![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Marie-Rose wilde graag dat Bart De Wever zou spreken tijdens het afscheid. Ik ben ontroerd en dankbaar dat hij heeft toegezegd. Ik weet dat dat mijn vrouw postuum zeer gelukkig maakt. Bart en zij waren ooit goede vrienden, maar hun vriendschap was verwaterd. De jongste maanden hebben ze veel met elkaar gebeld en ge-sms't. Ze hadden er allebei spijt van dat het zo is gelopen." http://www.vandaag.be/binnenland/593...et-houden.html Laatst gewijzigd door Nechtan : 12 februari 2011 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet... leef je dan uit in andere draden, gezien het hier niet relevant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Minister-President
|
![]() Dat was een van de wensen van Marie-Rose dat BDW het woord zou voeren tijdens haar uitvaart. Zo content dat ze ook was dat hun vete werd bijgelegd voor haar dood.
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dus voor De Wever en zijn compaan Di Rupo blijft het nog steeds een dikke 0 /10 op hun rapport. Laatst gewijzigd door system : 12 februari 2011 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat er hier geen kritiek op De Wever getolereerd wordt. Die superman valt ook hier nog van zijn voetstuk, wacht maar af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Minister-President
|
![]() Wat ik ook moet zeggen is dat Frank Vanhecke nog meer in mijn achting gestegen is vandaag, een liefhebbende echtgenoot; zo waardig in zijn verdriet. Chapeau !!!!
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten wij er hier en nu het zwijgen toe doen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 februari 2011 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Ik keek naar de Franstalige pers LLB & LS om te zien of ik daar ook mooie reactie kon vinden. Ongelofelijk hoeveel onbegrip, minachting en regelrecht haat daar ivm MRM uitgespuwd wordt. De Vlaamse leeuw op een doodskist is ongehoord en een bewijs van onverdraagzaamheid. MRM wordt verast. Een fijzinnige 'Belg' voegde daar aan toe: verast in Auschwitz En zoveel volk op die begrafenis toont aan wat voor minderwaardig volkje die Vlamingen wel zijn. En met die mensen moeten wij solidair zijn en onderhandelen over een staatshervorming!!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 12 februari 2011 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Minister
|
![]() Ik weet ook niet meer wat ik hier allemaal op moet zeggen, dus ga ik liever zwijgen.
Rust in vrede, Marie-Rose Morel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is ondertussen zoveel banken achteruit gegaan dat hij 3 dorpen verder weg zit. Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 februari 2011 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() Frank Vanhecke heb ik altijd een soort 'gentleman' gevonden. Alleen, hij zat bij de verkeerde partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Minister-President
|
![]() een soort gentleman met toch ook wel een verbitterde uitstraling
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Publiciteit heeft hij niet nodig. Hij is de meest populaire politicus in Vlaanderen en dit staat daar buiten. Het is Frank Vanhecke die hem vroeg om te spreken en Bart heeft dat gedaan gezien zijn lange vriendschap met Marie-Rose ondanks latere ruzies die weer werden bijgelegd. Is er echt een hamer nodig om dat er bij jou in te kloppen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt zoiets niet tegen een vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De trollen komen uit de muren gekropen. Net een slechte horrorfilm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien, en dat is hier al een paar keer gezegd, getuigt het van bijzondere moed om te blijven berichten over haar strijd tegen een ziekte die zovelen treft. Ze had daar zelf helemaal niets meer bij te winnen, maar ik ben er zeker van dat haar berichten voor veel patiënten, overlevers en naasten van kankerpatiënten een hart onder de riem zijn geweest. Ik vraag me af waar alle haters zaten toen Lance Armstrong uitvoerig schreef en op tv kwam i.v.m. zijn ziekte? EDIT: en ik zie dat in de tijd dat ik dit korte berichtje schreef er toch nog een paar clowns zich van circusring hebben vergist. Ik wil het graag bij 0 banpunten houden, maar ik ben beschaamd in jullie plaats. Laatst gewijzigd door Steve_M : 12 februari 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |