![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mensen van een andere godsdienst...
Ze lezen hem wel alleen met de bedoeling te bewijzen aan de christenen hoezeer ze dwalen. Intussen vergeten ze hun eigen heilige boeken eens goed te ontleden.
|
|
|
#1103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoek Tim Osman maar eens op ![]() Lees eens wat Brzezinski er zelf over vertelde aan de Nouvel Observateur: http://www.emperors-clothes.com/interviews/brz.htm (Engelse vertaling, ik heb de Franse tekst op mijn HD) Deze site bewaarde de tekst ook: http://www.a-ipi.net/article165889.html Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2011 om 23:09. |
|
|
|
|
|
|
#1104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bent u een koning of zo?
Ik sprak in het meervoud : mensen van een andere godsdienst, zij lezen ... Dacht u dat dat een op u gericht majesteitelijk meervoud was? U hebt wel een hoge dunk van uzelf
|
|
|
#1106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is toch nie waar zeker? Ieslaam is toch vrede, dat kan 'empirisch' bewezen/vastgesteld worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1107 |
|
Banneling
|
Haal je andere helft er gerust bij.
|
|
|
|
|
|
#1108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doe dan even de test. We gaan dat dan natuurlijk doen vanuit een zelfde perspectief.... misdaden in naam van een godsdienst of gepleegd door een lid ervan delen we dan op als eigen aan geweld inherent verbonden aan die godsdienst. Zie dan oa naar het verleden .... onze Mo' dus die godsdienst en het boekske dateren we ergens rond de 7de eeuw (da's dus zoiets van 13 a 14 eeuwen terug ), juist ? .... het andere is uiteraard zoiets rond 20 eeuwen oud. In die 14 eeuwen hebben die het serieus uitgehangen ... vaak al in clash met het Christendom die ook niet hebben stilgezeten. Da moet ge maar eens de vraag stellen welke van de twee godsdiensten het grootste aantal slachtoffers op haar conto heeft. ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat het Christendom dat met glans wint. Vervolgens kunnen we ook even naar het recente verleden en het heden kijken om te zien welke progressie beide kennen. We horen dagelijks, en in schijnbare toenemende mate, wel één of andere bericht over een bomaanslag waarvan we het geweld van de daders _ongeacht hun motieven_ gemakkelijkheidshalve indelen bij het onderdeel Islam. Laten we dat nu ook doen voor de andere zijde ... dan is het even gerechtvaardigd zowat alle doden ten gevolge van westerse gevoerde oorlogen _ook hier weer onafgezien de motivering _ en dodelijke regimes toe te schrijven aan het Christendom. Het plaatje is vrij duidelijk me dunkt. Dus als men die inspiratiebron van de Christenen nog met de beste wil ( dat hangt dan enkel af van het selectief citeren en interpreteren ervan ) af van de wereld vredelievend wilt noemen en het andere des duivels ... dan kan men maar tot één enkele vaststelling komen. Het werkt totaal averechts ... als woord van God, inachtneming de waarschuwingen die beide religies voor elkaar steeds over hebben, kan de godheid van de Christenen niet anders zijn dan waarvoor ze zelf waarschuwde |
|
|
|
|
|
|
#1111 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ga het eens uitleggen aan Hirohito.
|
|
|
|
#1114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die twee heerschappen kunnen zowat als de grootste vrouwenhaters bekeken worden die de geschiedenis maar gekend heeft. Uiteraard hadden ze wel een mooie uitleg die die discriminatie moest verantwoorden. Als ik me niet vergis, kan men met de beste wil er zowat hetzelfde stramien in terugvinden, vrouw en man mogen dan nog wel 'gelijkwaardig' zijn maar omwille van hun inherente ongelijkheid worden ze verschillend benaderd en behandeld door zowel god als zijn ( uiteraard mannelijke ) aanhangers. Gezien dat het wat vroeger is neergepoot zullen we hen voor het meer kleurrijke taalgebruik nog excuseren |
|
|
|
|
|
|
#1115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
blijft nog te gaan : de christenen en dan de net iets minder achterlijke moslims ? |
|
|
|
|
|
|
#1117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien ga je ook al uit van foute premissen in je 2de alinea! Om over de rest nog maar te zwijgen....
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 14 februari 2011 om 23:08. |
|
|
|
|
|
|
#1118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
vroeg ik me ook al af...
|
|
|
|