn heel wat 'ladies only' zaken hoor. Zie mijn eerdere link over die ladies only fitness club. Die is zelfs 24/7 enkel voor dames. Daar gaat ge als man ook niet moeten gaan kijken naar de sportende vrouwen hoor ![]() Citaat:
Dit binnen bepaalde grenzen van de redelijkheid natuurlijk. - Mensenoffers zijn er vanzelfsprekend teveel aan. - Hoofddoeken vind ik een non-issue. Alles daartussen wil ik gerust over discussiëren.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 februari 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
Van mij ook niet trouwens.
![]() |
![]() |
#338 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je reactie zegt alles over hoe kleintjes je je gedraagt wanneer je ontmaskerd wordt : als een zeer slechte verliezer. Vooruit terug ter zake. Leg uit waarom je segregatie & discriminatie & uitsluiting verdedigt, enkel wanneer het op islamitisch voorschrift komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Les excuses ont faites pour s'en servir. Au suivant! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal oneerlijk dit dan bij anderen te leggen, waarom kun je eigenlijk niet antwoorden op een eenvoudige vraag? |
|
![]() |
![]() |